Bij ons 10 uur.quote:Op maandag 27 november 2006 07:53 schreef SvenM het volgende:
Ik geloof om 9 uur Engelse tijd, Is dat 10 uur bij ons of 8 uur
Het is Kerrang radio, en de proxy is 195.188.202.2 met poort 3128 .. gewoon in IE naar Extra > Internetopties gaan, dan tabje verbindingen en dan lan instellingen.. dan vink je de proxy server aan en voer je deze gegevens in.. daarna ga je naar http://www.whatson.com/kerrang/ en dan ga je luisteren.. Zodra je verbinding hebt kan je de proxy weer verwijderen
Meer omdat mijn vriend dacht dat het veel duurder zou zijn en ik er graag rekening mee wil houden als ik geld pin.quote:Op zondag 26 november 2006 20:01 schreef kreuk050 het volgende:
Nee doe ik niet.
Wat maakt het nou uit als een consumptie 2,50 of 2 of 3 euro kost?? Lekker boeiend, net of je dan minder gaat drinken....
Rammen moet ze en niet zeiken.
Volgens de site 10 min. lopen... valt mee dus.quote:Op maandag 27 november 2006 13:08 schreef Misstique het volgende:
Weet iemand of de Brabanthallen makkelijk bereikbaar zijn vanaf het station in Den Bosch?
De ov-site zegt 20 minutenquote:Op maandag 27 november 2006 13:10 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Volgens de site 10 min. lopen... valt mee dus.
Hoe pm ik?quote:Op maandag 27 november 2006 14:00 schreef Megalomaniac het volgende:
Heb een different mix van Supermassive Black Hole van de Fifa 07 soundtrack.
Interesse? PM je mail dan stuur ik het op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |