quote:is idd best wel een leuken ja! alleen jammer dat het zo slordig in is gekleurd.
Op zaterdag 19 januari 2002 10:27 schreef Robar het volgende:[..]
http://probeersel.topcities.com/welcometoprobeersel2.html
Dan maar zo proberen!!!!
quote:*reality calling on line one*
Op zaterdag 19 januari 2002 15:36 schreef M_THE_MAN het volgende:[..]
is idd best wel een leuken ja! alleen jammer dat het zo slordig in is gekleurd.
De jouwe is ook niet het beste fotosoepcursusvoorbeeldmateriaal wat er te krijgen is
quote:Alleen die "Opgedragen aan een zieke maatschappij" vind ik wel een mindere kopie van Franquin's "Zwartkijken"...
Op vrijdag 18 januari 2002 15:46 schreef Robar het volgende:
http://welcome.to/probeerselIs ook een leuke webcomic!!!!
Maar ja die is dan ook wel erg leuk (vind ik...)
quote:klopt, maar slordig
Op zaterdag 19 januari 2002 15:58 schreef nietzman het volgende:[..]
*reality calling on line one*
De jouwe is ook niet het beste fotosoepcursusvoorbeeldmateriaal wat er te krijgen is
quote:Ik zal het zeggen tegen degene die het gemaakt heeft, hij is altijd in voor een beetje feedback!!!
Op zaterdag 19 januari 2002 16:25 schreef PokerFace het volgende:[..]
Alleen die "Opgedragen aan een zieke maatschappij" vind ik wel een mindere kopie van Franquin's "Zwartkijken"...
Maar ja die is dan ook wel erg leuk (vind ik...)
quote:Als het niet zo is dan heb ik niks gezegd, maar ik denk wel dat hij het kent...
Op zondag 20 januari 2002 22:57 schreef Robar het volgende:[..]
Ik zal het zeggen tegen degene die het gemaakt heeft, hij is altijd in voor een beetje feedback!!!

mijn keenspace site is ook al klaar, maar ik ben m'n password kwijt geraakt (DOH!), dus moet ik weer wachten totdat deze weer opnieuw opgestuurd word. ![]()
nou ja, eigen schuld heh.
quote:nee, dit is amerikaanse cartoon humor, die over het algemeen nogal flauw is voor sommige te nuchtere nederlanders like yourself. ik heb de comics tot nu toe allemaal ook op een amerikaanse message board gepost en daar kreeg een stuk betere reacties dan hiero.
Op woensdag 06 februari 2002 00:12 schreef Herald het volgende:
en je bent voor het gemak de grap ook maar vergeten?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |