Nee. Robbie Williams heeft misschien dan wel niet zo veel platen verkocht als Wacko Jacko, maar Robbie is dan ook nog niet zo lang bezig. Maar hij scoort wel hit na hit en wordt bejubeld in de pers terwijl Jacko de een na de andere schandaal te verwerken krijgt en bijna bankroet is. Bovendien kan zijn nieuwe plaat niets anders dan een vreselijke teleurstelling worden. Ik bedoel: hiphop? r&b???quote:Op maandag 4 december 2006 18:11 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Robbie Williams de nieuwe King of Pop![]()
Kom op man, die kerel kan niet doorbreken in de States en loopt ver achter met het aantal verkochte platen tov Michael.
Dus roep maar in het daarvoor bestemde Robbie Williams topic dat ie de King of Pop is, maar doe die loze uitspraken hier niet![]()
![]()

ow ja, want dat had Michael niet zeker...quote:Op maandag 4 december 2006 20:41 schreef PDOA het volgende:
Maar hij scoort wel hit na hit en wordt bejubeld in de pers
in een slecht licht gesteld door de media door overdreven verhalen...quote:terwijl Jacko de een na de andere schandaal te verwerken krijgt
o? jij hebt beschikking over zijn banksaldo?quote:en bijna bankroet is.
hij gaat geen van beide stijlen doen...quote:Bovendien kan zijn nieuwe plaat niets anders dan een vreselijke teleurstelling worden. Ik bedoel: hiphop? r&b???
aan dit laatste ga ik geen eens woorden vuil aan maken...quote:Nee, Robbie is de bom en mag zich met recht de King of Pop noemen. Michael Jackson zou wellicht aan zijn zijde kunnen staan als de Queen of Pop...

quote:Op maandag 4 december 2006 20:41 schreef PDOA het volgende:
[..]
Nee. Robbie Williams heeft misschien dan wel niet zo veel platen verkocht als Wacko Jacko, maar Robbie is dan ook nog niet zo lang bezig. Maar hij scoort wel hit na hit en wordt bejubeld in de pers terwijl Jacko de een na de andere schandaal te verwerken krijgt en bijna bankroet is. Bovendien kan zijn nieuwe plaat niets anders dan een vreselijke teleurstelling worden. Ik bedoel: hiphop? r&b???
Nee, Robbie is de bom en mag zich met recht de King of Pop noemen. Michael Jackson zou wellicht aan zijn zijde kunnen staan als de Queen of Pop...

Waar Robbie nog steeds vernieuwend bezig is, loopt Michael al jaren achter de feiten aan. Het is eigenlijk gewoon een rare ouwe lul die cool bevonden wil worden, en gaat daarin zo ver dat 'ie vergeet om lol te hebben met zijn muziek. Ik denk dat Robbie Jackson's ass kickt als ze gelijktijdig een album zouden releasen! Dan zou pas echt duidelijk worden wie (Robbie dus) zich hier de King of Pop mag noemen.quote:Op maandag 4 december 2006 21:19 schreef Rnnz het volgende:
[..]
![]()
![]()
Te grappig dit. Op muziek gebied mag Robbie zich niet eens vergelijken met Michael.

1. Michael heeft al sinds 2001 al geen album uitgebracht.. Robbie 'bestaat' pas 1999 ofzo. Moet je ff nagaan.quote:Op maandag 4 december 2006 21:56 schreef PDOA het volgende:
[..]
Waar Robbie nog steeds vernieuwend bezig is, loopt Michael al jaren achter de feiten aan. Het is eigenlijk gewoon een rare ouwe lul die cool bevonden wil worden, en gaat daarin zo ver dat 'ie vergeet om lol te hebben met zijn muziek. Ik denk dat Robbie Jackson's ass kickt als ze gelijktijdig een album zouden releasen! Dan zou pas echt duidelijk worden wie (Robbie dus) zich hier de King of Pop mag noemen.

En dan ook nog een dikke MJ diss erin doenquote:Op maandag 4 december 2006 22:27 schreef DrDentz het volgende:
Ja Rudebox natuurlijk. Vernieuwende shit is datHuh, do the rudebox. Huh, shake your rudebox. Vet nummer man

Hey, of je bent ons massaal aan 't laten happen, of je weet niet waar je het over hebt.quote:Op maandag 4 december 2006 21:56 schreef PDOA het volgende:
[..]
Waar Robbie nog steeds vernieuwend bezig is, loopt Michael al jaren achter de feiten aan. Het is eigenlijk gewoon een rare ouwe lul die cool bevonden wil worden, en gaat daarin zo ver dat 'ie vergeet om lol te hebben met zijn muziek. Ik denk dat Robbie Jackson's ass kickt als ze gelijktijdig een album zouden releasen! Dan zou pas echt duidelijk worden wie (Robbie dus) zich hier de King of Pop mag noemen.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |