Change over.quote:
Ik moet ook naar goudaquote:Op zaterdag 25 november 2006 20:05 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Niet als je nog naar Gouda moet
Volgens mij zijn er alleen maar staanplaatsen.quote:Op zondag 26 november 2006 15:33 schreef Ingetje79 het volgende:
Weet iemand ook of er evt. zitplaatsen zijn?
Muse-vriendje is door z'n rug gegaan en ik had gezegd dat we dan wel zitplaatsen zouden nemen![]()
Maaarrrrr....ik weet eerlijk gezegd niet eens of ze er zijn![]()
Lijkt mij toch wel dat er voor de gehandicapte medemens ook een kans moet zijn om dit concert bij te wonen toch?![]()
Idd het zijn alleen maar staanplaatsen....quote:Op zondag 26 november 2006 16:45 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er alleen maar staanplaatsen.
quote:1.000.000 copies sold
Muse gain the first Platinum Europe Award for their album Black Holes and Revelations after it sold more than one million copies across the continent. The British three-piece from Devon formed at school in 1994 and this is their fourth album. The rock band is a festival favourite and Black Holes and Revelations was also nominated for this year's Mercury Music Prize. The July release has now sold throughout 19 European countries and the group won the Best Alternative Act gong at the recent MTV Europe Awards.
Klopt. Maar vaak zijn er dan alsnog gewoon zitplekken, heb ik iig een aantal keren meegemaakt bij concerten waar ook alleen maar staanplaatsen te koop waren. Maar goed weten doen we 't waarschijnlijk pas als we der zijn.quote:Op zondag 26 november 2006 17:31 schreef rena het volgende:
Volgens mij kon je alleen staanplaatsen kopen toch? Ik heb niks over zitplaatsen gezien op Ticketservice.
Dan kun jij ook beter je muil houden als je niet eens normaal een vraag kunt beantwoorden.quote:Op zondag 26 november 2006 20:01 schreef kreuk050 het volgende:
Rammen moet ze en niet zeiken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |