Amber, de dochter van Jan onze leraar die GFA opgezet heeft... zij is vorig jaar ook mee geweest en ze heeft ook een stuk met onze patrol geredenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:45 schreef PietjePuk2 het volgende:
Wie is die chick?
quote:
ik heb webspace genoeg en ook snel genoeg, ik denk alleen niet dat iemand een filmpje van 250mb gaat downloadenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:05 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Rustig aan man
![]()
![]()
GEILE FOTO'S OUWE
![]()
![]()
![]()
Load em op MegaUpload ofso? daar kun je meerdere downloads perkeer doen, ipv. rapidshare met het wachten na elke download![]()
quote:Op woensdag 24 januari 2007 10:36 schreef zBus het volgende:
Ik ben eerder bang voor je datalimiet want er zijn genoeg gekken die dat wel doen
dan zal ik als ik thuis ben wat online zettenquote:Op woensdag 24 januari 2007 10:37 schreef Sloper het volgende:
Ik ben best geinterreseerd in een filmpje. 250mb maakt niet uit met en 20mbit draadje
comprimeer em met DIVX of Xvid..quote:Op woensdag 24 januari 2007 11:22 schreef Youp het volgende:
[..]
[..]
dan zal ik als ik thuis ben wat online zettendit is een 100mbit.nl server van een vriend van me (legaal, geen illegale studentenserver ofzo) en ik heb geen datalimiet
Vertel mij eens hoe je banden kan verwisselen zonder bandenapparaat, is ook wel handig voor mijn hobby met de sierraquote:Op donderdag 25 januari 2007 23:20 schreef Youp het volgende:
mjah moet ik me in verdiepen, nog geen tijd voor gehad...
vandaag nog vanalles gedaan en even geoefend met banden verwisselen zonder bandenapparaat en banden op de velgrand "knallen" met remmenreiniger
met 2 bandenijzers, ongeveer het zelfde als een fietsenband alleen heb je er wat meer handigheid en lompe kracht voor nodigquote:Op donderdag 25 januari 2007 23:37 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Vertel mij eens hoe je banden kan verwisselen zonder bandenapparaat, is ook wel handig voor mijn hobby met de sierra![]()
helemaal afbranden die bandenquote:Op zondag 28 januari 2007 19:30 schreef Youp het volgende:
vrijdag zijn we nog bij een sponsor langs geweest. een grote bandenimporteur en deze importeerd onder andere Maxxis... hij wil Maxxis wat bekender maken op de nederlandse markt en zodoende krijgen wij 4 nieuwe Maxxis MT 754 bandjes, een paar stickers van Maxxis en we moeten onderweg een verhaaltje schrijven over hoe de banden bevallen zijn
bandjes:
[afbeelding]
![]()
nee het zijn allround banden.. er is een overweging genomen waar rekening is gehouden bij 2500km snelweg, zand maar ook rotsen en sneeuw...quote:Op zondag 28 januari 2007 22:43 schreef Sloper het volgende:
Zijn die Maxxis bandjes het best wat je kan hebben in de dessert?
Het merk is overigens behoorlijk bekend als leverancier voor (motor)scooters.
patrols zijn duur laten we dat voorop stellen... de meest gare afgeragde patrol met 400.000 op de teller moet nog minstens 1000 euro kosten zonder APK.. deze moest 1600 kosten en we hebben hem voor 1200 meegekregen door wat stickers te plakken... dat we wat roest op hebben moeten lappen is geen enkel probleem, het is ook niet de bedoeling om met een splinternieuwe auto op stap te gaan..quote:Op woensdag 31 januari 2007 10:25 schreef Maikalo het volgende:
Netjes
Maar waarom hebben jullie een Patrol gekocht met zoveel roest? Was het budget niet meer of waren er geen betere. Want her en der zie je toch nog een paar lelijke roestplekjes.
Maar evengoed een mooi project en goed aangepakt![]()
Dan heb je gewoon goed geboerdquote:Op woensdag 31 januari 2007 23:32 schreef Youp het volgende:
[..]
patrols zijn duur laten we dat voorop stellen... de meest gare afgeragde patrol met 400.000 op de teller moet nog minstens 1000 euro kosten zonder APK.. deze moest 1600 kosten en we hebben hem voor 1200 meegekregen door wat stickers te plakken... dat we wat roest op hebben moeten lappen is geen enkel probleem, het is ook niet de bedoeling om met een splinternieuwe auto op stap te gaan..
daarbij was de richtprijs 500 euro
Dus de wagen blijf in Gambia?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:36 schreef Youp het volgende:
http://www.l1.nl/L1NWS/ar(...)1_482020/_pid/links1
Dat had ik ff gemist. Ben niet zo goed in het compleet doorlezen van topic'squote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:13 schreef MikeyMan het volgende:
Dat was toch al duidelijk?
Eej man! Fijn dat je et mee deelt met onsquote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:36 schreef Youp het volgende:
zo, drie dagen onderweg en de eerste keer internet!we zitten nu in een hotel in sotogrande aan de spaanse zuidkust. de reis is voorspoedig gegaan en we zijn even over 8 vanavond hier aangekomen. foto's uploaden heeft hier geen zin want de internetverbinding is te traag. voor een uitgebreid verslag moeten jullie de website even in de gaten houden, vanavond sturen we een verslagje door en een dezer dagen komt dat er op te staan.
Groetjes,
Youri, Leon en Giel
Lief hoorquote:Op woensdag 21 februari 2007 22:32 schreef familie6 het volgende:
Hoe vinden jullie ons???????????????????????
Mooi dat jullie de reis volbracht hebben, ben benieuwd naar de verhalen en foto'squote:Op zondag 11 maart 2007 21:01 schreef Youp het volgende:
zo vanavond vanuit dakar!
we zijn vrijdag aangekomen in banjul en vandaag terug vertrokken naar dakar. alles liep voorspoedig en morgen nacht hebben we de vlucht naar huis. hier is het een beetje irritant typen want ik heb een frans toetsenbord ofzo en er is geen touw aan vast te knopen. dus voor het uitgebreide verslag verwijs ik wederom naar de site.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |