Oja dat is een makkie. Je moet niet aan de kant van het centrum/draak/busstation het station verlaten maar aan de achterkant. De trap af en dan naar rechts,. Je komt dan langs de Grasso. De weg volgen, je komt dan vanzelf bij de brabanthallen.quote:Op maandag 27 november 2006 13:12 schreef Misstique het volgende:
[..]
De ov-site zegt 20 minuten.
Ik hoop wel dat aangegeven staat hoe je moet lopen, ik verdwaal nogal makkelijk..
Thanx, dat klinkt idd vrij simpel.quote:Op maandag 27 november 2006 18:47 schreef nipeng het volgende:
[..]
Oja dat is een makkie. Je moet niet aan de kant van het centrum/draak/busstation het station verlaten maar aan de achterkant. De trap af en dan naar rechts,. Je komt dan langs de Grasso. De weg volgen, je komt dan vanzelf bij de brabanthallen.
Je ziet op een bepaald moment een kruispunt met aan de andere kant van de straat een hek met koeien, varkens, etc. Dat is al een stuk van de brabanthallen. Het kan zijn dat je nog wat verder rechtdoor moet voor de ingang.
Ik krijg nergens verbinding mee.quote:Op maandag 27 november 2006 22:12 schreef SvenM het volgende:
welles:)
Was het dat maarquote:Op maandag 27 november 2006 22:14 schreef SvenM het volgende:
alles erg traag ><
Tnx! Ik twijfel er niet aan dan dat goed gaat komen!quote:Op maandag 27 november 2006 22:58 schreef rena het volgende:
Ik kan hier morgen niet meer posten, maar alvast een heeeeeele fijne avond allemaal![]()
Ik heb er super zin in!!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |