I wouldn't hold my breath if I were you...quote:Op vrijdag 17 november 2006 00:27 schreef Vlarp het volgende:
Ik mag hopen dat dit soort filmpjes flink onder de aandacht komen in de VS zelf en dat de mensen daar inzien waar die kloterige nieuwe wetten ze heen brengt.
Met zo'n wanhopige instelling is vrede ook ver te zoeken.quote:Op vrijdag 17 november 2006 13:53 schreef Kiteless het volgende:
[..]
want dan was de wereld een vredige plek waar iedereen plezier had en van elkaar hield
als de revolutie komt zet ik jou als eerste tegen de muurquote:Op vrijdag 17 november 2006 14:04 schreef Nee het volgende:
[..]
Met zo'n wanhopige instelling is vrede ook ver te zoeken.
Als de revolutie komt zit jij in huis , caaaaaaaaaause, the revolution will not be televisedquote:Op vrijdag 17 november 2006 14:09 schreef Kiteless het volgende:
[..]
als de revolutie komt zet ik jou als eerste tegen de muur![]()
In Nederland nietquote:Op vrijdag 17 november 2006 13:18 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Drie oneliners die geen enkele juridische onderbouwing hebben voor het taseren van deze jongen. Feli daarmee.
iig een stuk vrediger dan nu ..quote:Op vrijdag 17 november 2006 13:53 schreef Kiteless het volgende:
[..]
want dan was de wereld een vredige plek waar iedereen plezier had en van elkaar hield
Ongelofelijk, mijn maag draaide er haast van om doordat deze man zo bruut met die taser bewerkt wordt, hier zitten gewoon mensen die het dood normaal vinden, en dat 'ie het verdient had.quote:Op vrijdag 17 november 2006 14:29 schreef Jack_Pershing het volgende:
[..]
In Nederland niet
In de states wel.
Het klinkt mij in de oren of de goser eenn grote bek had (zich verzette tegen de regels) en als je dan fysiek dreigt te worden....
In ruil voor de uitstraling van zoveel negatieve energie krijg je een partijtje "positieve energie" toegedient
1) NBC net zo onpartijdig als FOXquote:Op vrijdag 17 november 2006 15:10 schreef Beezz het volgende:
[..]
Ongelofelijk, mijn maag draaide er haast van om doordat deze man zo bruut met die taser bewerkt wordt, hier zitten gewoon mensen die het dood normaal vinden, en dat 'ie het verdient had.
Als je die taser gebruikt, is 1 keer genoeg om iemand in te rekenen, en dan moet het ook geoorloofd zijn, van fysieke dreiging was geen sprake als ik het verslag van NBC mag geloven.
Hangt van je gedrag afquote:En je gaat niet iemand nog een keer met die taser bewerken omdat hij niet snel genoeg opstaat nadat je hem net met 50.000 volt electriciteit vol pompt, om hem vervolgens nog eens te taseren omdat hij weer niet snel genoeg opstaat.
Dat weten we helaas niet uit onafhankelijke bronquote:Je hoort die man wel 5 keer krijsen ofzo wanneer die taser weer aanstaat, wat in hemelsnaam kan iemand gedaan hebben om dat zovaak mee te maken?
Je stuiptrekt gedurende de stroomstoot, niet zodra de stroom onderbroken wordtquote:Dat is toch gewoon belachelijk, geen mens kan 1 taser aan, 50.000 volt door je lijf daar ga je van op de grond liggen stuiptrekken
Guns dont kill people robbers do.....quote:deze man had geen wapen of iets,
Nogmaals iemand geet niet noodzakelijk met een schok neerquote:hij was z'n ID kaart vergeten. Ik kan me geen situatie voorstellen waarin het geoorloofd is om meer als 1 keer dat ding te gebruiken. Tenzij je een bodybuilder voor je neus heb staan en je bent in je eentje, maar zelfs dan nog krijg je zo'n gast neer met 1 shock en kan je hem meteen boeien.
Ik vind dit echt belachelijk![]()
Windenergie, ze laten gewoon wat scheten en die jongen valt neer.quote:Op vrijdag 17 november 2006 13:57 schreef Hathor het volgende:
Het was toch hopelijk wel groene stroom ?
Ander studenten zich beginnen te roeren?quote:Op vrijdag 17 november 2006 15:35 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Wat een schoftenGelukkig zie je dat de andere studenten zich ook beginnen te roeren.
Het is typerend voor hoe Amerika er voor staat op het moment.
Sinds 2002 zijn er al 156 mensen doodgetaserd in de VS.quote:Op vrijdag 17 november 2006 15:10 schreef Beezz het volgende:
[..]
Ongelofelijk, mijn maag draaide er haast van om doordat deze man zo bruut met die taser bewerkt wordt, hier zitten gewoon mensen die het dood normaal vinden, en dat 'ie het verdient had.
Als je die taser gebruikt, is 1 keer genoeg om iemand in te rekenen, en dan moet het ook geoorloofd zijn, van fysieke dreiging was geen sprake als ik het verslag van NBC mag geloven.
Zeg je dat in Nederland ook bij alle andere allochtonen?quote:Op vrijdag 17 november 2006 18:23 schreef Kiteless het volgende:
nou ja, het was wel een iranees he
FOX en NBC zijn partijdigquote:Op vrijdag 17 november 2006 18:08 schreef Jack_Pershing het volgende:
[..]
1) NBC net zo onpartijdig als FOX
2) Ik weet niet of je wel eens een taser gebruikt hebt of zien gebruiken, maar 1x genoeg is niet altijd waar. Het feit dat ie meerdere electrische opladers gehad heeft doet mij sterk vermoeden dat dat het geval was.
Je stuiptrekt gedurende de stroomstoot, niet zodra de stroom onderbroken wordt
quote:Op vrijdag 17 november 2006 19:04 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Sinds 2002 zijn er al 156 mensen doodgetaserd in de VS.
Maar omdat het beschouwd wordt als een 'non-lethal weapon' mogen ze het net zo gemakkelijk gebruiken als laten we zeggen handboeien of een wapenstok. Wat ze dan ook doen.
Je hoort verschillende mensen om het badge number vragen hoor. Je hoort ook een agent zeggen Stand down or you'll gget tased to.quote:Op vrijdag 17 november 2006 18:49 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Ander studenten zich beginnen te roeren?
GVD ze doen geen flikker.
Op het laatste hoor je nog een agent zeggen "walk away or you'll get tazerd to".
Dit zijn juist van die momenten waar veel burgers het op kunnen nemen tegen onrecht, maar ze stonden er allemaal lafjes bij.
Voor zover ik weet is het de plicht van de amerikaanse burger om machtsmisbruik door de overheid tegen te gaan en er tegen te vechten.
Allereerst hadden ze meteen identificatie van agenten moeten vragen en noteren. Kan een agent deze niet tonen dan kun je deze agent onder burgerarrest plaatsen. En wanneer er overduidelijk sprake is van machtsmisbruik moet je die agenten ook onder burgerarrest plaatsten of iets dergelijks (weet niet of dit kan).
Maar iig niet lafjes toekijken.
Maarja... de politie, zijn nu eenmaal vaak van die machtsgeile cowboys en potten die denken dat ze alles kunnen maken.
Daarbovenop sta je op zo'n moment even flink te kijken en is het vrij moeilijk om ook maar iets te doen. Het is gefilmd. Dat is al heel wat.quote:Op vrijdag 17 november 2006 21:24 schreef vipergts het volgende:
[..]
Je hoort verschillende mensen om het badge number vragen hoor. Je hoort ook een agent zeggen Stand down or you'll gget tased to.
Wat een verschrikkelijk land is het toch geworden de laatste 6 jaar.
Obsession: Radical Islam's War Against The Westquote:Op vrijdag 17 november 2006 21:24 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Verdorie, de TS heeft onze cover weggeblazen.
Inderdaad. Voor de gein maakte ik net een lemming van dergelijke strekking maar dan tegen Nederland. Wat gebeurt er? Meteen op slot gegooid. Vieze linkse fok!-leiding.quote:Op vrijdag 17 november 2006 22:39 schreef Frutsel het volgende:
wat een lekkere TT weer...
US Bash topic nr 2352352238523823582353
yeah dude! Like totallyquote:Op zaterdag 18 november 2006 01:34 schreef StefanP het volgende:
Ik moest hard lachen bij het filmpje
Taser die sukkel maar als hij moeilijk doet. Mostafa Tabatabainejad werd gepwnt.
yup, nog even en hij vlucht terug naar iran .. het verschil in regimes is inmiddels namelijk nihilquote:Op zaterdag 18 november 2006 01:34 schreef StefanP het volgende:
Ik moest hard lachen bij het filmpje
Taser die sukkel maar als hij moeilijk doet. Mostafa Tabatabainejad werd gepwnt.
Klinkt toch echt alsof ie grote bek heeft en agressief in het beginquote:Op donderdag 16 november 2006 23:55 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Filmpje
Artikel
Absurd dat dit kan en mag!
Het was een legaal feest en het is geen leger, gemilitariseerde politiequote:Op zaterdag 18 november 2006 11:10 schreef BdR het volgende:
Uit het andere topic..
In 2005 in Utah iets vergelijkbaars. Komt het leger met geweren en honden een houseparty binnen stormen en mensen tegen de grond werken..
http://www.youtube.com/watch?v=T1CfT3ASAfQ
En dan kan je wel zeggen dat "geen identificatie" of "illegale party", maar dan nog. De overtreding staat niet in verhouding met de maatregelen, vind ik..
Moet je dus niet in Amerika gaan wonen , zou ik idd ook niet doen.quote:Op zaterdag 18 november 2006 11:10 schreef BdR het volgende:
Uit het andere topic..
In 2005 in Utah iets vergelijkbaars. Komt het leger met geweren en honden een houseparty binnen stormen en mensen tegen de grond werken..
http://www.youtube.com/watch?v=T1CfT3ASAfQ
En dan kan je wel zeggen dat "geen identificatie" of "illegale party", maar dan nog. De overtreding staat niet in verhouding met de maatregelen, vind ik..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |