abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44139651
Heb je mij dat horen zeggen dan
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
pi_44139866
Robbie Williams King of Pop?
pi_44140124
Ik heb vanmiddag voor het eerst Bad Tour in Yokohama gezien, waar schreeuwen al die fans om? Ik vind Dangerous in Bucharest leuker
pi_44140244
Voor het eerst?

Yokohama is het mooiste concert imo.
pi_44140299
Ja daarvoor had ik alleen niet kijkwaardige filmpjes van 30 bij 30 pixels, nu een echt dvd gedownload en gebrand
maar Bucharest heeft leukere nummers toch
pi_44140459
Hm, misschien wel.. setlist Yokohama:

Wanna Be Startin' Somethin'
Things I Do For You
Off The Wall
Human Nature
Heartbreak Hotel
She's Out Of My Life
Medley : I Wan't You Back - The Love You Save - I'll Be There
Rock With You
Lovely One
Working Day And Night
Beat It
Billie Jean
Shake Your Body
Thriller
I Just Can't Stop Loving You
Bad

en in Bucharest:

Jam
Wanna Be Startin' Somethin'
Human Nature
Smooth Criminal
I Just Can't Stop Loving You
She's Out Of My Life
Jackson 5 Medley : I Want You Back, The Love You Save, I'll Be There
Thriller
Billie Jean
Working Day And Night
Beat It
Will You Be There
Black Or White
Interlude: We Are The World
Heal The World
Man In The Mirror

Ik vind Yokohama toch een stuk beter, ookal zitten er een paar mindere nummers tussen. Veel meer funk, betere zang, etc
pi_44140620
Hm ja het is wel meer live, funkyer, Dangerous is meer euh.. ge-choreographed
mn favo nummers komen eigenlijk pas in de HIStory tour aan bod maar dat is zo'n playbackshow
pi_44143840
Ik zat net te denken; MJ maakt veel mee tijdens z'n concerten.

Tijdens Don't Stop 'Til You Get Enough (live) komt er iemand de stage op en tijdens Earth Song (Korea) valt die 'trap' naar beneden. Ook tijdens Earth Song klimt een jochie naar hem toe en in Moskou (Dangerous Tour) kan ie nauwelijks optreden omdat de stage te glad (nat) is. En toch gaat ie gewoon door...
pi_44144408
quote:
Op maandag 4 december 2006 18:11 schreef Sideshowbobbie het volgende:

[..]

Robbie Williams de nieuwe King of Pop
Kom op man, die kerel kan niet doorbreken in de States en loopt ver achter met het aantal verkochte platen tov Michael.

Dus roep maar in het daarvoor bestemde Robbie Williams topic dat ie de King of Pop is, maar doe die loze uitspraken hier niet
Nee. Robbie Williams heeft misschien dan wel niet zo veel platen verkocht als Wacko Jacko, maar Robbie is dan ook nog niet zo lang bezig. Maar hij scoort wel hit na hit en wordt bejubeld in de pers terwijl Jacko de een na de andere schandaal te verwerken krijgt en bijna bankroet is. Bovendien kan zijn nieuwe plaat niets anders dan een vreselijke teleurstelling worden. Ik bedoel: hiphop? r&b???

Nee, Robbie is de bom en mag zich met recht de King of Pop noemen. Michael Jackson zou wellicht aan zijn zijde kunnen staan als de Queen of Pop...
pi_44144645
quote:
Op maandag 4 december 2006 20:41 schreef PDOA het volgende:
Maar hij scoort wel hit na hit en wordt bejubeld in de pers
ow ja, want dat had Michael niet zeker...
quote:
terwijl Jacko de een na de andere schandaal te verwerken krijgt
in een slecht licht gesteld door de media door overdreven verhalen...
quote:
en bijna bankroet is.
o? jij hebt beschikking over zijn banksaldo?
quote:
Bovendien kan zijn nieuwe plaat niets anders dan een vreselijke teleurstelling worden. Ik bedoel: hiphop? r&b???
hij gaat geen van beide stijlen doen...
quote:
Nee, Robbie is de bom en mag zich met recht de King of Pop noemen. Michael Jackson zou wellicht aan zijn zijde kunnen staan als de Queen of Pop...
aan dit laatste ga ik geen eens woorden vuil aan maken...
pi_44144666
Wat jij wil PDOA
ik vind het geen muziek wat hij maakt maar dat klopt ook wel: POP is kutmuziek.. denk meteen aan Britney Spears bij die term
en Jacko maakte altijd al R&B dus dat is niet zo vernieuwend
pi_44145825
quote:

[..]

Nee. Robbie Williams heeft misschien dan wel niet zo veel platen verkocht als Wacko Jacko, maar Robbie is dan ook nog niet zo lang bezig. Maar hij scoort wel hit na hit en wordt bejubeld in de pers terwijl Jacko de een na de andere schandaal te verwerken krijgt en bijna bankroet is. Bovendien kan zijn nieuwe plaat niets anders dan een vreselijke teleurstelling worden. Ik bedoel: hiphop? r&b???

Te grappig dit. Op muziek gebied mag Robbie zich niet eens vergelijken met Michael.
pi_44146639
He hij heeft wel hitjes he net als Coole Piet eigenlijk, die heeft een nr1 hit.. en Michael al sinds Smooth Criminal zo'n 20 jaar geleden niet meer in NL.. dus Coole Piet is muzikaler dan Michael Jackson
pi_44147344
quote:
Op maandag 4 december 2006 21:19 schreef Rnnz het volgende:

[..]

Te grappig dit. Op muziek gebied mag Robbie zich niet eens vergelijken met Michael.
Waar Robbie nog steeds vernieuwend bezig is, loopt Michael al jaren achter de feiten aan. Het is eigenlijk gewoon een rare ouwe lul die cool bevonden wil worden, en gaat daarin zo ver dat 'ie vergeet om lol te hebben met zijn muziek. Ik denk dat Robbie Jackson's ass kickt als ze gelijktijdig een album zouden releasen! Dan zou pas echt duidelijk worden wie (Robbie dus) zich hier de King of Pop mag noemen.
pi_44147354
maar coole piet is dan ook wel cool he. veel cooler dan michael jackson
pi_44147466
Hoho, niemand is er ook fan van MJ in zijn huidige staat he. Het gaat erom wat hij al gepresteerd heeft.. en Robbie is nu 32, Michael was 32 in 1990.. de Michael Jackson van 1990 overtreft de Robbie van nu op ieder punt natuurlijk
pi_44147803
quote:
Op maandag 4 december 2006 21:56 schreef PDOA het volgende:

[..]

Waar Robbie nog steeds vernieuwend bezig is, loopt Michael al jaren achter de feiten aan. Het is eigenlijk gewoon een rare ouwe lul die cool bevonden wil worden, en gaat daarin zo ver dat 'ie vergeet om lol te hebben met zijn muziek. Ik denk dat Robbie Jackson's ass kickt als ze gelijktijdig een album zouden releasen! Dan zou pas echt duidelijk worden wie (Robbie dus) zich hier de King of Pop mag noemen.
1. Michael heeft al sinds 2001 al geen album uitgebracht.. Robbie 'bestaat' pas 1999 ofzo. Moet je ff nagaan.

2. 'Nog steeds vernieuwend' .. hij brengt ook een keer iets anders uit dan normaal hoor. Voor Rudebox zong ie alleen maar zoetsappige nummers als Feel en Angels. Standaard pop-muziek. Alleen omdat hij nu Rudebox heeft uitgebracht issie natuurlijk ontzettend vernieuwend.

Op basis waarvan zou Robbie zich de King of Pop mogen noemen? Oké, hij is op dit moment populairder.. maar verder? Wat heeft hij de muziekwereld gebracht behalve Skyradio-nummers?
pi_44147973
Ja Rudebox natuurlijk. Vernieuwende shit is dat Huh, do the rudebox. Huh, shake your rudebox. Vet nummer man
pi_44148741
quote:
Op maandag 4 december 2006 22:27 schreef DrDentz het volgende:
Ja Rudebox natuurlijk. Vernieuwende shit is dat Huh, do the rudebox. Huh, shake your rudebox. Vet nummer man
En dan ook nog een dikke MJ diss erin doen
pi_44149498
* zingt iets van 'het is stil aan de overkant'

maandag 4 december 2006 @ 23:12:06 #221
107144 Pido
pi_44149536
quote:
Op maandag 4 december 2006 21:56 schreef PDOA het volgende:

[..]

Hey, of je bent ons massaal aan 't laten happen, of je weet niet waar je het over hebt.

Het lijkt me duidelijk dat Robbie Williams op geen enkele wijze te vergelijken is met Michael Jackson, ook al heeft die zichzelf op het moment niet helemaal meer in de hand. Tot 1999, hoefde MJ maar met z'n rechterpink te bewegen of hij had mee media-coverage dan Robbie.
pi_44150136
Ja moet je je voorstellen: MJ die James Brown gaat lopen afzeiken in Billie Jean ofzo

Maargoed, ik vind dit niet zo'n interessante discussie. Altijd maar die verhalen over hoe goed andere artiesten wel niet zijn hier; is het niet Madonna dan is het wel Justin, is het niet Justin dan is het Robbie wel. En wat andere mensen vinden vind ik helemaal niet relevant meer want dan zou ik wel naar dat Jantje Smit-geleuter gaan luisteren ofzo; zo'n beetje de populairste zanger in ons land op dit moment
pi_44150225
Marco Borsato is denk wel populairder

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 04-12-2006 23:32:17 ]
pi_44150274
ohja of Frans Bauer, noem het hele rijtje maar op
  maandag 4 december 2006 @ 23:33:57 #225
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_44150299
Robbie Williams rap.....
I pledge allegiance to the flag
Michael Jackson is a fag
Pepsi-Cola burned him up
Now he's drinking 7UP
7UP made him shit
Now he's saying "Coke is it!"
Haters everywhere but I don't really care.
pi_44154140
quote:

[..]

He... dat is en blijf Madonna he! Iemand die de bijnaam wel waarmaakt.
Nothing takes the past away like the future!
pi_44156338
quote:
Op maandag 4 december 2006 23:12 schreef Pido het volgende:

[..]

Hey, of je bent ons massaal aan 't laten happen, of je weet niet waar je het over hebt.

Het lijkt me duidelijk dat Robbie Williams op geen enkele wijze te vergelijken is met Michael Jackson, ook al heeft die zichzelf op het moment niet helemaal meer in de hand. Tot 1999, hoefde MJ maar met z'n rechterpink te bewegen of hij had mee media-coverage dan Robbie.
Als media-coverage vóór hitalbums gaat, dan is MJ idd populairder!
Everything Is About Sex Except Sex. Sex Is About Power
pi_44156381
quote:
Op maandag 4 december 2006 22:18 schreef Rnnz het volgende:

[..]

1. Michael heeft al sinds 2001 al geen album uitgebracht.. Robbie 'bestaat' pas 1999 ofzo. Moet je ff nagaan.

2. 'Nog steeds vernieuwend' .. hij brengt ook een keer iets anders uit dan normaal hoor. Voor Rudebox zong ie alleen maar zoetsappige nummers als Feel en Angels. Standaard pop-muziek. Alleen omdat hij nu Rudebox heeft uitgebracht issie natuurlijk ontzettend vernieuwend.

Op basis waarvan zou Robbie zich de King of Pop mogen noemen? Oké, hij is op dit moment populairder.. maar verder? Wat heeft hij de muziekwereld gebracht behalve Skyradio-nummers?
1. Wrong: Take That? had ie ook vinger in de pap. + Niet aankomen met een minachtende toon over boybands, MJ zat in de Jacksons...zelfde shit!

2. Wrong: Je hebt duidelijk niet verder gekomen dan z'n hitsingles, z'n albums zijn heel veelzijdig, wat niet van MJ gezegd kan worden.

Ik denk dat RW zeker de titel verdiend heeft, aangezien MJ na HIStory niets boeiends meer heeft uitgebracht.
pi_44158061
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 10:19 schreef Megalomaniac het volgende:

[..]

1. Wrong: Take That? had ie ook vinger in de pap. + Niet aankomen met een minachtende toon over boybands, MJ zat in de Jacksons...zelfde shit!

2. Wrong: Je hebt duidelijk niet verder gekomen dan z'n hitsingles, z'n albums zijn heel veelzijdig, wat niet van MJ gezegd kan worden.

Ik denk dat RW zeker de titel verdiend heeft, aangezien MJ na HIStory niets boeiends meer heeft uitgebracht.
Inderdaad. Jacko teert nu vooral op zijn in het verleden behaalde successen (-tig number one hits albums!) terwijl robbie gewoon het ene na het andere nieuwe album of nummer de ether in slingert. Bovendien zie ik liever Williams als de King of Pop, dan een uitgerangeerde 'kindervriend'.
pi_44159052
MJ is met recht enigste King of Pop, omdat:

- hij het best verkochte album aller tijden heeft gemaakt Thriller 104 miljoen verkochte exemplaren (dat haalt robbie nog niet met al zijn albums bij elkaar)

- Jackson was de 1e artiest die meer films van zijn muziek clips maakte.

- Jackson heeft de meeste muzikal onderscheidingen ooit gekregen: http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Michael_Jackson_awards ook is hij uitgeroepen tot beste artiest van de afgelopen eeuw.

- grootste concert tours ooit.

- hij is een voorbeeld voor veel hedendaagse artiesten.

- hij heeft zich de afgelopen 30 jaar al bewezen als artiest, heeft over de hele wereld groot succes gehad en robbie alleen in europa.

de titel King of Pop neem je niet zo maar even af, Elvis blijft ook altijd de king.
pi_44159134
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 12:23 schreef Euvermaniac... het volgende:
MJ is met recht enigste King of Pop, omdat:

- hij het best verkochte album aller tijden heeft gemaakt Thriller 104 miljoen verkochte exemplaren (dat haalt robbie nog niet met al zijn albums bij elkaar)

- Jackson was de 1e artiest die meer films van zijn muziek clips maakte.

- Jackson heeft de meeste muzikal onderscheidingen ooit gekregen: http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Michael_Jackson_awards ook is hij uitgeroepen tot beste artiest van de afgelopen eeuw.

- grootste concert tours ooit.

- hij is een voorbeeld voor veel hedendaagse artiesten.

- en hij is al 30 jaar lang solo artiest en robbie slechts enkele jaren.
Ok hij's wel de King of teren-op-oud-roem.
King of Pop-titel moet je behouden, hij heeft de laatste 10 jaar niets gedaan waardoor hij z'n titel mag behouden.
  dinsdag 5 december 2006 @ 12:29:09 #232
28167 matthijst
pi_44159193
King of Pedo's is wel een titel die hij de laatste tijd jaar na jaar prolongeert.
pi_44159353
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 12:29 schreef matthijst het volgende:
King of Pedo's is wel een titel die hij de laatste tijd jaar na jaar prolongeert.
helaas voor jou is hij daar voor vrijgesproken.
  dinsdag 5 december 2006 @ 12:53:51 #234
107144 Pido
pi_44159823
Wat een negativiteit ineens, wtf.

Ga die discussie is ff ergens anders voeren, chop chop!
pi_44160451
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 10:19 schreef Megalomaniac het volgende:

[..]

1. Tja, Take That.. Leuk hoor, maar ik doel hier op z'n solocarriere. MJ werd ook pas echt populair toen hij solo ging.

2. Wat bedoel je met heel veelzijdig? MJ doet ook veel verschillende dingen (pop, rock, r&b) en heeft ook uiteenlopende nummers.

Na HIStory niets boeiends is altijd nog meer dan Robbie.
  dinsdag 5 december 2006 @ 13:17:48 #236
28167 matthijst
pi_44160455
OJ is ook vrijgesproken
pi_44160491
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 13:17 schreef matthijst het volgende:
OJ is ook vrijgesproken
En daarom is MJ ook schuldig natuurlijk. Er was gewoon totaal geen bewijs dat hij ook maar iets heeft gedaan. Als MJ zich eens niet zo zwak zou opstellen, dan waren er nooit rechtzaken geweest en was dat pedo-gebeuren nooit gebeurd. Dan was tenminste z'n reputatie nog in stand.
pi_44160555
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 13:17 schreef Rnnz het volgende:

[..]

1. Tja, Take That.. Leuk hoor, maar ik doel hier op z'n solocarriere. MJ werd ook pas echt populair toen hij solo ging.

2. Wat bedoel je met heel veelzijdig? MJ doet ook veel verschillende dingen (pop, rock, r&b) en heeft ook uiteenlopende nummers.

Na HIStory niets boeiends is altijd nog meer dan Robbie.
1. Zelfde als Robbie dus.
2. Robbie is zeker veelzijdiger dan MJ. Een gitaarsolootje in een R&B/Hiphop nummer maak thet nog geen rock vriend. :'0
Meer dan Robbie? 7 hitalbums in 10 jaar? Wat heeft MJ bereikt de laatste 10 jaar? Geef nou eens gewoon toe dat Robbie NU zegeviert i.t.t MJ die nu gewoon echt OVER is.
  dinsdag 5 december 2006 @ 13:26:47 #239
28167 matthijst
pi_44160713
Jackson is net zo'n King of Pop als Elvis 't van Rock N Roll is: ooit een halve God, maar voor hedendaagse muziek niet relevant meer....
Michael Jackson nu is als Michael Jordan: een grootheid, zal altijd wel in de belangstelling staan, maar hij doet er verder weinig meer voor.......

Die MJ fans die dat "King of Pop" zo fanatiek verdedigen schijnen niet te willen begrijpen dat 'de rest' het over de tegenwoordige tijd heeft...
Resultaten uit het verleden....
pi_44160932
1. Jaa, wat doe je dan moeilijk? Dan is hij toch pas populair sinds 1999 en hoef je Take That toch niet mee te tellen? Take That en de Jacksons weggelaten, 'bestaat' MJ pas sinds ong. 1979 en Robbie sinds 1999.

2. Tja, tis maar wat je veelzijdiger noemt.

Robbie heeft zeker meer albums gemaakt de laatste 10 jaar, en ik geef ook toe dat Robbie nu populairder is dan MJ (heb ook nooit gezegd dat dat niet zo is). Maar dat Robbie de King of Pop-titel verdient gaat er bij mij niet in.
pi_44161034
Die King of Pop-titel zou overigens nooit tot ter sprake zijn gekomen als die rechtzaken er niet waren geweest.
pi_44161553
ik dacht dat Justin Timberlake de nieuwe King of Pop was
pi_44161603
Chris Brown toch?
pi_44161674
Usher

maar alle trolls op een stokje: ik denk dat als je ergens op een vol plein: "King of Pop!!" schreeuwt, iedereen toch aan Michael Jackson denkt. Omdat het een nickname is net zoals Wacko Jacko, en geen titel die afhankelijk van recente prestaties van artiest naar artiest gaat. Of had ik dat al eens gepost
pi_44162315
Jonge, ga aan een willekeurige amerikaan vragen of ze van de naam robbie williams hebben gehoord en ze zullen antwoorden met: 'who da f...'
Vraag aan een willekeurig persoon ergens op deze aardbol wie michael jackson is, en ze weten precies wie je bedoelt. Ook al vinden ze hem vreemd, ze weten wie hij is.
pi_44163084
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 14:25 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Jonge, ga aan een willekeurige amerikaan vragen of ze van de naam robbie williams hebben gehoord en ze zullen antwoorden met: 'who da f...'
Vraag aan een willekeurig persoon ergens op deze aardbol wie michael jackson is, en ze weten precies wie je bedoelt. Ook al vinden ze hem vreemd, ze weten wie hij is.
Alsof dat zo'n goede graadmeter is?
Amerikanen hebben sowieso bijna geen gevoel voor goede muziek. Hiphop en R&B is wat daar de charts domineert. Vraag een willekeurige wereldburger of ze Madonna, Britney Spears of Paris Hilton kennen, ga fietsen joh als dat je argument voor alles is.
pi_44163212
Robbie Williams is toch ook geen goede muziek ofwel? Hij is veel te dertien-in-een-dozijn. Om door te breken in de US als buitenlander moet je echt iets speciaals leveren
pi_44163311
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 14:57 schreef DrDentz het volgende:
Robbie Williams is toch ook geen goede muziek ofwel? Hij is veel te dertien-in-een-dozijn. Om door te breken in de US als buitenlander moet je echt iets speciaals leveren
Gast.
Stap eens uit je glazen zuurstoftank en luister eens iets anders dan MJ.
Sneue fanboys zijn jullie zeg.
Ja om door te breken in Amerika ligt de lat echt ERG hoog idd. het land waar Paris Hilton een rockster is.
pi_44163422
Whehe. Mijn muziekcollectie puilt uit z'n voegen en maar zeven albums daarvan zijn Jacko-albums. Ik luister alleen wel goede muziek, en daar reken ik de wegwerppop van Robbie niet onder

en Paris Hilton is geen buitenlander
pi_44163448
Moet je nagaan, zelfs Paris Hilton is daar een rockster. En Robbie niet.

Laten we maar over ophouden.. er komt toch altijd wel weer ruzie van. XD
pi_44163531
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 15:05 schreef DrDentz het volgende:
Whehe. Mijn muziekcollectie puilt uit z'n voegen en maar zeven albums daarvan zijn Jacko-albums. Ik luister alleen wel goede muziek, en daar reken ik de wegwerppop van Robbie niet onder

en Paris Hilton is geen buitenlander
Nee MJ maakte diepzinnige pop.
pi_44163545
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 15:05 schreef Rnnz het volgende:
Moet je nagaan, zelfs Paris Hilton is daar een rockster. En Robbie niet.

Laten we maar over ophouden.. er komt toch altijd wel weer ruzie van. XD
Zegt meer over Amerika eigenlijk dan Robbie's muziek.
Inderdaad gaan jullie maar lekker verder kwijlen over MJ's schamele discografie en z'n re-re-re-releases, ga ik jullie lekker verder met jullie uit te lachen.
pi_44163613
Doe maar, ik kom toch ook niet in het Robbie Williams topic janken hoe goed Michael Jackson wel niet is was
pi_44163670
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 15:11 schreef DrDentz het volgende:
Doe maar, ik kom toch ook niet in het Robbie Williams topic janken hoe goed Michael Jackson wel niet is was
Daar zitten de RW fans ook niet MJ af te zeiken.
Dat zegt weer een hoop over jullie.
pi_44163802
Deden we helemaal niet, maargoed. Niemand had de naam Robbie Williams genoemd totdat er een Robbie-fanboy over begon. Nou weet ik bar weinig van Robbie WIlliams dus vind ik dat verder niet zo interessant, alleen dat ik hem nog nooit een op lekker catchy plaatje betrapt heb.. maar ik sta open voor allles natuurlijk
pi_44163840
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 15:17 schreef DrDentz het volgende:
Deden we helemaal niet, maargoed. Niemand had de naam Robbie Williams genoemd totdat er een Robbie-fanboy over begon. Nou weet ik bar weinig van Robbie WIlliams dus vind ik dat verder niet zo interessant, alleen dat ik hem nog nooit een op lekker catchy plaatje betrapt heb.. maar ik sta open voor allles natuurlijk
Onder welke rots kom jij vandaan dan?
Toch raar dat je een artiest gaat afzeiken als je niets van em kent.
pi_44163902
Ik hoor z'n hitjes wel maar vind ze niks aan. Net zoals die van Jantje Smit enzo. Word ik toch ook niet ineens fan van omdat ie populair is? Het moet wel je muziek zijn
pi_44163987
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 15:20 schreef DrDentz het volgende:
Ik hoor z'n hitjes wel maar vind ze niks aan. Net zoals die van Jantje Smit enzo. Word ik toch ook niet ineens fan van omdat ie populair is? Het moet wel je muziek zijn

Wat is er niet catchy aan? Het worden niet zomaar grote hits.
Kun je MJ ook wel op afrekenen aangezien hij ook ooitin een grijs verleden in die lijstjes heeft gestaan.
Bad was bijvoorbeeld een nummer 1 hit...waarom eigenlijk? Tis niet bijster intelligent, alleen omdat het van MJ was na z'n monsterhit met het Thriller-album. Artistiek gezien heeft hij na Thriller niets meer uitgebracht wat daaraan kon tippen.
Ik heb het niet over albumverkopen, want daar kon niemand aan tippen.
pi_44164050
Ik zeik Robbie Williams ook niet af, ik vind alleen z'n muziek persoonlijk niks. En als ik Rudebox ofzo hoor denk ik niet van 'jemig wat een geweldig nummer'. En dat heb ik bij Billie Jean wel. Maar dat is smaak
pi_44164098
tyf nou eens even lekker op met al dat gezeik. iedereen heeft z'n punt gemaakt and so be it. Ga anders maar naar ONZ
pi_44164111
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 15:25 schreef DrDentz het volgende:
Ik zeik Robbie Williams ook niet af, ik vind alleen z'n muziek persoonlijk niks. En als ik Rudebox ofzo hoor denk ik niet van 'jemig wat een geweldig nummer'. En dat heb ik bij Billie Jean wel. Maar dat is smaak
Net of Rudebox het enige is wat ie heeft gedaan...Lovelight is bijvoorbeeld heel erg catchy, als je dat niet herkent dan heb je serieus geen benul van muziek. En als je gaat ontkennen dat de beste vent meer hitalbums op z'n naam heeft staan dan Robbie, moet je serieus je MJ-bril eens afzetten.
  dinsdag 5 december 2006 @ 15:28:12 #262
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_44164128
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 15:27 schreef Sideshowbobbie het volgende:
tyf nou eens even lekker op met al dat gezeik. iedereen heeft z'n punt gemaakt and so be it. Ga anders maar naar ONZ
Omdat ze het niet met je eens zijn, moeten ze maar moven ?
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
pi_44164147
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 15:28 schreef CrazyDutchPunk het volgende:

[..]

Het is altijd wat. Is het niet Madonna, dan is het Robbie Williams wel.
pi_44164154
Huh, heb ik dat ontkend dan
pi_44164194
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 15:29 schreef DrDentz het volgende:
Huh, heb ik dat ontkend dan
Waarom haal je Rudebox als voorbeeld erbij eigenlijk?
Met alle respect hoor maar Rudebox is in ieder geval catchier dan MJ's recentste singles.
pi_44164200
quote:

[..]

Zo werkt dat hier blijkbaar.
pi_44164205
quote:

[..]

als mod moet je toch wel inzien dat dit een eindeloze discussie is. en ik had toch duidelijk gezegd dat iedereen z'n punt heeft duidelijk gemaakt. je mag van mij vinden wat je vindt, maar een welles nietes discussie is een beetje zinloos niet?
pi_44164208
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 15:27 schreef Megalomaniac het volgende:

[..]

Net of Rudebox het enige is wat ie heeft gedaan...Lovelight is bijvoorbeeld heel erg catchy, als je dat niet herkent dan heb je serieus geen benul van muziek. En als je gaat ontkennen dat de beste vent meer hitalbums op z'n naam heeft staan dan Robbie, moet je serieus je MJ-bril eens afzetten.
MJ heeft maar 7 albums uitgebracht in die 37 jaar.
pi_44164246
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 15:28 schreef Rnnz het volgende:

[..]

Het is altijd wat. Is het niet Madonna, dan is het Robbie Williams wel.
We mogen niet kritisch zijn? We moeten alleen MJ verafgoden, alles goed vinden en andere artiesten in z'n schaduw zetten?
pi_44164262
Nou jongens we moeten allemaal maar fan worden van Robbie denk ik
pi_44164274
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 15:31 schreef Rnnz het volgende:

[..]

MJ heeft maar 7 albums uitgebracht in die 37 jaar.
Bedoel maar.
pi_44164310
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 15:32 schreef Megalomaniac het volgende:

[..]

We mogen niet kritisch zijn? We moeten alleen MJ verafgoden, alles goed vinden en andere artiesten in z'n schaduw zetten?
Oh nee hoor, maar laat lekker de artiesten in hun waarde en ga in je RW-topic discussiëren over hoe goed Robbie wel niet is. En ga vooral niet in een MJ-topic zeggen dat Robbie Williams die titel verdient, want dan kun je natuurlijk reacties verwachten..
pi_44164327
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 15:32 schreef DrDentz het volgende:
Nou jongens we moeten allemaal maar fan worden van Robbie denk ik
Hmm dat je het niet hebt begrepen verbaasd me niets eigenlijk.
Ik laat het hierbij.
pi_44164393
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 15:34 schreef Rnnz het volgende:

[..]

Oh nee hoor, maar laat lekker de artiesten in hun waarde en ga in je RW-topic discussiëren over hoe goed Robbie wel niet is. En ga vooral niet in een MJ-topic zeggen dat Robbie Williams die titel verdient, want dan kun je natuurlijk reacties verwachten..
Ja lekker discussieren als iedereen het over eens is dat ie goed is.
Nee, ik zou niet durven...aangezien MJ nog hartstikke actief is in de muziekbiz, omde 3 jaar terugkomt met een killerplaat en geweldige concerten geeft. Nee MJ mag z'n King of Pop-titel behouden, dat is nog het enige wat die arme man heeft.
pi_44164456
He als jij Rudebox [of een ander willekeurig RW-album] goed vindt moet je dat gewoon vinden. Wat kan mij het nou schelen wat anderen vinden, dat is helemaal niet relevant. Ik mag toch ook de Michael Jackson tot 1999 goed vinden?
pi_44164478
Laten we Elvis z'n titel maar ook afnemen, de beste man maakt al jaren geen platen meer.

.. als artiesten hun titels toch niet mogen houden.
pi_44164531
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 15:40 schreef Rnnz het volgende:
Laten we Elvis z'n titel maar ook afnemen, de beste man maakt al jaren geen platen meer.

.. als artiesten hun titels toch niet mogen houden.
Mooie vergelijking. Jammer dat het nergens op slaat.
pi_44164556
Tja, zo zullen we het toch nooit eens worden.

Als MJ nu dood zou gaan, zou je hem dan ook z'n titel afnemen?
pi_44164629
Als Michael Jackson om was gekomen toen z'n liftje naar beneden kletterde tijdens Earth Song in '99 was er niemand die ooit twijfelde of hij de King of Pop nog was Misschien had dat achteraf het beste geweest. zo'n "heldendood"
pi_44164675
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 15:42 schreef Rnnz het volgende:
Tja, zo zullen we het toch nooit eens worden.

Als MJ nu dood zou gaan, zou je hem dan ook z'n titel afnemen?
M'n opmerking dat Robbie'King of Pop moet worden was gewoon geouwehoer, maar ik stoorde me aan jullie houding en reacties dat ik er gewoon op in moest gaan.
Wat zegt zo'n titel nou? Het is niet eens officieel.
Dus stop maar met huilen, ben zelf een liefhebber van zowel RW als MJ(MJ wat langer), maar dit soort kortzichtige discussies wens ik hier niet meer te voeren. Damn.
Overigens zou ik ook zo reageren als een RW-fan, MJ onterecht zou dissen.
  dinsdag 5 december 2006 @ 15:51:45 #281
28167 matthijst
pi_44164854
Skitterend...

Robbie Williams is wegwerppop, maar MJ is God...
Wat een heerlijke bullshit...
Ook altijd dat gejank over "R&B is geen muziek, hiphop is geen muziek"...
Rot toch op man. Je grote held MJ staat te springen om platen met die gasten te maken....
pi_44164923
Pfft die titel mag Robbie van mij hebben [ik ga er niet over], jij doet alleen net alsof Michael nooit aan hem heeft kunnen tippen
het Bad-album afzeiken, waar klassiekers als Smooth Criminal opstaan
  dinsdag 5 december 2006 @ 15:54:14 #283
28167 matthijst
pi_44164928
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 15:44 schreef DrDentz het volgende:
Als Michael Jackson om was gekomen toen z'n liftje naar beneden kletterde tijdens Earth Song in '99 was er niemand die ooit twijfelde of hij de King of Pop nog was Misschien had dat achteraf het beste geweest. zo'n "heldendood"
Mwah, in de VS kleeft dat pedo-image al langer aan hem denk ik, 1993 ofzo, Jordy Chandler?
pi_44164930
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 15:51 schreef matthijst het volgende:
Skitterend...

Robbie Williams is wegwerppop, maar MJ is God...
Wat een heerlijke bullshit...
Ook altijd dat gejank over "R&B is geen muziek, hiphop is geen muziek"...
Rot toch op man. Je grote held MJ staat te springen om platen met die gasten te maken....
Dus moet ik het maar goede muziek vinden?
Ik heb helemaal niet gezegd dat het slechte muziek is, alleen overrated in Amerika.
Hiphop is trouwens wel samen met 2pac overleden, bagger van tegenwoordig mag je geen hiphop meer noemen...R&B is ook geen hol meer aan.
pi_44164977
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 15:54 schreef DrDentz het volgende:
Pfft die titel mag Robbie van mij hebben [ik ga er niet over], jij doet alleen net alsof Michael nooit aan hem heeft kunnen tippen
het Bad-album afzeiken, waar klassiekers als Smooth Criminal opstaan
Ik zat het nummer Bad af te zeiken, ik vind het nergens op slaan...Liberian Girl, Leave me Alone daarentegen?
pi_44164978
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 15:54 schreef matthijst het volgende:

[..]

Mwah, in de VS kleeft dat pedo-image al langer aan hem denk ik, 1993 ofzo, Jordy Chandler?
Ik bedoel in de zin van dat het hem een hoop vernederingen bespaard had en hij toch niet veel [niks] relevants sinds die tijd heeft uitgebracht
  dinsdag 5 december 2006 @ 15:56:48 #287
107144 Pido
pi_44164998
Hey Mega en matthijst, jullie waren eerst toch ook hierzo normaal over MJ aan 't praten. Heb ik iets gemist ofzo (even zonder kwalificaties over RW en MJ, want daar heb ik geen zin in)?
pi_44165012
Ik heb het puur over z'n muziek, niet over z'n rechtszaken/uiterlijk dat vooropgesteld.
pi_44165074
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 15:56 schreef Pido het volgende:
Hey Mega en matthijst, jullie waren eerst toch ook hierzo normaal over MJ aan 't praten. Heb ik iets gemist ofzo (even zonder kwalificaties over RW en MJ, want daar heb ik geen zin in)?
Ja ,maar sommige lieden hadden zin om ongenuanceerd RW te bashen, daar stak ik gewoon ff een stokje voor. Het sloeg werkelijk nergens op... werrkelijk!
Heb het gewoon ff naast elkaar gelegd.
Maar laten we erover ophouden...dus geen sneerige replies op m'n laatste post aub. Anders houdt het nooit op.
pi_44165121
Niemand basht hier Robbie Williams
pi_44165571
Hou nou maar gewoon erover op. Meningen verschillen nou eenmaal, gelukkig maar.

Ik vind Heartbreak Hotel geen super nummer, maar dit vind ik toch wel een super optreden:

http://youtube.com/watch?v=1Gwm39Nnlzg

Zou hij zo'n show (eenmalig) fysiek nog aankunnen? (als je kijkt hoe actief en energiek hij daar is)
  dinsdag 5 december 2006 @ 16:15:21 #292
107144 Pido
pi_44165606
quote:
Op maandag 4 december 2006 17:29 schreef PDOA het volgende:
Robbie Williams is de nieuwe King of Pop.
Dit was de eerste post die de discussie op gang bracht. Sorry.

EDIT: Dees is nog beter: http://youtube.com/watch?v=YxCd3XBVB9I&mode=related&search=
pi_44166265
Ja en jullie meteen in de aanval. Ik probeerde er nog overheen te lullen. Ga niet in op trolls want nu hebben we nog maar een paar vakjes over waarin we Michael Jackson kunnen aanbidden en praten over oude filmpjes enzo

robbie william de pilliam michael jackson is lekker veel beterrr
pi_44166437
Wat een onzin allemaal over die titel King Of Pop. Het is zijn bijnaam, die ga je toch niet opeens afnemen?
En die bijnaam is voor zijn hele euvre, dus dans, zang etc. Ik heb Robbie Williams nooit zien dansen eigenlijk.
  dinsdag 5 december 2006 @ 16:48:14 #295
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_44166622
Ik wil best even heel hard lachen als iemand Robbie Williams The King of Pop gaat noemen hoor
wahahahaha.
pi_44166731
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 16:42 schreef MJboard het volgende:
Wat een onzin allemaal over die titel King Of Pop. Het is zijn bijnaam, die ga je toch niet opeens afnemen?
En die bijnaam is voor zijn hele euvre, dus dans, zang etc. Ik heb Robbie Williams nooit zien dansen eigenlijk.
Van jou had ik sowieso al geen objectieve mening verwacht.
Obsessed much?
pi_44166754
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 16:48 schreef PLAE@ het volgende:

Ik wil best even heel hard lachen als iemand Robbie Williams The King of Pop gaat noemen hoor
wahahahaha.
Maargoed jij bent dan ook geestelijk gestoord.
Neem het je niet kwalijk.
pi_44166983
"I hear there's a vacancy for King of Pop, can I be King of Pop, please?" ~ Robbie Williams

Een echte King of Pop hoeft dat natuurlijk niet te vragen heh
pi_44167030
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 16:59 schreef DrDentz het volgende:
"I hear there's a vacancy for King of Pop, can I be King of Pop, please?" ~ Robbie Williams

Een echte King of Pop hoeft dat natuurlijk niet te vragen heh
Dat wa eerder een sneer naar MJ dan een sollicitatie.
pi_44167050
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 16:36 schreef DrDentz het volgende:

robbie william de pilliam michael jackson is lekker veel beterrr

Jacko verdient die titel gewoon niet meer. Punt uit.

Hij heeft een paar uitstekende songs/goede albums op de wereld gebracht, maar de laatste zeven jaar heeft ie zijn titel flink tekort gedaan. Williams daarentegen is nog steeds een rijzende ster, die, als hij zo doorgaat, de titel zonder al te veel poespas kan overnemen. Hoe je het ook wendt of keert: Jacko is een schim van zichzelf geworden.

Vroeger was Michael Jackson een vernieuwer. Dat heeft ook voor een groot deel zijn populariteit bepaald. Jammer genoeg is hij ten onder gegaan aan zijn eigen ego en idiote gedrag. Ook de behoefte om elke clip in een halve film te veranderen sloeg vaak als een lul op een drumstel. Dat heeft waarschijnlijk te maken met het feit dat Jacko gewoon een mislukt acteur is.

In deze tijd is het gewoon een stuk moeilijker om origineel te zijn dan 20 jaar geleden. Waarom wordt er anders zoveel teruggegrepen uit de oude doos? Maar Robbie Williams doet gewoon wat hij leuk vindt, terwijl Jackson hopeloos vernieuwend wil zijn, omdat hij daar groot mee is geworden.

Natuurlijk zullen alle Jacko fans zijn nieuwe album de hemel in gaan prijzen, aangezien hun held (zoals dit topic maar weer eens bewijst) niets fout kan doen. Zelfs bij zijn vermeende kindermisbruik (wat toch zo klaar als een klontje is) steken zijn fans de koppen in het zand. Btw, Scientology niks voor Michael?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')