nog iemand die met z'n ogen dicht kijktquote:Op vrijdag 17 november 2006 22:12 schreef T-lex het volgende:
Rik en Tijn hebben groot gelijk....Jeroen is gewoon de backstabber die hij altijd al geweest is.
Ik verwacht geen uitlokking, en als er al een poging daartoe gedaan wordt dan dooft het zo weer uitquote:Op vrijdag 17 november 2006 22:19 schreef schizolientje het volgende:
Ik denk dat Tijn gewoon zin heeft om te rellen en dat ook uit gaat lokken nu als Jeroen er weer bij komt zitten. En zie je nu wat een comedianten, even buiten de act en binnen weer schijnheilig
je bent echt lachwekkendquote:Op vrijdag 17 november 2006 22:18 schreef Suikeroom het volgende:
noem 1 ding waar ze niet gelijk in hadden zonder iets te zeggen over de andere bewoners
lukt jullie niet.. Jeroen is gewoon een saaie duffe nietszeggende sufkut die met alle winden mee lult
jajajaja precies
Klopt. Dat is Jeroen ook. En wat ik al eerder heb gezegd; als de andere normaal hadden gedaan had Jeroen geen schijn van kans gehad op de overwinning. Ik denk dat heel erg veel mensen zo een 'hekel' hebben tegenover de rest van de bewoners, dat ze het Jeroen des te meer gunnen.quote:Op vrijdag 17 november 2006 22:18 schreef Suikeroom het volgende:
noem 1 ding waar ze niet gelijk in hadden zonder iets te zeggen over de andere bewoners
lukt jullie niet.. Jeroen is gewoon een saaie duffe nietszeggende sufkut die met alle winden mee lult
jajajaja precies
Klopt.quote:Op vrijdag 17 november 2006 22:25 schreef schizolientje het volgende:
Ja, en waar komt die " hekel" vandaan, wat mij betreft door hun gedrag en vooral omgang met anderen.
de spijker op zijn kopquote:Op vrijdag 17 november 2006 22:24 schreef arneaux het volgende:
Ik denk dat heel erg veel mensen zo een 'hekel' hebben tegenover de rest van de bewoners, dat ze het Jeroen des te meer gunnen.
Dat mag...quote:Op vrijdag 17 november 2006 22:24 schreef sade42 het volgende:
ik verwacht wel een uitlokking van Tijn naar Jeroen toe waarom weet ik niet maar dat gevoel heb ik nu eenmaal
daar ben ik ook het ook mee eens ik denk als hun gewoon bleven doen tegen jeroen dat er dan heel anders tegen hun aangekeken werdquote:
Volgens mij laat Sabrina zich veel te veel leiden door Monique.quote:Op vrijdag 17 november 2006 22:27 schreef D.Rose het volgende:
[..]
de spijker op zijn kop
Al gun ik het Sabrina ook wel, die weet nou eenmaal niet beter en laat zich teveel beïnvloeden door de 'bad guys'
Yes, ze snijden zichzelf in de vingers....quote:Op vrijdag 17 november 2006 22:28 schreef sade42 het volgende:
[..]
daar ben ik ook het ook mee eens ik denk als hun gewoon bleven doen tegen jeroen dat er dan heel anders tegen hun aangekeken werd
Als ze gewoon normaal hadden gedaan en Jeroen gewoon bij gesprekken enzo hadden betrokken had de kijker ook wel gezien dat Jeroen niets toevoegd. Het enige waarmee BB Jeroen kan profileren is dat hij door de gehele groep in de zeik wordt gezet.quote:Op vrijdag 17 november 2006 22:28 schreef sade42 het volgende:
[..]
daar ben ik ook het ook mee eens ik denk als hun gewoon bleven doen tegen jeroen dat er dan heel anders tegen hun aangekeken werd
Mwa. Ik denk dat Sabrina af en toe ook wel Oost-Indisch doof kan zijn.quote:Op vrijdag 17 november 2006 22:30 schreef schizolientje het volgende:
En de taal die ze uitslaan, ze noemen de meisjes niet eens bij naam maar roepen ' kutje' , en meer grove dingen. Tijn maakte vandaag heel wat denigrerende opmerkingen naar Sa, o.a. over Paul R e andere utispreken die niet al te slim waren, en dat heeft ze niet eens door. Van Semih kon ze het niet hebben
En misschien is dat haar lijfsbehoud. Ik vind haar ook leuk/ontwapenend en wat mij betreft mag ook zij winnen. De broertjes zijn mij heel erg tegen gevallen en die gun ik het niet. Rik nog wel een heel klein beetje.quote:Op vrijdag 17 november 2006 22:32 schreef arneaux het volgende:
[..]
Mwa. Ik denk dat Sabrina af en toe ook wel Oost-Indisch doof kan zijn.
Klopt, maar ze kan het zichzelf niet verantwoorden als ze op Tijn stemt. Haar zus is haar heilig...helaas....quote:Op vrijdag 17 november 2006 22:32 schreef arneaux het volgende:
[..]
Mwa. Ik denk dat Sabrina af en toe ook wel Oost-Indisch doof kan zijn.
die hoort ook bij de 'bad guys'quote:Op vrijdag 17 november 2006 22:29 schreef arneaux het volgende:
[..]
Volgens mij laat Sabrina zich veel te veel leiden door Monique.
Rik waait met alle winden mee. Hij was beste vrienden met Hilde, kon goed met Milicia, Janine was zijn beste vriendin en met Marcia had hij een onwijze connectie en wilde hij ook op de zusjes gaan stemmen. Vreemd is natuurlijk dat dat nu wéér opeens is omgeslagen en dat de zusjes zijn 2 beste vriendinnen zijn.quote:Op vrijdag 17 november 2006 22:35 schreef schizolientje het volgende:
[..]
En misschien is dat haar lijfsbehoud. Ik vind haar ook leuk/ontwapenend en wat mij betreft mag ook zij winnen. De broertjes zijn mij heel erg tegen gevallen en die gun ik het niet. Rik nog wel een heel klein beetje.
Maar van Tijn kan ze dat wel hebben...hun band is heel anders. Dan kan dat gewoon....quote:Op vrijdag 17 november 2006 22:30 schreef schizolientje het volgende:
En de taal die ze uitslaan, ze noemen de meisjes niet eens bij naam maar roepen ' kutje' , en meer grove dingen. Tijn maakte vandaag heel wat denigrerende opmerkingen naar Sa, o.a. over Paul R e andere utispreken die niet al te slim waren, en dat heeft ze niet eens door. Van Semih kon ze het niet hebben
Hoort bij? Zij is de Darth Vader.quote:
Met zn stralende lach en mooie lokken.quote:Op vrijdag 17 november 2006 22:42 schreef D.Rose het volgende:
zou er dan echt weer eens een hetero winnen?
Atlijd.quote:
Daar hadden ze t net in Top Gear ook al over.quote:Op vrijdag 17 november 2006 22:47 schreef ruby het volgende:
Bosvruchtenshit, aldus Jeroen.
Dan.quote:Op vrijdag 17 november 2006 22:50 schreef schizolientje het volgende:
En dat geboer van Tijn, nu ook weer. Als ik BB was zou ik me daar drukker om maken als om de kledingvoorschriften
Ik weet er geen 1.quote:Op vrijdag 17 november 2006 22:52 schreef Peter6000 het volgende:
Rik: Als ik een opdracht zou krijgen om 40 karakters uit Vrouwenvleugel te noemen, en we zouden een film krijgen, zou dat lukken.
Jeroen weet er eentje.
Als jou.quote:Op vrijdag 17 november 2006 22:53 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dan weet ik er lekker maar als jou.![]()
BB regelt al genoeg ...dus laat lekker................quote:Op vrijdag 17 november 2006 22:50 schreef schizolientje het volgende:
En dat geboer van Tijn, nu ook weer. Als ik BB was zou ik me daar drukker om maken als om de kledingvoorschriften
Inderdaad. Ik verwacht minstens een enorm hoerenfeest.quote:Op vrijdag 17 november 2006 22:57 schreef ruby het volgende:
Tijd dat de rest van de bewoners weer terugkomt.. Ze zijn nogal uitgeluld met elkaar momenteel.![]()
Dat was met Egbert en Jeroen ook, wat ik overigens van Nostaligst las.quote:Op vrijdag 17 november 2006 23:08 schreef T-lex het volgende:
Leek er net even op of Tijn met opzet aant kijken was of Jeroen nou eindelijk is het achterste van z'n tong ging laten zien.![]()
Ze hadden het over het ijs....Roene zei dat hij het ijs in de vriezer had gestopt.
Tijn zei heel zelfverzekerd dat hij dat gedaan had....samen met het vlees en de kip.
Roene twijfelde aan zichzelf....![]()
Vervolgens roept Tijn....ow...of heb jij het toch gedaan.![]()
Roene keek wat vaag en snapte er zelf niks meer van....![]()
Fok is gewoon matig.quote:Op vrijdag 17 november 2006 23:52 schreef kleinzusje het volgende:
Is Fok traag of traag ?
Je kent vrouwenvleugel nietquote:Op zaterdag 18 november 2006 00:06 schreef kleinzusje het volgende:
Ik ken geen enkele serie waar ze het over hebben. Moet ik me schamen ?
Matig ??? een ramp !!! Nog slomer dan de bewonersquote:
Dan kijk je vast naar wat anders, hij heeft voorgesteld verstoppertje te gaan doen, hij maakte een paar opmerkingen waar niet op gereageerd wer. Hij wordt niet alleen genegeerd maar ook doodgezwegen nuquote:Op zaterdag 18 november 2006 00:08 schreef gerxan het volgende:
Jeroen heeft t afgelopen uur helemaal niks gezegd...
oja hij tuurde naar t plafond.. eej n spinnetje..
en, ja doe mij maar n sinas...
Waarschijnlijk mocht ik toen niet zo laat opblijven, of las een goed boek ?quote:Op zaterdag 18 november 2006 00:11 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Je kent vrouwenvleugel niet
Dat werd vroeger door veel vrouwen, homo's en Tijn bekeken
Ben voor Sa, maar als ze Jeroen gaat negeren sla ik om als een blad aan een eikenboomquote:Op zaterdag 18 november 2006 00:14 schreef schizolientje het volgende:
[..]
Dan kijk je vast naar wat anders, hij heeft voorgesteld verstoppertje te gaan doen, hij maakte een paar opmerkingen waar niet op gereageerd wer. Hij wordt niet alleen genegeerd maar ook doodgezwegen nu
kantklossenquote:Op zaterdag 18 november 2006 00:17 schreef schizolientje het volgende:
Rik en Mo krijgen even de privacy om te .....................?
Wat gebeurt er dan? Geen streams aan.quote:Op zaterdag 18 november 2006 00:17 schreef schizolientje het volgende:
Rik en Mo krijgen even de privacy om te .....................?
En hij met Monique samen weer het camera-momentje.....quote:Op zaterdag 18 november 2006 00:24 schreef schizolientje het volgende:
Tijn is zijn gedicht weer aan het oefenen, hij gaat het geloof ik rappen zo aan het getik te horen.
quote:Op zaterdag 18 november 2006 00:24 schreef schizolientje het volgende:
Tijn is zijn gedicht weer aan het oefenen, hij gaat het geloof ik rappen zo aan het getik te horen.
Kunnen ze Jeroen nóg verder de grond inboren dan?quote:Op zaterdag 18 november 2006 00:43 schreef schizolientje het volgende:
Nu wordt Sa bewerkt door Mo over Jeroen want ze trekt hem niet meer
geen probleem ( helaaaaaaaaaaaassssss)quote:Op zaterdag 18 november 2006 00:45 schreef arneaux het volgende:
[..]
Kunnen ze Jeroen nóg verder de grond inboren dan?
Jaja. Gefeliciteerd. En nogmaals, vraag aan je vrouw of ze een andere foto op dr site zet, t lijkt net alsof ze zit te schijten.quote:Op zaterdag 18 november 2006 01:02 schreef roeland303 het volgende:
tis helemaal dood hier....
Het hele verhaal van die jongens slaat kant nog wal. Jeroen is gewoon een easygoing persoon. Tijn en rik en Mo absoluut niet. Die zien alles complex. Jeroen vind dingen snel leuk wat kan hem het schelen als iemand wil dat iets blauw is is het blauw voor jou priam toch. Waarom zou hij zich uit de tent moeten laten lokken.quote:Op vrijdag 17 november 2006 22:18 schreef Suikeroom het volgende:
jajajaja precies
quote:Op zaterdag 18 november 2006 01:02 schreef roeland303 het volgende:
tis helemaal dood hier....
Waar heb je het over?....quote:Op zaterdag 18 november 2006 01:04 schreef arneaux het volgende:
[..]
Jaja. Gefeliciteerd. En nogmaals, vraag aan je vrouw of ze een andere foto op dr site zet, t lijkt net alsof ze zit te schijten.
eeejjjquote:Op zaterdag 18 november 2006 01:33 schreef roeland303 het volgende:
[..]
Waar heb je het over?....
dwaas
Dan gaan de oud bewoners van deze editie weer het huis in.quote:Op zaterdag 18 november 2006 01:38 schreef roeland303 het volgende:
maandag?...hoezo?
dan komen alle oud bewoners weer het huis in.. tof stukje trouwens bij business class of whateverquote:Op zaterdag 18 november 2006 01:38 schreef roeland303 het volgende:
maandag?...hoezo?
Joh lachuh!...en die blijven allemaal tot aan het eind?quote:Op zaterdag 18 november 2006 01:39 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
dan komen alle oud bewoners weer het huis in.. tof stukje trouwens bij business class of whatever![]()
Ja.quote:Op zaterdag 18 november 2006 01:41 schreef roeland303 het volgende:
[..]
Joh lachuh!...en die blijven allemaal tot aan het eind?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |