Danny is de nick van Spee.quote:Op donderdag 3 februari 2005 08:55 schreef bolkedebeer het volgende:
Maar goed, ik merk dat hier meer vrienden dan vijanden van Spee zitten.
Om de boete van Jacobs in het juiste perspectief te zien: De gooier van een verfbom naar de gouden koets tijdens het huwelijk van W. Alexander en Maxima kreeg slechts ¤ 250,-.quote:Op donderdag 3 februari 2005 09:20 schreef Shinadul het volgende:
Wat mij nog het meeste steekt is dat 'belediging van ambtenaar in functie' gewoon in het wetboekje staat als 80 euri boete. Behalve als je een politiek ongewilde website runt blijkbaar
Dan heb je ineens 2000 euro boete
Hopelijk krijgt hoerenveen een boete van de KNVB ,omdat ze openlijk op de site via een user dhr kessler belachelijk denken te maken..quote:Op donderdag 3 februari 2005 09:30 schreef SCH het volgende:
De tuftufclub bestaat uit enge en gefrustreerde mensen die een nogal akelige en bedenkelijke campagne tegen een persoon voeren. De boete is veel te laag.
De tuftufclub bestaat niet meer, je zult dus in verleden tijd moeten spreken. Daarbij was het niet tegen een persoon maar tegen een functie (Dat Spee toevallig die functie vervult maakt hem dus het doelwit)quote:Op donderdag 3 februari 2005 09:30 schreef SCH het volgende:
De tuftufclub bestaat uit enge en gefrustreerde mensen die een nogal akelige en bedenkelijke campagne tegen een persoon voeren. De boete is veel te laag.
Hij werd niet met name genoemd ofzo? Man, het ging bij de tuftuf over niks anders dan Spee.quote:Op donderdag 3 februari 2005 09:36 schreef Shinadul het volgende:
[..]
De tuftufclub bestaat niet meer, je zult dus in verleden tijd moeten spreken. Daarbij was het niet tegen een persoon maar tegen een functie (Dat Spee toevallig die functie vervult maakt hem dus het doelwit)
Als het tegen Spee als persoon is gericht, dan ben je het dus eens met de stelling dat hij het ook als persoon moet uitknokken voor de rechter? Of mag hij dat dan als ambtenaar doen? Want dan is het dus gericht tegen de ambtenaar.quote:Op donderdag 3 februari 2005 09:41 schreef SCH het volgende:
[..]
Hij werd niet met name genoemd ofzo? Man, het ging bij de tuftuf over niks anders dan Spee.
Iemand die een overtreding begaat is geen misdadiger.quote:Op donderdag 3 februari 2005 09:47 schreef SCH het volgende:
Ik heb geen respect voor mensen die perse te hard willen rijden en zo het leven van anderen riskeren, inderdaad. Waarom zou ik respect hebben voor misdadigers? Dit ligt helemaal in de lijn van mijn principes hoor
Heb je dan wel respect voor iemand die exact 50 rijdt als dat mag in een zone waar veel kinderen spelen? (leeftijd 6-12) want dat mag weer wel voor de wet.quote:Op donderdag 3 februari 2005 09:47 schreef SCH het volgende:
Ik heb geen respect voor mensen die perse te hard willen rijden en zo het leven van anderen riskeren, inderdaad. Waarom zou ik respect hebben voor misdadigers? Dit ligt helemaal in de lijn van mijn principes hoor
En morgen verzinnen ze een nog onzinnigere wet. Blond haar is illegaal, verven die handel of je krijgt een boetequote:Op donderdag 3 februari 2005 09:53 schreef SCH het volgende:
Hoezo andere mening? Het is gewoon de wet. Die geldt ook voor tuftuffers.
Flitsservice is inderdaad een voorbeeld hoe het anders kan. De toon van de tuftufclub was altijd scherp maar in de meeste gevallen ook ludiek bedoeld.quote:Op donderdag 3 februari 2005 10:00 schreef BarBaar het volgende:
TufTufclub was die toko die atlijd net iets over de grens moest gaan, en daarbij geregeld mensen nogal onbeschoft behandelde.. Nee dus, ik steun Frank niet, omdat ik vind dat ie verkeer bezig was... Wel ben ik het met je eens dat de boetes belachelijk hoog zijn..
Neem een voorbeeld aan flitsservice.nl, daar kan je zien dat het ook anders kan.
De wet zegt ook dat een overheidsdienaar geen overheidsmiddelen mag gebruiken voor het bereiken van privé-doelen. Spee voelt zich personlijk aangevallen zeg je net, dus is hij bezig met een privé-oorlog te voeren met overheidsmiddelen. En dat is tegen de wet. Is het nu nog steeds correct?quote:Op donderdag 3 februari 2005 09:53 schreef SCH het volgende:
Hoezo andere mening? Het is gewoon de wet. Die geldt ook voor tuftuffers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |