Denk je nu echt dat dat z'n mokkel is? Dat is gewoon een plaatje van internet gelukt met het logo van GoW erop geshoppedquote:Op donderdag 23 november 2006 19:28 schreef Ipho het volgende:
[..]
Of dat mokkel van hem is echt zo dom.
Correctie: 2 kloons!quote:Op donderdag 23 november 2006 19:25 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Nee maar je gaat toch geen mensen onder valse voorwendselen op je laten stemmen dat ze een prijs kunnen winnen. Om die game vervolgens gewoon aan jezelf gemaakte kloon de "verloten" met een kutreden.
quote:Op donderdag 23 november 2006 19:29 schreef twi het volgende:
[..]
Denk je nu echt dat dat z'n mokkel is? Dat is gewoon een plaatje van internet gelukt met het logo van GoW erop geshopped
Dealquote:Op donderdag 23 november 2006 19:25 schreef Ipho het volgende:
[..]
Hoor hem1!!11!ein!!11polizei!!!11!!!![]()
MMaRsu ik geef je 1 euro om hem niet bij hem te kopen.
Net zoals het voetbal van PSV ook meesteriljk isquote:Op donderdag 23 november 2006 20:30 schreef Erwtensoep het volgende:
Je kan zeggen wat je wil, maar het is een meesterlijke actie.
Weinig random aan de manier, en wel heel erg toevallig dat het precies uitkomt bij iemand die alleen nog in deze thread heeft geantwoord. Het is allemaal wel heel erg toevalligquote:Op donderdag 23 november 2006 20:33 schreef BlueEyedNigga het volgende:
Dudes wtf loopt iedereen te zeiken!
Behalve dat ik gears of war verloot heb heb ik bovendien mijn gameplay entree kaartjes verloot aan anderen!
ZIE HIER!
http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=91483
Als jullie ineens allemaal denken iets te winnen is dat jullie probleem niet de mijne!
Ik heb aangegeven op een RANDOM manier iemand te kiezen!
Als jullie mij als een cheapo willen uitmaken dan ga je gang!
Wees blij dat ik uberhaupt GRATIS GOODIES UITDEEL!
Losertquote:Op donderdag 23 november 2006 20:44 schreef BlueEyedNigga het volgende:
Toeval of niet daar kan ik niks aan doen!
En ik ben deze verloting bovendien begonnen op een ander forum!
Maar aangezien ik het fok forum wat relaxter vind en wat bekender bij ben heb ik het topic overgahaald naar fok!
(Wat ik dus ook netjes heb aangegeven op dat forum inclusief link naar dit topic op fok)
Zie hier bewijs!
http://www.gamed.nl/forum/viewtopic.php?t=37
En zou me niks verbazen als mensen alsnog een account hier hebben gemaakt om kans te maken op Gears Of War.
In elk geval ik ga me spullen inpakken en ben op weg naar de gameplay!![]()
Ik hoop dat je tegen wat stootjes kunt op de Gameplay.quote:Op donderdag 23 november 2006 20:44 schreef BlueEyedNigga het volgende:
In elk geval ik ga me spullen inpakken en ben op weg naar de gameplay!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |