Nouja, je hebt gitaren, en je hebt gitarenquote:Op maandag 20 november 2006 18:56 schreef Leonos het volgende:
Boeiend, gitaar is gitaar
Edit: Je zal hem maar op je hoofd krijgen...![]()
quote:Op maandag 20 november 2006 19:29 schreef Innuendo het volgende:
youtube filmpje
Blijft toch ook wel een memorabel optreden, hoe slecht kun je playbacken. En Dom op gitaar en Chris op drums. Wie kent um niet, maar toch blijft leuk![]()
Hahaaha Dat is zeker dat optreden in 2001 van New Born in het BBC programma Live and Kicking!quote:Op dinsdag 21 november 2006 01:45 schreef TheArowana het volgende:
Hahaha idd dat filmpje! Ik kijk 10 seconden en zit al te grinniken. Vreemd idd.. En Chris was trouwens oorspronkelijk drummer, dus dat is nog wel ok misschien.
Daar lijkt het inderdaad sterk opquote:Op dinsdag 21 november 2006 09:13 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
Hahaaha Dat is zeker dat optreden in 2001 van New Born in het BBC programma Live and Kicking!
Ze waren zo pissed dat ze niet live mochten spelen dat ze maar wat gingen ouwehoeren, dus het is expres slecht geplaybacked.
Ik weet misschien nog iemand...mail me ff.quote:Op dinsdag 21 november 2006 15:35 schreef --Christiaan-- het volgende:
Iemand die nog kaarten heeft voor de normale prijs?
Idd...ik hoop er zo tegen een uur of 4, half 5 wel te zijn...zal wel behoorlijk blauwbekken worden tot 7 uur, maar dat nemen we dan maar voor liefquote:Op dinsdag 21 november 2006 20:39 schreef TheArowana het volgende:
Whoops, open dir. Yeah!
Maar die files, dat valt erg mee, zolang je maar niet tussen 4 uur 's middags en half 7 's avonds vertrekt.. Gewoon na het middageten, hopsakee naar Brabant dus..
Schijnt dat hij dat wel vaker gedaan heeft, maar schijnt ook dat die gitaar dan teruggeven moet worden..quote:Op maandag 20 november 2006 18:20 schreef TheArowana het volgende:
Hoera, nog meer foto's! Kan ik ook ergens hi-res versies vinden Megalomaniac?
[..]
Godskolere dat doet hij inderdaad! Je zal toch maar één van de gaafste bestaande gitaren ooit gemaakt vangen! I'd sell my soul for one of those Mansons @_@
quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:42 schreef --Christiaan-- het volgende:
Muse frontman Matt Bellamy gaat trouwen met zijn vriendin Gaia. Nou is dat niet zo bijzonder, maar Bellamy wil onder water zijn vriendin het ja-woord geven.
Bellamy wilde eigenlijk nooit trouwen, zijn familie gaf namelijk steeds het slechte voorbeeld door diverse trouwerijen te laten eindigen in scheidingen. Maar ondanks dat wil Bellamy toch vastigheid en samen met zijn vriendin een toekomst opbouwen.
"Ik zou graag onder water trouwen, om de dag extra bijzonder te maken. Of het gaat lukken? Geen idee, Italianen zijn vrij koppig in hun religie. Of ze mijn buitenissige plan zien zitten, is dus nog even afwachten", aldus Bellamy.
Ik hoop eerlijk gezegd dat ze dat in Den Bosch niet doen... Ik ga toch meer voor een setlist als in Birmingham 14 - 15 novemberquote:Op donderdag 23 november 2006 08:54 schreef SlaggY het volgende:
Ik vind het op zich wel een vette setlist. Beetje raar om heel BHAR achter elkaar te spelen, maar 't lijkt me niet verkeerd.
JAH! WTF IS DAT?!quote:Op donderdag 23 november 2006 12:11 schreef rena het volgende:
Weer gedroomd dat ik het concert vergeten wasWakker worden is niet leuk op die manier
![]()
Het lijkt mij ook echt niet leuk als ze BHAR op volgorde spelen![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |