Ze gaf Briaan een schopquote:Op zondag 4 februari 2007 21:31 schreef WinnarJ het volgende:
Waarom moest Nena eruitIk heb ff wat gemist
Moet zeggen dat het me ook wel geinig lijkt om te zien.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:31 schreef evil-me het volgende:
Ja een eigen serie voor nena en dan zoiets als paris en nicoles simple life lijkt me echt ontzettend leuk om te zien. Haar lekker laten werken op de boederij. Super
Ze kan niet eens normaal lopende zinnen makenquote:Op maandag 5 februari 2007 08:06 schreef LoveProfusion het volgende:
Denk dat we haar eerder gaan terugzien als call tv meisje met van die spelletjes enzo.
Alleen in het land der blinden........quote:Op zaterdag 10 februari 2007 18:13 schreef johnny_rabbitte het volgende:
[[url=http://www.deprutsers.nl/nena.jpg]afbeelding][/URL]
nena?
kom je nou alweer met die 'grap'...quote:Op maandag 12 februari 2007 09:05 schreef johnny_rabbitte het volgende:
Echt niet?
Ik ben weer helemaal verliefd.quote:
als het begint met 0900 mag hetquote:Op zaterdag 2 december 2006 14:07 schreef veto het volgende:
Ik heb het telefoonnummer van Nena, maar ik weet niet of ik het hier mag plaatsen!
quote:Aan het eind van het gesprek dacht hij nog een sneer te geven door te vragen of Nena hem niet nog een keer ging schoppen, Nena antwoordde gevat dat dat niet nodig was omdat hij zichzelf al genoeg slaat.
Voor Nena maak ik wel een uitzondering, ik zat weer helemaal gekluisterd aan de streams.quote:
Idd, hopelijk komt ze snel nog een keer logeren... ik heb alles gemistquote:
Mooie dingen duren nooit langquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |