Jankzak is nog zacht uitgedruktquote:Op vrijdag 17 november 2006 00:55 schreef BuffyJan het volgende:
Tijn is echt een enorme jankzak
Ik kan zijn gevoel nog wel begrijpen. Maar is het dan écht nodig om er uuuuuuuuuuuuuuuren over door te zeiken? En zo de sfeer voor anderen te bederven? Tijn is nog erger dan een wijf!quote:Op vrijdag 17 november 2006 00:56 schreef Bartoli het volgende:
Kan Tijn wel begrijpen als hij het niet leuk vindt is dat zijn gevoel. Daar heeft Rik toch niks over te zeuren. Maar die ruzie is wel leuk ja
het lijkt me idd echt vreselijk als je zo bent.. maar des te leuker om te volgen.. leedvermaakquote:Op vrijdag 17 november 2006 00:58 schreef Day het volgende:
[..]
Ik kan zijn gevoel nog wel begrijpen. Maar is het dan écht nodig om er uuuuuuuuuuuuuuuren over door te zeiken? En zo de sfeer voor anderen te bederven? Tijn is nog erger dan een wijf!
Hoe noem je die dan?quote:
daar heb je helemaal gelijk inquote:Op vrijdag 17 november 2006 00:58 schreef Day het volgende:
[..]
Ik kan zijn gevoel nog wel begrijpen. Maar is het dan écht nodig om er uuuuuuuuuuuuuuuren over door te zeiken? En zo de sfeer voor anderen te bederven? Tijn is nog erger dan een wijf!
Is het dan een homo/flikker ?quote:Op vrijdag 17 november 2006 01:07 schreef avonne het volgende:
ah, daar komt de aap uit de mouw...
.... Tijn begint weer over zijn dikke-reet-complex...
hij wou zijn reet niet in een strakke broek showen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |