Nee, eendje, intermenselijke!quote:
Da's een begin! Maar Is ie goed in banken? Houdt ie van horror? Staat ie een beetje stevig in z'n schoenen? Is ie lief?quote:Op donderdag 16 november 2006 18:04 schreef demins het volgende:
[..]
Nog niet, ze hebben pas net kennisgemaakt!Maar ik zag chemie!
![]()
Ja Fargo!quote:Op donderdag 16 november 2006 18:20 schreef Talitha het volgende:
[..]
Da's een begin! Maar Is ie goed in banken? Houdt ie van horror? Staat ie een beetje stevig in z'n schoenen? Is ie lief?
Vertel eens Fargo?![]()
Volgens mij zijn we aan deel 12 begonnen.quote:Op donderdag 16 november 2006 18:18 schreef versabommie het volgende:
Whehehe
Toch geen spelfout he?quote:Op donderdag 16 november 2006 18:20 schreef demins het volgende:
[..]
Nee, eendje, intermenselijke!Trouwens: farmaceutische chemie?
![]()
![]()
Hier Hierquote:Op donderdag 16 november 2006 18:23 schreef Talitha het volgende:
[..]
Volgens mij zijn we aan deel 12 begonnen.![]()
Nou ja, zo moeilijk kan dat toch niet zijn, hij verzorgt alle PR voor RBC Roosendaalquote:Op donderdag 16 november 2006 18:22 schreef demins het volgende:
[..]
Ja Fargo!En een foto en wat testimonials zou ook wel handig zijn!
![]()
Nee hoor, die verbeter ik gewoon! Ik kende de discipline nog niet!quote:Op donderdag 16 november 2006 18:25 schreef PC eend het volgende:
[..]
Toch geen spelfout he?
Volgen mij niet
Mijn liefste kloontje!quote:Op donderdag 16 november 2006 18:28 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hier Hier
Normaal zeiken TL en gladys dezelfde topics af...... maar alleen als ze van oortje zijn
Hoe is het met mijn kloontje?![]()
Hoe oud is eend...?quote:Op donderdag 16 november 2006 18:31 schreef demins het volgende:
[..]
Nee hoor, die verbeter ik gewoon! Ik kende de discipline nog niet!Nog even gekeken of jíj op die faculteit studeerde...
Google!
![]()
lul toch niet uit je nek johquote:Op donderdag 16 november 2006 18:28 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hier Hier
Normaal zeiken TL en gladys dezelfde topics af...... maar alleen als ze van oortje zijn
Hoe is het met mijn kloontje?![]()
Daag me niet uit want ik zoek het zo op hoorquote:
quote:Op donderdag 16 november 2006 18:41 schreef Talitha het volgende:
[..]
Mijn liefste kloontje!![]()
![]()
![]()
Ik doe niet aan afzeiken.Hoe lang is die Fargo eigenlijk?
![]()
At your servicequote:Op donderdag 16 november 2006 18:50 schreef PC eend het volgende:
[..]
Daag me niet uit want ik zoek het zo op hoor![]()
![]()
quote:
quote:
Dat moet een vergissing zijn!quote:Op donderdag 16 november 2006 18:56 schreef Bartoli het volgende:
hey ik loop nog vrij rond dacht dat oortje me ging martelen
ja en nuquote:Op donderdag 16 november 2006 18:59 schreef PC eend het volgende:
[..]
At your service![]()
![]()
![]()
![]()
[BB6 SC 132] Tender Loving Care! 2
[..]
[..]
bong2quote:
Een stuk sterker dan jouw gesteldheidquote:
jajaja lul er maar omheen,ben je goed in hequote:Op donderdag 16 november 2006 19:28 schreef PC eend het volgende:
[..]
Een stuk sterker dan jouw gesteldheid![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |