abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44163531
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 15:05 schreef DrDentz het volgende:
Whehe. Mijn muziekcollectie puilt uit z'n voegen en maar zeven albums daarvan zijn Jacko-albums. Ik luister alleen wel goede muziek, en daar reken ik de wegwerppop van Robbie niet onder

en Paris Hilton is geen buitenlander
Nee MJ maakte diepzinnige pop.
Everything Is About Sex Except Sex. Sex Is About Power
pi_44163545
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 15:05 schreef Rnnz het volgende:
Moet je nagaan, zelfs Paris Hilton is daar een rockster. En Robbie niet.

Laten we maar over ophouden.. er komt toch altijd wel weer ruzie van. XD
Zegt meer over Amerika eigenlijk dan Robbie's muziek.
Inderdaad gaan jullie maar lekker verder kwijlen over MJ's schamele discografie en z'n re-re-re-releases, ga ik jullie lekker verder met jullie uit te lachen.
pi_44163613
Doe maar, ik kom toch ook niet in het Robbie Williams topic janken hoe goed Michael Jackson wel niet is was
pi_44163670
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 15:11 schreef DrDentz het volgende:
Doe maar, ik kom toch ook niet in het Robbie Williams topic janken hoe goed Michael Jackson wel niet is was
Daar zitten de RW fans ook niet MJ af te zeiken.
Dat zegt weer een hoop over jullie.
pi_44163802
Deden we helemaal niet, maargoed. Niemand had de naam Robbie Williams genoemd totdat er een Robbie-fanboy over begon. Nou weet ik bar weinig van Robbie WIlliams dus vind ik dat verder niet zo interessant, alleen dat ik hem nog nooit een op lekker catchy plaatje betrapt heb.. maar ik sta open voor allles natuurlijk
pi_44163840
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 15:17 schreef DrDentz het volgende:
Deden we helemaal niet, maargoed. Niemand had de naam Robbie Williams genoemd totdat er een Robbie-fanboy over begon. Nou weet ik bar weinig van Robbie WIlliams dus vind ik dat verder niet zo interessant, alleen dat ik hem nog nooit een op lekker catchy plaatje betrapt heb.. maar ik sta open voor allles natuurlijk
Onder welke rots kom jij vandaan dan?
Toch raar dat je een artiest gaat afzeiken als je niets van em kent.
pi_44163902
Ik hoor z'n hitjes wel maar vind ze niks aan. Net zoals die van Jantje Smit enzo. Word ik toch ook niet ineens fan van omdat ie populair is? Het moet wel je muziek zijn
pi_44163987
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 15:20 schreef DrDentz het volgende:
Ik hoor z'n hitjes wel maar vind ze niks aan. Net zoals die van Jantje Smit enzo. Word ik toch ook niet ineens fan van omdat ie populair is? Het moet wel je muziek zijn

Wat is er niet catchy aan? Het worden niet zomaar grote hits.
Kun je MJ ook wel op afrekenen aangezien hij ook ooitin een grijs verleden in die lijstjes heeft gestaan.
Bad was bijvoorbeeld een nummer 1 hit...waarom eigenlijk? Tis niet bijster intelligent, alleen omdat het van MJ was na z'n monsterhit met het Thriller-album. Artistiek gezien heeft hij na Thriller niets meer uitgebracht wat daaraan kon tippen.
Ik heb het niet over albumverkopen, want daar kon niemand aan tippen.
pi_44164050
Ik zeik Robbie Williams ook niet af, ik vind alleen z'n muziek persoonlijk niks. En als ik Rudebox ofzo hoor denk ik niet van 'jemig wat een geweldig nummer'. En dat heb ik bij Billie Jean wel. Maar dat is smaak
pi_44164098
tyf nou eens even lekker op met al dat gezeik. iedereen heeft z'n punt gemaakt and so be it. Ga anders maar naar ONZ
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
pi_44164111
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 15:25 schreef DrDentz het volgende:
Ik zeik Robbie Williams ook niet af, ik vind alleen z'n muziek persoonlijk niks. En als ik Rudebox ofzo hoor denk ik niet van 'jemig wat een geweldig nummer'. En dat heb ik bij Billie Jean wel. Maar dat is smaak
Net of Rudebox het enige is wat ie heeft gedaan...Lovelight is bijvoorbeeld heel erg catchy, als je dat niet herkent dan heb je serieus geen benul van muziek. En als je gaat ontkennen dat de beste vent meer hitalbums op z'n naam heeft staan dan Robbie, moet je serieus je MJ-bril eens afzetten.
  dinsdag 5 december 2006 @ 15:28:12 #262
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_44164128
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 15:27 schreef Sideshowbobbie het volgende:
tyf nou eens even lekker op met al dat gezeik. iedereen heeft z'n punt gemaakt and so be it. Ga anders maar naar ONZ
Omdat ze het niet met je eens zijn, moeten ze maar moven ?
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
pi_44164147
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 15:28 schreef CrazyDutchPunk het volgende:

[..]

Het is altijd wat. Is het niet Madonna, dan is het Robbie Williams wel.
pi_44164154
Huh, heb ik dat ontkend dan
pi_44164194
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 15:29 schreef DrDentz het volgende:
Huh, heb ik dat ontkend dan
Waarom haal je Rudebox als voorbeeld erbij eigenlijk?
Met alle respect hoor maar Rudebox is in ieder geval catchier dan MJ's recentste singles.
pi_44164200
quote:

[..]

Zo werkt dat hier blijkbaar.
pi_44164205
quote:

[..]

als mod moet je toch wel inzien dat dit een eindeloze discussie is. en ik had toch duidelijk gezegd dat iedereen z'n punt heeft duidelijk gemaakt. je mag van mij vinden wat je vindt, maar een welles nietes discussie is een beetje zinloos niet?
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
pi_44164208
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 15:27 schreef Megalomaniac het volgende:

[..]

Net of Rudebox het enige is wat ie heeft gedaan...Lovelight is bijvoorbeeld heel erg catchy, als je dat niet herkent dan heb je serieus geen benul van muziek. En als je gaat ontkennen dat de beste vent meer hitalbums op z'n naam heeft staan dan Robbie, moet je serieus je MJ-bril eens afzetten.
MJ heeft maar 7 albums uitgebracht in die 37 jaar.
pi_44164246
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 15:28 schreef Rnnz het volgende:

[..]

Het is altijd wat. Is het niet Madonna, dan is het Robbie Williams wel.
We mogen niet kritisch zijn? We moeten alleen MJ verafgoden, alles goed vinden en andere artiesten in z'n schaduw zetten?
pi_44164262
Nou jongens we moeten allemaal maar fan worden van Robbie denk ik
pi_44164274
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 15:31 schreef Rnnz het volgende:

[..]

MJ heeft maar 7 albums uitgebracht in die 37 jaar.
Bedoel maar.
pi_44164310
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 15:32 schreef Megalomaniac het volgende:

[..]

We mogen niet kritisch zijn? We moeten alleen MJ verafgoden, alles goed vinden en andere artiesten in z'n schaduw zetten?
Oh nee hoor, maar laat lekker de artiesten in hun waarde en ga in je RW-topic discussiėren over hoe goed Robbie wel niet is. En ga vooral niet in een MJ-topic zeggen dat Robbie Williams die titel verdient, want dan kun je natuurlijk reacties verwachten..
pi_44164327
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 15:32 schreef DrDentz het volgende:
Nou jongens we moeten allemaal maar fan worden van Robbie denk ik
Hmm dat je het niet hebt begrepen verbaasd me niets eigenlijk.
Ik laat het hierbij.
pi_44164393
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 15:34 schreef Rnnz het volgende:

[..]

Oh nee hoor, maar laat lekker de artiesten in hun waarde en ga in je RW-topic discussiėren over hoe goed Robbie wel niet is. En ga vooral niet in een MJ-topic zeggen dat Robbie Williams die titel verdient, want dan kun je natuurlijk reacties verwachten..
Ja lekker discussieren als iedereen het over eens is dat ie goed is.
Nee, ik zou niet durven...aangezien MJ nog hartstikke actief is in de muziekbiz, omde 3 jaar terugkomt met een killerplaat en geweldige concerten geeft. Nee MJ mag z'n King of Pop-titel behouden, dat is nog het enige wat die arme man heeft.
pi_44164456
He als jij Rudebox [of een ander willekeurig RW-album] goed vindt moet je dat gewoon vinden. Wat kan mij het nou schelen wat anderen vinden, dat is helemaal niet relevant. Ik mag toch ook de Michael Jackson tot 1999 goed vinden?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')