Ik geloof SowieSo niet dat er leuke vrouwen zijn die dezelfde interesses hebben. Anders kunnen het namelijk geen leuke vrouwen zijn.quote:Op vrijdag 17 november 2006 13:38 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Totaal niet dezelfde interesses voor zover ik dat in kan schatten.
Ik denk dat de rest ook niet zo compatibel is hoor.quote:Op vrijdag 17 november 2006 13:32 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Als ze het over haar vriendin Daniëlle heeft: jullie zijn niet compatibel.![]()
![]()
Flow en ik hebben heel erg dezelfde interesses. Tot op het enge toe.quote:Op vrijdag 17 november 2006 13:41 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ik geloof SowieSo niet dat er leuke vrouwen zijn die dezelfde interesses hebben. Anders kunnen het namelijk geen leuke vrouwen zijn.
xtc verdooft niet, je bent in de war met cokequote:Op vrijdag 17 november 2006 13:37 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Welke vorm van verdoving? XTC?
De tandartsen gebruikte vroeger coke om plaatselijk te verdoven.quote:Op vrijdag 17 november 2006 13:37 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Welke vorm van verdoving? XTC?
Wil je niet.quote:Op vrijdag 17 november 2006 13:50 schreef r8ality het volgende:
Maar een vrouw die iets van computers weet of d'r oude Volvo in- en uit elkaar kan sleutelen, brrrr.
Gurlie zal niet aan een auto gaan sleutelen nee, maar ze weet best veel van computersquote:Op vrijdag 17 november 2006 13:50 schreef r8ality het volgende:
Mwah okee. Slapen, TV-series kijken en steengrillen. Maar een vrouw die iets van computers weet of d'r oude Volvo in- en uit elkaar kan sleutelen, brrrr.
Zie je wel, vroeger was alles beterquote:Op vrijdag 17 november 2006 13:51 schreef Mex_ het volgende:
[..]
De tandartsen gebruikte vroeger coke om plaatselijk te verdoven.
lidocaine ja.quote:Op vrijdag 17 november 2006 13:55 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Zie je wel, vroeger was alles beter
Daarom moet jij de geluidskaart derin schroevenquote:Op vrijdag 17 november 2006 13:55 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Gurlie zal niet aan een auto gaan sleutelen nee, maar ze weet best veel van computers![]()
Lijkt me ook niets jaquote:
Vroegah kreeg je gewoon een dreun met een hamer als ze kiezen gingen trekkenquote:Op vrijdag 17 november 2006 13:55 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Zie je wel, vroeger was alles beter
...voor een meisje.quote:Op vrijdag 17 november 2006 13:57 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Daarom moet jij de geluidskaart derin schroeven.
Dan weet SQ ook veel van computers...
Of een fles whiskeyquote:Op vrijdag 17 november 2006 13:59 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Vroegah kreeg je gewoon een dreun met een hamer als ze kiezen gingen trekken.
...laten staan ja..quote:Op vrijdag 17 november 2006 14:01 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb vooral verstand van. Eh.
Ohja, van voeding
Ervaringsdeskundigequote:Op vrijdag 17 november 2006 13:57 schreef FUFR het volgende:
[..]
lidocaine ja.
spul wordt gebruikt om coke te versnijden.
(zo kom je aan een verdoofde neus)
andere mogelijkheid Manitol.
Maar dan ga je aan de diarree...
wat een hobby![]()
Nog zo'n emoquote:Op vrijdag 17 november 2006 14:06 schreef Stormqueen het volgende:
kijk uit, ik heb de neiging om snel in het: ik kan niks-weet niks-ben niks gevoel weg te zakken
We hebben zelfs bijna hetzelfde postaantalquote:Op vrijdag 17 november 2006 13:46 schreef gurlie het volgende:
[..]
Flow en ik hebben heel erg dezelfde interesses. Tot op het enge toe.
Dat ga ik dit leven niet meer halenquote:Op vrijdag 17 november 2006 14:08 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
We hebben zelfs bijna hetzelfde postaantal![]()
Het scheelt echt maar 11quote:Op vrijdag 17 november 2006 14:08 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
We hebben zelfs bijna hetzelfde postaantal![]()
Ja inderdaad.quote:
de oplossing: veel vlees bakken.quote:Op vrijdag 17 november 2006 14:05 schreef FlowDesign het volgende:
En gurlie is een echte vleeseter. Dat kan ik ook wel waarderen
Nadeel is wel dat ze nooit een stukje vleesch zal laten liggen zodat ik dat op kan eten
..en merk je het ergens aanquote:Op vrijdag 17 november 2006 14:22 schreef FUFR het volgende:
[..]
Ja inderdaad.
op mijn age heb je nu eenmaal alles wel een keertje (of 100) geprobeerd.
Pfuh, das nergens voor nodigquote:Op vrijdag 17 november 2006 14:06 schreef Stormqueen het volgende:
kijk uit, ik heb de neiging om snel in het: ik kan niks-weet niks-ben niks gevoel weg te zakken
ligt eraan wat je bedoeld...quote:Op vrijdag 17 november 2006 14:24 schreef Mex_ het volgende:
[..]
..en merk je het ergens aanDan weet ik vast wat me te wachten staat
![]()
In mijn geval valt het wel mee, ik had verwacht dat je als detective FUFR m'n posthistorie al wel doorgenomen zou hebbenquote:
nee hoor, geen behoefte aan. heb het druk genoeg..quote:Op vrijdag 17 november 2006 14:32 schreef Mex_ het volgende:
[..]
In mijn geval valt het wel mee, ik had verwacht dat je als detective FUFR m'n posthistorie al wel doorgenomen zou hebben
tsss.quote:Op vrijdag 17 november 2006 14:34 schreef Stormqueen het volgende:
En ik denken dat ik stout was geweest vroeger
eej das een schoon kikkerquote:Op vrijdag 17 november 2006 14:35 schreef Stormqueen het volgende:
Ik vond net een topic over gluurpoppen. De wansmaak! Ik word er gewoon verdrietig van, dat mensen dit leuk vinden
[afbeelding]
Nice kikkerquote:Op vrijdag 17 november 2006 14:35 schreef Stormqueen het volgende:
Ik vond net een topic over gluurpoppen. De wansmaak! Ik word er gewoon verdrietig van, dat mensen dit leuk vinden
[afbeelding]
Dat was ik ook echt niet van plan. Heb drugs vele jaren geleden de rug toegekeerdquote:Op vrijdag 17 november 2006 14:36 schreef FUFR het volgende:
[..]
tsss.
probeer het maar niet te verbeteren..
tegenwoordig ben ik clean, op een blowtje na dan.
Af en toe een pilleke als ik laat op stap ben. das meer dan genoeg.
dat blowen gaat er ook aan, onderdeel van het stoppen met roken.
goed zo.quote:Op vrijdag 17 november 2006 14:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat was ik ook echt niet van plan. Heb drugs vele jaren geleden de rug toegekeerd
Heb in de afgelopen 6 jaar misschien 2 keer een blowtje gehad. Waarvan de laatste 2 jaar terug.
Enkel nog wat alcoholmisbruik hier
mijn laatste zatte bakkes is alweer een jaar of 1,5 geleden denk ik.quote:Op vrijdag 17 november 2006 14:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Enkel nog wat alcoholmisbruik hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |