Spel is zeker topquote:
Ik begin altijd met heel veel geld, maar wat ik ook probeer, ik raak altijd in de minquote:Op zaterdag 18 november 2006 20:13 schreef ralfie het volgende:
heb nu een stad met een balans van 8900 ofzo. Ben erachter gekomen dat de geldteller stopt bij 999999 goud
Zelf heb ik alles zo minimaal mogenlijk...en nog draait het niet goedquote:Op zaterdag 18 november 2006 22:32 schreef pingu_ het volgende:
Heb een zooi grafische functies uit, dus kan ook daardoor komen.Ver uitzoomen is imo wel relaxed want je kan alles goed overzien dan. Wel jammer dat je niet meer schepen mag bouwen.
Waarschijnlijk heb je de inmiddels klassieke beginnersfout gemaakt: bij het unloaden in je tradingroute moet je het aantal op '0' ton zetten.quote:Op zondag 19 november 2006 12:19 schreef RayMania het volgende:
Ik loop een beetje vast. Ik produceer alcohol op eiland 2 zeg maar en dat moet naar de bewoners van eiland 1. Ik maak wel een trading route en het schip pakt het ook op bij eiland 2, maar hij unload het daarna niet. Hoe breng ik daar verandering in?
Je kan de camera nu niet meer in 4 stappen draaien...maar in 360 stappenquote:Op zondag 19 november 2006 12:33 schreef TYNOz het volgende:
Ik heb de demo ook even gedownload en wat een spel zeg !!!!!
het beste aan het spel vind ik dat je gelukkig de camera niet kan draaien !!!
zo idiaal is dat geen klote camera posities meer !!!
en het is nog zo uitgebreid maar nog zo simpel om alles een beetje te volgen !!!
i love anno 1701
Hoe heb je die brug gemaakt? Ik wilde ook een keer over een rivier, maar kan nergens een brug optie vindenquote:Op zaterdag 18 november 2006 21:47 schreef slindenau het volgende:
[[url=http://i67.photobucket.com/albums/h288/slindenau/etc/Anno%201701%20full/th_screenshot0072.jpg]afbeelding][/URL]
Stenen bruggetje in gebruik
1503 was tov 1602 prachtig qua graphics natuurlijk, maar er was eigenlijk niks nieuws aanquote:Op zondag 19 november 2006 16:40 schreef RickoKun het volgende:
Ook wil ik even zeggen dat ik 1503 heb gespeeld,
maar dat vond ik wél een kut spel. 1602 vond ik masterlijk though.
Jep. En toch verlies je nooit het overzicht. Briljantquote:Op zondag 19 november 2006 22:09 schreef Hathor het volgende:
Ziet er niet naar uit dat er ingrijpende grafische verbeteringen zijn sinds de vorige editie.
Als je dat op mijn screenshots baseerd: dan begrijp ik je reactie.quote:Op zondag 19 november 2006 22:09 schreef Hathor het volgende:
Ziet er niet naar uit dat er ingrijpende grafische verbeteringen zijn sinds de vorige editie.
Wat bedoel je met 'research'. Want zonder school valt er helemaal niks te researchenquote:Op zondag 19 november 2006 22:31 schreef Cubewoods het volgende:
Wauw wat een huizen
Ik ben vandaag begonnen heb nu 1,5 uur gespeeld, maar na de church hebik al geen nieuwe gebouwtjes meer gekregen
Heb al 700 inwoners ;p
Kan ik de research snelheid een beetje opvoeren, of moet ik wachten tot ik een school kan bouwen?
Mja, maar dan moet je ook wel een enorme pc hebben staan wil je dit spel op maximaal draaienquote:Op zondag 19 november 2006 22:32 schreef Hathor het volgende:
Dat veranderd de zaak, zo ziet het er inderdaad stukken beter uit. Zal hem van de week gelijk maar effe gaan kopen dan. Ik ben sowieso al een sucker voor die Anno spelletjes. Toen de allereerste, anno 1602, nog niet uit was in Nederland, kon ik gewoon niet wachten tot het in de winkel lag, en ben ik dus maar effe op en neer naar Duitsland getuft om hem daar te kopen. Je bent een gamer of je bent het niet.![]()
Ziet er goed uit jaquote:Op maandag 20 november 2006 00:23 schreef Sapstengel het volgende:
Hier zijn wat screenshots van mijn game. Ik had direct in het begin het schip dat je kreeg rondgestuurd om eilanden te veroveren. Ben ongeveer de halve kaart rondgevaren totdat ik alle gewassen kon kweken op een eiland en alle soorten resources in mijn bezit had.
In het begin kweekte ik nog wel wat dingen op dit eiland, maar dit heb ik later allemaal gesloopt en verplaatst naar de aparte eilanden. Hierdoor heb ik al iets van 9 trade routes.
Inmiddels leven er ook Aristocrats in mijn stad, maar daar heb ik nog geen screenshots van gemaakt.
Maar dit is 1503 nietquote:Op maandag 20 november 2006 00:32 schreef MoChe het volgende:
Het rotte is dat bij het installeren van Anno1503 mijn internetverbinding het niet meer doet... anders is het best een leuk spel
Mwah, ik speel Medieval 2, NWN 2, en FEAR met alle grafische opties open, dus ik denk niet dat Anno een probleem zal zijn.quote:Mja, maar dan moet je ook wel een enorme pc hebben staan wil je dit spel op maximaal draaien
Hehe ja het is me al geluktquote:Op maandag 20 november 2006 08:03 schreef slindenau het volgende:
[..]
Wat bedoel je met 'research'. Want zonder school valt er helemaal niks te researchen. En nee, dat kan je niet sneller laten gaan.
Wel kan je het hele spel sneller laten gaan door de grote '+' op je numpad ingedrukt te houden.
En als je meer gebouwen wilt: zet meer huizen neer. Hoe meer inwoners hoe meer gebouwen je kan, en natuurlijk is een upgrade van je bevolking ook altijd lekker voor je build opties
.
Multiplayer zit er wel op hoor, en ik heb verhalen gehoord van online potjes...dus het kan welquote:Op maandag 20 november 2006 10:27 schreef RickoKun het volgende:
maar volgens de review speelde er juist niemand multiplayer omdat dr niets te vinden was?
Met dat ophalen zal je gewoon op moeten wachten, je warenhuizen hebben maar een beperkt aantal karretjes. Meer warenhuizen bouwen misschien?quote:Op maandag 20 november 2006 11:52 schreef Cubewoods het volgende:
[..]
Hehe ja het is me al geluktHeb nu al een school, en andere nieuwe gebouwen. Heb alleen me eiland volgebouwt, dus ga maar snel wat andere landjes in bezit nemen
![]()
Ik heb alleen nog een vraag. Als een landbouw bedrijfje vol is moet je dat kruiwagen knopje indrukken om het op te laten halen. Is er geen sneltoets voor zodat je gelijk alle bedrijfjes in 1 keer kan leeghalen. Om nou de heletijd elk gebouwtje af te gaan om spullen op te halen is ook niks
Heb trouwens ook alles op Max staan, en het spel loopt heerlijk soepelGeweldig spel
Je kan een oorlog beginnen met een van je medespelers mocht je dat willenquote:Op maandag 20 november 2006 12:14 schreef Jelminho het volgende:
Heb je in deze game niet meer dat je tegen anderen moet vechten ? Dat was meen ik wel het geval in Anno 1602.
Pff wat een noob, 1x fire en heel zn stad ligt plat. Of hij is een mietje die zonder fire speeltquote:Op maandag 20 november 2006 17:35 schreef ralfie het volgende:
dit dan
http://video.google.de/videoplay?docid=-6845626670046534209&hl=de
Idd puik stadje.quote:Op maandag 20 november 2006 18:31 schreef slindenau het volgende:
[..]
Pff wat een noob, 1x fire en heel zn stad ligt plat. Of hij is een mietje die zonder fire speelt.
Hoe 'ie alle eilanden vol heeft gebouwd en zn trading routes zijn wel geniaal trouwens.
Je moet de mijnen nog upgraden naar een unlimited mijn, op dezelfde manier als hoe je je warehouse en markets upgrade.quote:Op woensdag 22 november 2006 13:54 schreef Hennnn het volgende:
Unlimited minig geresearched alleen mijn mijnen raken wel up.. Na de research zeggen ze See construction menu. Wat doe ik fout?
quote:Op woensdag 22 november 2006 14:39 schreef ChezMatik het volgende:
Vond het wel toepasselijk vandaag...
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |