ahhh, okay......laat je alle stemmers van te voren even weten hoe je/jullie het gaan doen aub?quote:Op zondag 19 november 2006 16:29 schreef BlueEyedNigga het volgende:
[..]
Whaha jah mijn notaris is dat meisje op de foto (mijn vriendin)
En ik weet nog niet op welke manier ik ga verloten maar ik ga wel een manier bedenken die echt random zal zijn. Zodat iedereen even grote kans heeft
Waarschijnlijk woensdag maar het kan ook eerder zijn. Het enige dat ik weet is dat elke ronde ongeveer een week online stond en deze ronde is woensdag avond onlinegezet.quote:Op maandag 20 november 2006 10:32 schreef Platina het volgende:
Wanneer is de prijsvraag afgelopen?
quote:Op maandag 20 november 2006 17:25 schreef PrinceSL het volgende:
Een 10 voor jou, een 0 voor de rest. Ik hoop voor je dat je wint, je staat er goed voor!
Whaha laten we eerst maar eens kijken dat ik überhaupt eerste wordt. Het gemiddelde is namelijk vandaag alleen maar aan het zakken en de andere kandidaten zijn aan het stijgen.quote:Op dinsdag 21 november 2006 18:10 schreef SuperHarregarre het volgende:
Je wint trouwens ook een XboX360, ga je die doorverkopen? (Neem aan dat je er zelf al een hebt?)
* SuperHarregarre's geweten mompelt iets over dat ik een cheap-ass Hollander ben...![]()
![]()
onder je stoelquote:Op dinsdag 21 november 2006 19:18 schreef devv05 het volgende:
Ik zal wel gek zijn maar ik zie de link niet meer waar ik kan stemmen.
Maar ik hoop 'm ook over te kopen.quote:Op dinsdag 21 november 2006 19:17 schreef MMaRsu het volgende:
Mocht je de Xbox toch winnen, en je hem verkoopt hoop ik dat ik em kan overkopen, aangezien mijne een tijdje geleden gejat is
ik heb nog nooit een xdoos gehadquote:Op dinsdag 21 november 2006 19:17 schreef MMaRsu het volgende:
Mocht je de Xbox toch winnen, en je hem verkoopt hoop ik dat ik em kan overkopen, aangezien mijne een tijdje geleden gejat is
Ik ook niet.quote:Op dinsdag 21 november 2006 22:56 schreef Platina het volgende:
[..]
ik heb nog nooit een xdoos gehad![]()
pity me![]()
Ik heb je ook even een 10 gegeven en de andere een 0quote:Op woensdag 22 november 2006 10:29 schreef BlueEyedNigga het volgende:
Eejs mensen ik weet het niet 100% zeker maar volgens mij is vandaag de laatste dag dat je kan stemmen! Het ziet ernaar uit dat ik ga winnen alhoewel het gemiddelde langzaam maar zeker blijft zakken.
Hou deze site dus in de gaten en jullie krijgen snel te horen hoe het verloten verder zal gaan.
Blijf ondertussen gewoon je stem geven!
http://vnunetprod.vnu.com/hotornotfinal/index.php?i=34
Ja precies vind ik ook lame.quote:Op woensdag 22 november 2006 14:00 schreef Ipho het volgende:
Ik vind het wel raar dat mensen er in staan die zelf GoW al hebben
Da's best slecht ja, maargoed. Hoe controleer je wie er Gears heeft en wie niet? Neem aan dat niet van iedereen de gamertag bekend isquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |