bod staatquote:Op zaterdag 18 november 2006 10:57 schreef Troy het volgende:
2 euro excl
bod staatquote:Op donderdag 23 november 2006 12:19 schreef IJsmuts het volgende:
Star Wars: Collectibles, ¤ 2,50
voor welk boekje eigenlijk?quote:Op zaterdag 18 november 2006 10:57 schreef Troy het volgende:
2 euro excl
mooi zo, gooi ik er nog 80 cent portokosten (of hoeveel het ook is) op en maak ik morgen avond even ¤ 3,30 over. hebben we dan een dealquote:
Ik wou eigenlijk dit topic tot zondagavond laten staan, als je daar geen problemen mee hebt, en ik moet nog weten op welk boekje de andere user heeft geboden...quote:Op donderdag 23 november 2006 12:39 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
mooi zo, gooi ik er nog 80 cent portokosten (of hoeveel het ook is) op en maak ik morgen avond even ¤ 3,30 over. hebben we dan een deal![]()
nouja, vooruit dan maarquote:Op donderdag 23 november 2006 12:40 schreef Patch het volgende:
[..]
Ik wou eigenlijk dit topic tot zondagavond laten staan, als je daar geen problemen mee hebt, en ik moet nog weten op welk boekje de andere user heeft geboden...
evt. op te halen in Helmond, Eindhoven en Venloquote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:48 schreef Spookje81 het volgende:
waar kom je vandaan?
ik kan niet wachtenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 16:34 schreef Spookje81 het volgende:
Ik moet dit weekend ff overleggen, met mn wederhelft, hij is gek van star wars. Ik laat je zsm meer weten
tips?quote:Op donderdag 15 februari 2007 10:19 schreef buzzer het volgende:
Topic opgeruimd, en je moet de foto's even ergens anders uploaden. Photobucket begint ook al moeilijk te doen
na 3 maanden een reactie....quote:Op zaterdag 24 februari 2007 17:58 schreef Steve_I. het volgende:
doe es een linkje naar 't boekje wat je nog heb :p
hoeveel is verzenden?
*interesse heeft*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |