Van mij mag hetquote:Op donderdag 16 november 2006 15:35 schreef Nostalgist het volgende:
TT ruilen ? Deze is al tig keer geweest, geloof ik...
Ja, misschien is dat ook wel kenmerkend voor deze BB.....quote:Op donderdag 16 november 2006 15:39 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Van mij mag hetMaar tis ook niet voor niets tig keer geweest, tis gewoon saai en rustig
Spreidt ze dan steeds haar butcheeks of zo? of weet ze niet dat een anus onderdeel is van haar reet? het zal het tweede wel zijn, in haar geval.quote:Op donderdag 16 november 2006 15:37 schreef Peter6000 het volgende:
Sabrina maakt het niet uit de heel Nederland haar blote anus ziet.
Vaag ja, hij is al meerdere keren in beeld gebracht....quote:Op donderdag 16 november 2006 16:13 schreef Kinga het volgende:
telefoon?
Mensen kunnen al stemmen dus ik geef je weinig kans.quote:Op donderdag 16 november 2006 16:26 schreef Day het volgende:
Zou wel leuk zijn als de telefoon ging en dat 1 van de zusjes opnam en dan 1 van de broertjes op de bank moest zetten. Kijken wat dat doet met de band tussen deze 'bijzondere' mensjes.
quote:Op donderdag 16 november 2006 16:26 schreef Day het volgende:
Zou wel leuk zijn als de telefoon ging en dat 1 van de zusjes opnam en dan 1 van de broertjes op de bank moest zetten. Kijken wat dat doet met de band tussen deze 'bijzondere' mensjes.
Idd, dan is het 100% uitgeslotenquote:Op donderdag 16 november 2006 16:27 schreef arneaux het volgende:
[..]
Mensen kunnen al stemmen dus ik geef je weinig kans.
In dat geval wil ik even zeggen; Hummie, je hebt een fantastisch concept verkracht. Dank je.quote:
Nou jeroen heeft wel genoeg voordeeltjes gehad dacht ik zoquote:Op donderdag 16 november 2006 16:37 schreef Sug4r het volgende:
Zou wel mooi zijn als de telefoon gaat en Jeroen hem opnam. Dat hij een exbewoner mag vragen om te komen om hem gezelschap te houden zodat hij zich niet zo alleen voelt tot maandag.![]()
(Misschien leest Hummie wel mee)
Zoals?quote:Op donderdag 16 november 2006 16:39 schreef itsme het volgende:
Nou jeroen heeft wel genoeg voordeeltjes gehad dacht ik zo![]()
Vergeleken met ons aller Sabrina en Monique heeft niemand voordeeltjes gehadquote:Op donderdag 16 november 2006 16:39 schreef itsme het volgende:
[..]
ja precies!quote:Op donderdag 16 november 2006 16:45 schreef jellyrose het volgende:
[..]
Vergeleken met ons aller Sabrina en Monique heeft niemand voordeeltjes gehad![]()
Als jij het een paar dagen onder een bed verstoppen, zodat Monique en Sabrina de week erop niet genomineerd mochten worden een voordeeltje noemt tsja..quote:Op donderdag 16 november 2006 16:39 schreef itsme het volgende:
[..]
tweede week, trouwtje springen tegen janine, 50 euro extra boodschappenquote:Op donderdag 16 november 2006 16:51 schreef itsme het volgende:
Dat hielp hem wel om het publiek voor zich te winnen. Was dat niet gebeurd was hij er al uitgeweest. Was raar daar we allemaal dachten dat het semih zou zijn.
Ook met de joker en de envelop ging dat een beetje raar.
Ik geef grif toe dat de 2 zusjes de meeste voordeeltjes hebben gehad.
Volgens mij alleen Tijn nog niets?
Hij had het publiek al voor zich gewonnen met zijn volle haardos, blauwe ogen en gulle lachquote:Op donderdag 16 november 2006 16:51 schreef itsme het volgende:
Dat hielp hem wel om het publiek voor zich te winnen. Was dat niet gebeurd was hij er al uitgeweest. Was raar daar we allemaal dachten dat het semih zou zijn.
Volgens mij alleen Tijn nog niets of minder dan de rest?
(van deze 5)
Tijn kreeg Mo.....quote:Op donderdag 16 november 2006 16:51 schreef itsme het volgende:
Volgens mij alleen Tijn nog niets of minder dan de rest?
(van deze 5)
niet voor hem persoonlijk toch? en werd hij toen niet door het publiek gekozen?quote:Op donderdag 16 november 2006 16:53 schreef Kinga het volgende:
[..]
tweede week, trouwtje springen tegen janine, 50 euro extra boodschappen
Wel voor hem persoonlijk. t Publiek koos hem wel maar wist geloof ik niet dat er iets verdiend kon worden.quote:Op donderdag 16 november 2006 16:54 schreef itsme het volgende:
[..]
niet voor hem persoonlijk toch? en werd hij toen niet door het publiek gekozen?
Idd en niet zo'n klein beetje ook. De beestjes rukken weer op denk.quote:Op donderdag 16 november 2006 16:58 schreef Sug4r het volgende:
Rik zit nog steeds ongegeneerd te krabben![]()
Is dat een voordeel?quote:Op donderdag 16 november 2006 16:53 schreef itsme het volgende:
O ja en dat hij ook 12 uur extra tijd kreeg om te nominerne, hij krijgt steeds meer grootheidswaanzin.
ja want hij voelde zich de King daardoor.quote:Op donderdag 16 november 2006 17:04 schreef marky het volgende:
[..]
Is dat een voordeel?
Hij is daardoor door de 4 ook gewoon 12 uur lang met angst aangekeken.
Semih was door de rode telefoon al genomineerd dus kon die aktie niet doen.quote:Op donderdag 16 november 2006 16:51 schreef itsme het volgende:
Mag toch ook wel een keer. Hij had net 4 nominaties in zijn gezicht gekregen.quote:Op donderdag 16 november 2006 17:09 schreef itsme het volgende:
[..]
ja want hij voelde zich de King daardoor.
maar goed ik reageer meestal niet eens meer want de meeste hier zijn helemaal Jeroen fans.![]()
Jeroen hun Held![]()
Bij gebrek aan beter.quote:
Dan moet zeker een meelezende ex-bewoner, die er volgende week weer inkomt ff tussen neus en lippen door zeggen, dat ze op de streams wel 15 kilo lijkt aangekomen te zijn.quote:Op donderdag 16 november 2006 17:36 schreef Nostalgist het volgende:
Tijn zit nog maar eens verlekkerd naar Mo te kijken. En zij naar hem.
Zou ze als ze weer thuisis, ook zo zitten te teasen met jongere mannen? Denk het wel.
Het is een kwestie van leeftijdontkenning van haar. Ze wil graag nog 28 zijn. Dat heeft ze ook tegen Sabrina verklaard.
Als iemand het over haar leeftijd heeft, wordt ze helemaal panisch.
quote:Op donderdag 16 november 2006 17:38 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dan moet zeker een meelezende ex-bewoner, die er volgende week weer inkomt ff tussen neus en lippen door zeggen, dat ze op de streams wel 15 kilo lijkt aangekomen te zijn.
Hij heeft zelfs een badhanddoek gekocht, maar toen er een klein meisje steeds op kwam zitten, gaf hij de handdoek weg.quote:Op donderdag 16 november 2006 17:44 schreef Suikeroom het volgende:
Tijn is fan van K3
Als jeroen niet onder het bed had gelegen was hij er zeker weten uitgevlogen. Hij werd pas populair toen de mensen medelijden met hem kregen.quote:Op donderdag 16 november 2006 17:28 schreef Day het volgende:
Ik zie niet zo goed welke voordelen Jeroen gehad heeft.
Het verstoppertje-spel was eerder een voordeel voor de zusjes dan voor hem. Goed, hij kon 1 keer niet genomineerd worden, maar dat is een schrale troost tegenover de 6 keer dat hij op de bank heeft gezeten.
De zusjes konden overigens de week daarop niet genomineerd worden. Dat was weer een voordeel voor hun.
De joker was gewoon mazzel. Lijkt mij sterk dat BB tegen hem gezegd heeft dat hij die brief open moest maken.
En wat de macht bij de laatste nominatieronde betreft. Die had hij sowieso al, het was gewoon een feit dat hij zou bepalen wie zijn tegenstander zou worden. Dat hij 12 uur bedenktijd kreeg lag aan BB, maar volgens mij wist hij het gelijk al.
En mag die jongen een beetje plezier hebben?
Rik en de zusjes zijn juist degene die bevoordeeld zijn door BB.
RIk met zijn 5000 euro-opdracht en bij de zusjes is het geeneens meer te tellen.
Weet ik niet of dat zo is. De week dat hij onder dat bed moet had hij net de bank overleefd met meer dan 50%, geloof ik.quote:Op donderdag 16 november 2006 18:50 schreef itsme het volgende:
[..]
Als jeroen niet onder het bed had gelegen was hij er zeker weten uitgevlogen. Hij werd pas populair toen de mensen medelijden met hem kregen.
Wow, de vierde keer al.....................quote:Op donderdag 16 november 2006 19:27 schreef arneaux het volgende:
Zojuist was tijdens de uitzending te horen dat de telefoon vanavond gaat.
Ik ben geen fan van Hilde maar ik ben benieuwd hoe ze Mo op haar nummer zet volgende weekquote:Op donderdag 16 november 2006 19:16 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hilde komt volgende week weer
De voiceover zei dat je vooral vanavond naar de streams moet kijken.quote:Op donderdag 16 november 2006 19:30 schreef Kinga het volgende:
wie zegt dat die foon vanavond nog gaat....kan ook morgenochtend, middag.... dat flansen ze er nog wel in voor 7 uur
die eikel liegt al vanaf dag 1quote:Op donderdag 16 november 2006 19:31 schreef arneaux het volgende:
[..]
De voiceover zei dat je vooral vanavond naar de streams moet kijken.
ja en wat ik tussen de uitzending door kijken begreep was dat ze dat van Paul R. gehad hebben voor het dansje doen.(bewegen en gezond eten verhaal...quote:Op donderdag 16 november 2006 19:13 schreef Day het volgende:
Wat is dit nou weer voor onzin? Krijgen ze junkfood terwijl ze nog op noodrantsoen zitten.
dat zou best eens kunnen... dat ze inhoud van een kluisje krijgenquote:Op donderdag 16 november 2006 19:33 schreef Peter6000 het volgende:
Okay, dat wordt dus de hele avond wachten op de Rode Telefoon
Misschien mag iemand het kluisje van Milica wel leeghalen
Dat zou een anti-climax zijn.
Ja, idd volkomen logisch.quote:Op donderdag 16 november 2006 19:34 schreef T-lex het volgende:
[..]
ja en wat ik tussen de uitzending door kijken begreep was dat ze dat van Paul R. gehad hebben voor het dansje doen.(bewegen en gezond eten verhaal...logisch dat je dan friet en hamburgers krijgt.)
Femke zal dat wel in de 2e Kamer gooien..en debatteren maar weerquote:Op donderdag 16 november 2006 19:34 schreef T-lex het volgende:
[..]
ja en wat ik tussen de uitzending door kijken begreep was dat ze dat van Paul R. gehad hebben voor het dansje doen.(bewegen en gezond eten verhaal...logisch dat je dan friet en hamburgers krijgt.)
Ja weinig verrassends waarschijnlijkquote:Op donderdag 16 november 2006 19:35 schreef Kinga het volgende:
[..]
dat zou best eens kunnen... dat ze inhoud van een kluisje krijgen
Misschien is het een val van Hummiequote:Op donderdag 16 november 2006 19:37 schreef Kinga het volgende:
direct na het dansen vanmorgen kregen ze ook al puddingbroodjes en croissants....![]()
Misschien had Hummie die nog over van gisteren of zoquote:Op donderdag 16 november 2006 19:37 schreef Kinga het volgende:
direct na het dansen vanmorgen kregen ze ook al puddingbroodjes en croissants....![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |