Op dat gevaar wordt al jaren gewezen...quote:Op vrijdag 17 november 2006 01:03 schreef Drugshond het volgende:
Komt erop neer dat de agenten niet weten welke side-effects een teaser-gun heeft.
De meeste Iraniers die in het buitenland verblijven, zijn geen moslim.quote:Op vrijdag 17 november 2006 10:57 schreef A_L_N_F het volgende:
tja, als ik zo zie hoe moslims over het algemeen reageren op politie en het respect dat ze hebben voor de politie dan vind ik taseren wel terecht, leer je die vette bek ook af.
en zo'n taser valt echt wel mee, je bent tijdelijk immobiel maar niet zo lang.
gezeik om niks dus.
(wat moest die moslim daar trouwens? zeker een studie over kernenergie)
O?quote:Op vrijdag 17 november 2006 10:58 schreef Pracissor het volgende:
[..]
De meeste Iraniers die in het buitenland verblijven, zijn geen moslim.
Hij kan niet op staan loserquote:Op vrijdag 17 november 2006 11:30 schreef Disorder het volgende:
Als je keer op keer niet opstaat en luisterd naar oom agent is dit wat er gebeurd. Martelen, patriot act? Waar heb je het over?
Net zon saddistisch karakter als oom agentquote:Op vrijdag 17 november 2006 11:29 schreef buachaille het volgende:
Hehe, dat is goed voor zijn karakter.![]()
Het is geen incidentquote:Op donderdag 16 november 2006 23:58 schreef BrauN het volgende:
Tja, zulke dingen gebeuren nu eenmaal. Wat is de nieuwswaarde precies?
Lang genoeg om niet op te kunnen (wat ze weten) staan waarna ze je nog een keer taseren. Het is trouwens gruwelijk pijnlijk.quote:Op vrijdag 17 november 2006 10:57 schreef A_L_N_F het volgende:
tja, als ik zo zie hoe moslims over het algemeen reageren op politie en het respect dat ze hebben voor de politie dan vind ik taseren wel terecht, leer je die vette bek ook af.
en zo'n taser valt echt wel mee, je bent tijdelijk immobiel maar niet zo lang.
Leuk he, ik zal er ook bij staan lachen als ze jou gaan aftuigen.quote:Op vrijdag 17 november 2006 10:46 schreef L3IPO het volgende:
Hahahaha wel 1 van de meest hilarische filmpjes die ik in lange tijd heb gezien
Idd, je spieren vinden het niet echt leuk als je 'ge-tased' wordt...:')quote:
Dat weten ze WEL, dat is hut punt nou juist. Daar worden ze namelijk op getraind...ze krijgen zelf ook van die schokkenquote:Op vrijdag 17 november 2006 01:03 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Niet.. alle spieren zijn verzuurd tot op het bot (dat duur zeker 5-10 minuten).
Het feit dat hij 4 keer deze behandeling heeft gehad kun je er vanuit gaan dat hij 3 weken niet meer fatsoenlijk kan lopen. Komt erop neer dat de agenten niet weten welke side-effects een teaser-gun heeft.
Ik zal jou eens met zo'n ding beschieten en dan blaffen dat je op moet staan. Wat wil je nou? Ze maken het hem onmogelijk op te staan met die gun en omdat het opstaan niet lukt krijgt hij nog meer van die schokken.quote:Op vrijdag 17 november 2006 11:30 schreef Disorder het volgende:
Als je keer op keer niet opstaat en luisterd naar oom agent is dit wat er gebeurd. Martelen, patriot act? Waar heb je het over?
Dan had hij dat godverdomme in de eerste plaats al moeten doen sufkut. Types als jou, met zo'n leuke puntmuts, grijpen alle kleine dingetjes aan om de menscheid te waarschuwen voor de NEW WORLD ORDERRR!!!11quote:
Boehoee, boehoeee.. Hij had in de eerste plaats gewoon moeten luisteren, maar hij moest zonodig de held uit hangen door een politiek statement over de Patriot act te brullen en werd daardoor hard aangepakt. Eigen schuld.quote:Op vrijdag 17 november 2006 11:46 schreef TR08 het volgende:
[..]
Ik zal jou eens met zo'n ding beschieten en dan blaffen dat je op moet staan. Wat wil je nou? Ze maken het hem onmogelijk op te staan met die gun en omdat het opstaan niet lukt krijgt hij nog meer van die schokken.
Het is geen incident, en types al jou marcheerden met vlaggen door de straten in '45. Jahowl mein fuhrer!quote:Op vrijdag 17 november 2006 11:48 schreef Disorder het volgende:
[..]
Dan had hij dat godverdomme in de eerste plaats al moeten doen sufkut. Types als jou, met zo'n leuke puntmuts, grijpen alle kleine dingetjes aan om de menscheid te waarschuwen voor de NEW WORLD ORDERRR!!!11
[..]
Boehoee, boehoeee.. Hij had in de eerste plaats gewoon moeten luisteren, maar hij moest zonodig de held uit hangen door een politiek statement over de Patriot act te brullen en werd daardoor hard aangepakt. Eigen schuld.
Leuk ook, die topictitel. Lekker sensationeel. Een persoon word getasered en heel de Amerikaanse bevolking wordt meteen gemarteld. Wist niet dat het zo werkte. Dank je.
Dit soort praktijken krijg je als er een paranoïde regering aan de macht zit met hun achterlijke regeltjes om terrorisme te voorkomen.quote:Op vrijdag 17 november 2006 11:48 schreef Disorder het volgende:
[..]
Dan had hij dat godverdomme in de eerste plaats al moeten doen sufkut. Types als jou, met zo'n leuke puntmuts, grijpen alle kleine dingetjes aan om de menscheid te waarschuwen voor de NEW WORLD ORDERRR!!!11
[..]
Boehoee, boehoeee.. Hij had in de eerste plaats gewoon moeten luisteren, maar hij moest zonodig de held uit hangen door een politiek statement over de Patriot act te brullen en werd daardoor hard aangepakt. Eigen schuld.
Leuk ook, die topictitel. Lekker sensationeel. Een persoon word getasered en heel de Amerikaanse bevolking wordt meteen gemarteld. Wist niet dat het zo werkte. Dank je.
campus security ook ?quote:Op vrijdag 17 november 2006 11:40 schreef NeoTribalist het volgende:
[..]
Dat weten ze WEL, dat is hut punt nou juist. Daar worden ze namelijk op getraind...ze krijgen zelf ook van die schokken
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |