abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43621964
vorige topic, Kennen jullie de tuftufclub nog?
even een nieuw topic want er is weer nieuws in de zaak:

Uit de gouden korenaren schiep God de Twentenaren,
en uit het kaf en de resten de mensen uit het Westen
pi_43622669
waarom zit jij op een apple? pauper
pi_43623020
en terecht
Hopeloos benzine verslaafd
pi_43624318
Krijgt die kerol nou z'n centen terug?
pi_43624325
Eindelijk gerechtigheid.
Nu Jacobs nog schadeloos laten stellen door Spee persoonlijk, dat zou een mooi toetje zijn.
pi_43625024
quote:
Op donderdag 16 november 2006 23:05 schreef vannelle het volgende:
Eindelijk gerechtigheid.
Nu Jacobs nog schadeloos laten stellen door Spee persoonlijk, dat zou een mooi toetje zijn.
Helaas zal het de belastingbetaler zijn die het moet ophoesten. Desalniettemin is het Frank gegund dat hij een mooi bedrag krijgt na alle ellende...
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_43625264
quote:
Op donderdag 16 november 2006 23:27 schreef DS4 het volgende:

[..]

Helaas zal het de belastingbetaler zijn die het moet ophoesten. Desalniettemin is het Frank gegund dat hij een mooi bedrag krijgt na alle ellende...
Daarom schreef ik ook persoonlijk, al weet ik dat het een utopie is.
Een mens moet mogen dromen, nietwaar?
pi_43625826
quote:
Op donderdag 16 november 2006 23:37 schreef vannelle het volgende:

Een mens moet mogen dromen, nietwaar?
Klopt, maar meestal zijn ze bedrog volgens ene m'nheer Ruiters...
pi_43626426
Is ook weer zo DS4.
Maar zeg nou eens zelf, dat Spee in deze op z'n bek is gegaan leek eerst ook niet te gaan gebeuren.
Wie weet........
pi_43626453
Kan iemand het artikel opschrijven in normale letters?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_43626515
Goede zaak, neemt niet weg dat die hele Tuf-Tuf club bestaat uit een stel kleuters die kennelijk niet begrijpen dat ze zelf dat gaspedaal induwen.
pi_43626987
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 00:32 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Kan iemand het artikel opschrijven in normale letters?
Of je klikt er even op.
pi_43627020
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 00:34 schreef gelly het volgende:
Goede zaak, neemt niet weg dat die hele Tuf-Tuf club bestaat uit een stel kleuters die kennelijk niet begrijpen dat ze zelf dat gaspedaal induwen.
Dat is jouw mening maar is niet het onderwerp van dit topic.
pi_43631424
heel goed, toch jammer dat de tuf-tuf-club mede hierom afgeheven is. het was een goede lobby club geweest
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
  vrijdag 17 november 2006 @ 10:37:32 #15
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_43631684
Die Spee kan z'n energie beter in andere zaken stoppen. Doodzonde dat zo'n gedreven iemand zich met iets bezighoudt waar relatief weinig winst meer te halen is.
Vampire Romance O+
pi_43632200
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 00:31 schreef vannelle het volgende:
Is ook weer zo DS4.
Maar zeg nou eens zelf, dat Spee in deze op z'n bek is gegaan leek eerst ook niet te gaan gebeuren.
Nou, eerlijk gezegd heb ik altijd vertrouwen gehad in de goede afloop...
pi_43633434
Zou die krullenbol-smurf nu ook ome Spee gaan interviewen?
pi_43649038
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 10:55 schreef DS4 het volgende:

[..]

Nou, eerlijk gezegd heb ik altijd vertrouwen gehad in de goede afloop...
Ik ook, omdat de beschuldiging nogal belachelijk was op z'n zachtst gezegd.
Maar je kunt pas blij zijn als het is afgerond in dit stadium en dat is (5 zaken later) nu pas.
pi_43706735
Eindelijk gerechtigheid.

Koos Spee is een smerige volksverlakker, een klootzak. Zo Koosje, als je meeleest, begin je rechtzaakje maar.

Het ergste is nog wel dat het allemaal door de belastingbetaler bekostigd is. Want kleutertje Koos betaalt dat natuurlijk zelf niet, nee daar heeft hij zijn vrindjes bij het OM voor die sowieo al experts zijn in het verkwisten van belastinggeld. Tijd hebben ze daar ook zat, want de prioriteiten liggen natuurlijk bij dit soort zaken - echte criminaliteit, ach joh, da's niet belangrijk.

Jammer genoeg zal dit nieuws natuurlijk vrijwel volledig doodgezwegen worden in de media, waardoor heel Nederland nog altijd in de illusie verkeert dat de TTC en Frank Jacobs een stelletje asociale lui zijn die flitspalen vernielen en die brave meneer Spee vergelijken met Hitler
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
pi_43706755
Ik las dus serieus Co Stompé in de titel en dacht al: "WTF heb de Tuftifclub met Stompé van doen "
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_43731992
Jammer genoeg moeten we dankzij Koos Spee wéér de portemonnee trekken. Het gebeurt al regelmatig dat je moet betalen voor het ernstige vergrijp van een paar kilometer te hard rijden, maar nu moeten we ook nog betalen voor de incompetente, megalomane acties van het BVOM.

Oh ja, ook als je die moraalridder bent die zich altijd aan de maximumsnelheid houdt, betaal je ook mee aan de schadevergoeding aan Jacobs door toedoen van Koosje.
  dinsdag 21 november 2006 @ 10:09:39 #22
42136 Herr.Flick
De triangeljosti!
pi_43740444
Koos Spee zit nog steeds op z'n goed betaalde plek, De Tuf-Tufclub bestaat niet meer.

Wie is dan de grote winnaar

sterker nog, hoe kun je hier over winnen praten, het heeft meneer Spee geen kwartje gekost!!
Herr.Flick
4844 4479 7710 3249
pi_43763717
Een beetje politicus hoort er niet meer bij als ie niet bedreigd wordt, en die mafkees van een Koos Spee loopt nogsteeds ongeschonden en levend rond Ik vind het echt verwonderlijk dat er nog niemand z'n dreigbrieven aan hem geadresseerd heeft Ik zal 'm zelf niks doen hoor, maar er lopen hopen gekken rond in dit land, dat is onderhand wel duidelijk zeg maar
[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
pi_43765232
Ik zou hem uitkafferen als ik hem tegenkwam. Maar waarschijnlijk laat hij z'n vrouw alle boodschappen doen en komt ie nooit buiten.
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
pi_43767548
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 22:23 schreef StefanP het volgende:
Ik zou hem uitkafferen als ik hem tegenkwam. Maar waarschijnlijk laat hij z'n vrouw alle boodschappen doen en komt ie nooit buiten.
Met zo'n instelling als hij zou ik geen stap buiten de deur durven te doen zonder 2 bewakers en een zak over mn kop
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')