abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43755067
Net begonnen.. Hoe krijg je je balans van je stad omhoog? Komt dat van belasting --> dus meer inwoners?
  dinsdag 21 november 2006 @ 18:08:13 #52
143940 Cubewoods
Chi-Town's God
pi_43755288
Jep, en veel traden.
"so if your message ain't shit, fuck the records you sold, cuz if you go platinum, it's got nothing to do with luck, it just means that a million people are stupid as fuck"
-Revolutionary Immortal Technique
pi_43758222
Balans verhogen:
-Meer inwoners neerzetten, gooi gewoon een heleboel pioneer huizen neer .
-Belasting verhogen: zolang je niet in de laatste kleur (oranje/rood achtig) gaat zitten blijven je inwoners het nog accepteren (let wel op dat ze enkel in de eerste kleur (donkergroen) willen upgraden naar het volgende niveau)
-Overschotten te koop aanbieden. Zet bijvoorbeeld een extra houthakkertje neer, de Free Trader (mits je zn warehouse even aanklikt en trade agreement accepteerd) koopt toch alles .
  dinsdag 21 november 2006 @ 20:03:59 #54
85514 ralfie
!Yvan eht nioj
pi_43759729
de free trader heeft geen trade agreement nodig om te handelen
pi_43760281
Hmm, niet? Dat dacht ik iig...
Nouja, des te beter .

Ik ben nu al zon 15 uur bezig met een map, en verdien nog steeds af en toe wat geld door een enkel houthakkertje op mn productie eilanden te zetten .
pi_43780528
Unlimited minig geresearched alleen mijn mijnen raken wel up.. Na de research zeggen ze See construction menu. Wat doe ik fout?
pi_43780746
quote:
Op woensdag 22 november 2006 13:54 schreef Hennnn het volgende:
Unlimited minig geresearched alleen mijn mijnen raken wel up.. Na de research zeggen ze See construction menu. Wat doe ik fout?
Je moet de mijnen nog upgraden naar een unlimited mijn, op dezelfde manier als hoe je je warehouse en markets upgrade.
Het kan ook zijn dat je hem niet op een unlimited resource hebt gebouwd. Als je een mijnkarretje ziet met daarin de materialen zijn ze unlimited, bij een bergje van het materiaal hebben ze een max. aantal dat mineable is.
pi_43781880
dank dank
pi_43781881
Vond het wel toepasselijk vandaag...

  woensdag 22 november 2006 @ 15:19:46 #60
143940 Cubewoods
Chi-Town's God
pi_43783283
quote:
Op woensdag 22 november 2006 14:39 schreef ChezMatik het volgende:
Vond het wel toepasselijk vandaag...

[afbeelding]
"so if your message ain't shit, fuck the records you sold, cuz if you go platinum, it's got nothing to do with luck, it just means that a million people are stupid as fuck"
-Revolutionary Immortal Technique
  woensdag 22 november 2006 @ 15:20:27 #61
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_43783308
quote:
Op woensdag 22 november 2006 14:39 schreef ChezMatik het volgende:
Vond het wel toepasselijk vandaag...

[afbeelding]
Ik vind hem goed !
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  woensdag 22 november 2006 @ 17:04:45 #62
142185 kcin22
Koekje derbij?
pi_43787582
Ik vind hem een goede opvolger van 1503, alleen er is toch een punt van kritiek. De buildings zijn niet meer gesorteerd op type maar op settlerniveau. Werkt naar mijn gevoel toch ff wat minder maar het drukt de pret niet.
pi_43787757
Ja klopt, ik moet akelig vaak wisselen tussen die niveau's.

Maar daarnaast heb je ook een 'pipet' in die cirkel helemaal links zitten, waarmee je snel een gebouw kunt 'kopieren' .
  woensdag 22 november 2006 @ 19:42:06 #64
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_43793201
ik was gewend om muis in te drukken om een weg te maken, maarja, nu zit ik te mierenneuken
  woensdag 22 november 2006 @ 20:34:22 #65
85514 ralfie
!Yvan eht nioj
pi_43795740
quote:
Op woensdag 22 november 2006 19:42 schreef RickoKun het volgende:
ik was gewend om muis in te drukken om een weg te maken, maarja, nu zit ik te mierenneuken
in opties even "easy building mode" iod uitzetten
pi_43796210
Eenmaal gewend aan die nieuwe manier van wegen bouwen is het best handig, maar soms doe ik het ook nog wel eens fout ja .
  woensdag 22 november 2006 @ 20:48:19 #67
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_43796429
oh enneuhh, is t mogelijk om bomen dr bij te zetten?
pi_43799993
Helemaal willekeurig niet voor zover ik weet, maar elk gebouw wat halfproducten produceert kan naar 100% worden gehaald door op het 'gietertje' te klikken (zodra je je houthakker geselecteerd heb bijv.).


Hier is het gietertje grijs bijvoorbeeld, omdat de productie al op 100% zit.
De gieter zit dus bij die 3 kleine knopjes: [Gieter] [Handkar] [ZZZ]

Standaard worden er altijd 1 of 2 vakjes opengelaten wanneer je zo'n gebouw maakt, en als je dan een weg verbind ga je vast over productiegrond heen...ook dan is het 'bewateren' nodig.
  donderdag 23 november 2006 @ 10:36:38 #69
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_43813209
AAAAH okidoki

Ik had dus ff gespeeld hea, (maar goed t was dan ook een van mijn eerste keren)
Ik zo dus net settler niveau bereikt, ik dacht :"SHIIIIIEEET SWA, WAT HEB IK EEN MOOIE STAD SJEW8!"

maar toen ik ging verkennen met me schip bleek dat de computers al een 2de eiland hadden
  donderdag 23 november 2006 @ 10:37:45 #70
85514 ralfie
!Yvan eht nioj
pi_43813232
je kunt bomen alleen daarmee en met een cheat toevoegen. Iemand op het anno forum had zijn hele eiland volgezet met bloemetjes van de bloemkwekerij
pi_43818075
Dat mistte ik idd, bloemen en bomen die je kan plaatsen, maar met die cheat werkt het idd . Gewoon je hoofd warehouse renamen naar MariaDelTule en daarna kan je met de pipet een boom, vakje bloemen oid selecteren en vervolgens plaatsen. Is ook de enige cheat die ik gebruik, omdat het verder geen invloed heeft op het spel zelf .
pi_43827375
Dat lijkt me ook nog wel eens leuk om lege ruimte met bloemen en bijenkorven etc. te versieren.
Of wat wijngaarden achter je paleis ofzo .

@RickoKun: ja, ik heb hetzelfde gevoel als ik dit soort screenshots zie:
  donderdag 23 november 2006 @ 20:26:36 #73
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_43831148
quote:
Op donderdag 23 november 2006 18:33 schreef slindenau het volgende:


@RickoKun: ja, ik heb hetzelfde gevoel als ik dit soort screenshots zie:
[[url=http://i67.photobucket.com/albums/h288/slindenau/etc/th_screenshot0006cu0.jpg]afbeelding][/URL]
omg, elk vakje grond functioneel gemaakt
pi_43831762
Nou, ik zie nog wel wat open plekjes hoor .

Zelf zet ik ook zoveel mogenlijk vol, is het niet met gebouwen dan wel met ornamentals. Of ik laat wat bomen staan die er al stonden. Leegte vind ik maar niks .

Dat is trouwens niet mijn stad hoor...zo veel details trekt mn pc niet .
  donderdag 23 november 2006 @ 20:48:22 #75
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_43832057
Mijn god, wat ben ik dan totaal niet ver .

Hoe krijg ik het voor elkaar dat ik ook honing etc kan verbouwen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')