Helaas zal het de belastingbetaler zijn die het moet ophoesten. Desalniettemin is het Frank gegund dat hij een mooi bedrag krijgt na alle ellende...quote:Op donderdag 16 november 2006 23:05 schreef vannelle het volgende:
Eindelijk gerechtigheid.
Nu Jacobs nog schadeloos laten stellen door Spee persoonlijk, dat zou een mooi toetje zijn.
Daarom schreef ik ook persoonlijk, al weet ik dat het een utopie is.quote:Op donderdag 16 november 2006 23:27 schreef DS4 het volgende:
[..]
Helaas zal het de belastingbetaler zijn die het moet ophoesten. Desalniettemin is het Frank gegund dat hij een mooi bedrag krijgt na alle ellende...
Klopt, maar meestal zijn ze bedrog volgens ene m'nheer Ruiters...quote:Op donderdag 16 november 2006 23:37 schreef vannelle het volgende:
Een mens moet mogen dromen, nietwaar?
Of je klikt er even op.quote:Op vrijdag 17 november 2006 00:32 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Kan iemand het artikel opschrijven in normale letters?
Dat is jouw mening maar is niet het onderwerp van dit topic.quote:Op vrijdag 17 november 2006 00:34 schreef gelly het volgende:
Goede zaak, neemt niet weg dat die hele Tuf-Tuf club bestaat uit een stel kleuters die kennelijk niet begrijpen dat ze zelf dat gaspedaal induwen.
Nou, eerlijk gezegd heb ik altijd vertrouwen gehad in de goede afloop...quote:Op vrijdag 17 november 2006 00:31 schreef vannelle het volgende:
Is ook weer zo DS4.
Maar zeg nou eens zelf, dat Spee in deze op z'n bek is gegaan leek eerst ook niet te gaan gebeuren.
Ik ook, omdat de beschuldiging nogal belachelijk was op z'n zachtst gezegd.quote:Op vrijdag 17 november 2006 10:55 schreef DS4 het volgende:
[..]
Nou, eerlijk gezegd heb ik altijd vertrouwen gehad in de goede afloop...
Met zo'n instelling als hij zou ik geen stap buiten de deur durven te doen zonder 2 bewakers en een zak over mn kopquote:Op dinsdag 21 november 2006 22:23 schreef StefanP het volgende:
Ik zou hem uitkafferen als ik hem tegenkwam. Maar waarschijnlijk laat hij z'n vrouw alle boodschappen doen en komt ie nooit buiten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |