Ben jij ook aan de zuup?quote:Op donderdag 16 november 2006 21:44 schreef demins het volgende:
[..]
Het is toch wat! Had ze iets aan haar rug?
Nou aan haar hoofd te zien is ze afgehaakt na het onderwerp over het dansenquote:Op donderdag 16 november 2006 21:45 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ja, het bleek een voorbeeld in het journaal, om het onderwerp wat begrijpelijker voor Sabrina te maken.
Kweetniet. Maar ik zeg: naai maar weer dicht die rug.quote:Op donderdag 16 november 2006 21:55 schreef Day het volgende:
En wat was nou precies de bedoeling?
Krijgen ze hier vragen over?
Mogen ze straks stemmen?
Als ik teveel vraag moet je het zeggen, hoor!quote:Op donderdag 16 november 2006 21:55 schreef Day het volgende:
En wat was nou precies de bedoeling?
Krijgen ze hier vragen over?
Mogen ze straks stemmen?
quote:Op donderdag 16 november 2006 21:57 schreef demins het volgende:
[..]
Als ik teveel vraag moet je het zeggen, hoor!![]()
Een showbizzprogramma van Talpa.quote:Op donderdag 16 november 2006 22:01 schreef yellowfirst het volgende:
Wat nou weer?
quote:Op donderdag 16 november 2006 22:04 schreef Peter6000 het volgende:
Ze beseffen denk ik niet, dat dit een Talpaprogramma is, waar nog minder mensen naar kijken dan BB zelf.
Heh, Semih was toch niet ontsnapt?quote:Op donderdag 16 november 2006 21:31 schreef avonne het volgende:
straks komt het item over de verkiezingen, en dan krijgt sabrina daar na een quiz over wie is de lijsttrekker van welke partij
trouwens, wel beangstigend voor hen, lijkt me, om dit tbs-er bericht te horen.
Net alsof ze daar rekening mee moeten houden of zo
Neequote:Op donderdag 16 november 2006 22:07 schreef Ecila111 het volgende:
Foon is nog niet gegaan neem ik aan?
Kijk jij maar eens gauw in het kluisjestopic.quote:Op donderdag 16 november 2006 22:07 schreef Ecila111 het volgende:
Foon is nog niet gegaan neem ik aan?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |