Ben jij ook aan de zuup?quote:Op donderdag 16 november 2006 21:44 schreef demins het volgende:
[..]
Het is toch wat! Had ze iets aan haar rug?
Nou aan haar hoofd te zien is ze afgehaakt na het onderwerp over het dansenquote:Op donderdag 16 november 2006 21:45 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ja, het bleek een voorbeeld in het journaal, om het onderwerp wat begrijpelijker voor Sabrina te maken.
Mwa, flesje wijn bij het eten, meer nog niet!quote:Op donderdag 16 november 2006 21:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Ben jij ook aan de zuup?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Kweetniet. Maar ik zeg: naai maar weer dicht die rug.quote:Op donderdag 16 november 2006 21:55 schreef Day het volgende:
En wat was nou precies de bedoeling?
Krijgen ze hier vragen over?
Mogen ze straks stemmen?
Als ik teveel vraag moet je het zeggen, hoor!quote:Op donderdag 16 november 2006 21:55 schreef Day het volgende:
En wat was nou precies de bedoeling?
Krijgen ze hier vragen over?
Mogen ze straks stemmen?
quote:Op donderdag 16 november 2006 21:57 schreef demins het volgende:
[..]
Als ik teveel vraag moet je het zeggen, hoor!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Een showbizzprogramma van Talpa.quote:Op donderdag 16 november 2006 22:01 schreef yellowfirst het volgende:
Wat nou weer?
quote:Op donderdag 16 november 2006 22:04 schreef Peter6000 het volgende:
Ze beseffen denk ik niet, dat dit een Talpaprogramma is, waar nog minder mensen naar kijken dan BB zelf.
Heh, Semih was toch niet ontsnapt?quote:Op donderdag 16 november 2006 21:31 schreef avonne het volgende:
straks komt het item over de verkiezingen, en dan krijgt sabrina daar na een quiz over wie is de lijsttrekker van welke partijom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
trouwens, wel beangstigend voor hen, lijkt me, om dit tbs-er bericht te horen.
Net alsof ze daar rekening mee moeten houden of zo
Neequote:Op donderdag 16 november 2006 22:07 schreef Ecila111 het volgende:
Foon is nog niet gegaan neem ik aan?
Kijk jij maar eens gauw in het kluisjestopic.quote:Op donderdag 16 november 2006 22:07 schreef Ecila111 het volgende:
Foon is nog niet gegaan neem ik aan?
quote:Op donderdag 16 november 2006 22:08 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Neeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop