Er staat een foutje in de directe link. Er staan 3 ///'s in de httpquote:Op zaterdag 23 december 2006 21:53 schreef Bar_en_Mar het volgende:
hier kan ik overgens de hele site niet eens zien
quote:Op zaterdag 23 december 2006 22:10 schreef mama_van_pepijn het volgende:
Ik ben toch wel blij dat er een waarschuwing nu staat bij die site. Ieder voor zich hoor maar ik had dus al wel gekeken voor die waarschuwing en heb vervolgens tot 3 uur wakker gelegen afgelopen nacht.
Verkeerde topic?quote:Op zaterdag 23 december 2006 22:07 schreef Lishe het volgende:
Ik heb een pop gekocht voor de verjaardag van Luuke!![]()
Een pop voor mijn dochter, daar droomde ik vroeger van!
[afbeelding]
Een meisjes-aziaat. Het was de liefste die ik zag en Luuke's nichtje heeft 'm ook van ons gehad. Nu hebben ze dezelfde.![]()
zag het al iddquote:Op zaterdag 23 december 2006 22:18 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Er staat een foutje in de directe link. Er staan 3 ///'s in de http
Als je het zelf even over tikt werkt het wel.
en hoe gaan we dat topic noemen:quote:Op zaterdag 23 december 2006 23:31 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, het zou beter in een apart topic passen mss.
Foto's van de kinderkamer, deel 10quote:Op maandag 25 december 2006 15:00 schreef Beaker het volgende:
Waar kan ik het topic "foto's van de kinderkamer vinden? Ik heb foto'smaar zie het topic nergens
ik heb het over die tvp post niet over al je andere posts en darvoor hoef ik niet iemands history na te lezen.. zo;n tvp komt over als het iemand in dit geval jou totaal niet intereseert ( dus zak zout) in dit geval ben jij dat had net zo goed iemand anders kunnen wezen..quote:Op woensdag 27 december 2006 14:07 schreef Spekkiemonster het volgende:
evenstar.... wil jij even voordat je uberhaupt reageert mijn historie lezen of uberhaupt iets van me lezen, dan lees je dat ik bijna elke dag sterkte wens daar, dus wat jij zegt slaat nergens op!!!!!!
dat ik nu eens een keertje een nikszeggende tvp post wil niet zeggen dat ik verder niet meeleef en meepost! Alleen net even deze keer niet
wel bedankt voor de bookmarktip.... die kende ik nog niet
troel het is de combinatie van de tvp die gewoon niet vind kunnen plus de reactie later..quote:Op woensdag 27 december 2006 14:11 schreef Troel het volgende:
Ik snap Spekkie wel. Soms ben je de zoveelste in het rijtje die dan vraagt of er al nieuwe kindjes zijn of de meiden die tegen het eind lopen sterkte wenst dat je gewoon een tvp plaatst. Moeten daar zoveel woorden over vuilgemaakt worden?
ja, dat weet ik en ik snap dat hele gedoe niet. Ik heb nog een beetje de kerstwensen in mijn kont zitten ofzoquote:Op woensdag 27 december 2006 14:15 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
troel het is de combinatie van de tvp die gewoon niet vind kunnen plus de reactie later..
ach een eindejaarsrelletje![]()
quote:Op woensdag 27 december 2006 14:17 schreef Troel het volgende:
[..]
ja, dat weet ik en ik snap dat hele gedoe niet. Ik heb nog een beetje de kerstwensen in mijn kont zitten ofzo![]()
quote:Op zaterdag 23 december 2006 12:34 schreef Spekkiemonster het volgende:
Nou Suus, in dit topic moet het toch gaan gebeuren hoor....!
Sterkte nog dames die wachten ....
quote:Op maandag 25 december 2006 19:59 schreef Spekkiemonster het volgende:
suus, eindelijk!!! het beginnen is afgelopen en je krijgt jouw kerstkindje![]()
quote:Op dinsdag 26 december 2006 12:10 schreef Spekkiemonster het volgende:Suzanna
Gefeliciteerd met jullie Julia
Na al dat voorwerk was een snelle bevalling wel op zijn plaats zeg.... wat heb je het zwaar gehad de laatste dagen... Gelukkig is Julia er nu en kan je heerlijk met je man en je meiden gaan genieten!!
quote:Op dinsdag 26 december 2006 15:24 schreef Spekkiemonster het volgende:
en popples zet het bij jou ook door?
Ik dacht net ... nou fok! is aardig traag ... ET is vast een beetje bezig
nog verder zoeken of ben ik meelevend genoeg nu?quote:Op dinsdag 26 december 2006 18:34 schreef Spekkiemonster het volgende:
oeww Oyo ... vruchtwater
nog een kerstkindje misschien?
spekkie.. ik heb nergens beweerd dat je nooit interesse toont, alleen in die post kwam dat wel over, ik heb het over die post en de na opvolgende posts in het betreffende topicquote:Op woensdag 27 december 2006 14:18 schreef Spekkiemonster het volgende:
en dan nog even dit, zomaar even uit het laatste zwangerschapstopic geplukt, want evenstar doet het overkomen alsof ik niet geintereseerd ben en niet meeleef:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
nog verder zoeken of ben ik meelevend genoeg nu?
Nou inderdaad zeg! Relax! Vreselijk al die geforceerde posts. Die 'sterkte's' en 'successen' hebben zo geen waarde meer.quote:Op woensdag 27 december 2006 15:02 schreef lcicle het volgende:
Waarom móet iedereen hier altijd maar interesse in íedereen tonen? Dat doe ik in het echte leven ook niet. Ik stoor me steeds meer aan die weegschaal mentaliteit.
quote:Op woensdag 27 december 2006 15:02 schreef lcicle het volgende:
Waarom móet iedereen hier altijd maar interesse in íedereen tonen? Dat doe ik in het echte leven ook niet. Ik stoor me steeds meer aan die weegschaal mentaliteit.
Daar zit ook wel weer wat in. Ik gebruik MyAt denk ik net zo vaak als de forumlijst. Zeker om te kijken of er nieuwe topics zijn. Maarja, bepaalde topics zijn toch wel handig om in je Myat te hebben omdat er veel meer in gebeurd.quote:Op woensdag 27 december 2006 20:05 schreef E.T. het volgende:
Ik vind het alleen 'raar' dat mensen die (bijna) alleen in OUD posten navigeren vanuit MyAt ipv de topiclist van Ouders.
Ik persoonlijk zie daar het nut niet van![]()
Zo gebruik ik het ook hoor LMS. Al probeer ik wel altijd iets te schrijven, soms vind ik dat moeilijk omdat ik er te weinig vanaf weet (m.n. in het topic als zwanger worden niet gemakkelijk gaat) of net even kwijt ben wat er precies aan iets vooraf ging.quote:Op woensdag 27 december 2006 17:42 schreef LittleMissSunshine het volgende:
Ik vind trouwens een TVP helemaal niet ongeïnteresseerd staan. Eerder "even snel dit topic in m'n AT zetten zodat ik straks als ik meer tijd heb uitgebreid kan reageren". Ik vond de reacties erop storender dan de TVP zelf.
Maarja, wie ben ik, ik lees gewoon een beetje mee...
Zo bedoelde ik het dan ook nietquote:Op woensdag 27 december 2006 21:45 schreef Brighteyes het volgende:
Het ging mij er dus niet om dat mensen persé op anderen moeten reageren, maar als je het topic dan zonodig via je AT wil volgen dan verzin je maar wat anders dan 'tvp'. Nu was het er 1, moet je eens kijken hoe leuk een topic is als het er 20 onder elkaar zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |