quote:Op donderdag 16 november 2006 17:18 schreef tummeke het volgende:
ik zocht toch echt het antwoord van SaskiaR, mark.. sorry
SaskiaR +2
Met puur "electrolyse" krijg je een mengsel van zuurstof en waterstof, daar heb je geen fluit aan. Met de methode van Hoffman wordt dit gescheiden..... maar het maakt niet uit, electrolyse is ook een prima antwoordquote:Op donderdag 16 november 2006 17:20 schreef tummeke het volgende:
Ja had em meteen ge-edit al
Mark_V.. Snap dat je op zich weet wat er bedoeld wordt, maar het is niet de benaming van de methode zelf
-edit-
Mark,. zoals je al leest in wiki.. is het een APPARAAT.. geen methode.. Zie definitie van mijn vraag..
Ik zat nog ff te twijfelen of het niet de kleine was, maar die heeft oranje poten, deze roze...quote:Op donderdag 16 november 2006 17:23 schreef SaskiaR het volgende:
Mark_V +2
Jij hebt ook echt overal verstand van he![]()
Je hebt ook wel gelijk, maar ik was zo blij dat ik toestel van hoffman wistquote:Op donderdag 16 november 2006 17:25 schreef tummeke het volgende:
Ik snap je helemaal mark.. En je hebt ook deels wel gelijk.. Misschien had ik mijn vraag iets duidelijker moeten stellen.. Maar op zich is Elektrolyse een methode om zuurstof en waterstof te maken.. Dat je het niet op kunt vangen doet er in dit geval niet toe.. Dat was iig mijn redenatie
Ze staan op de eerste pagina van dit topicquote:Op donderdag 16 november 2006 17:31 schreef Lienekien het volgende:
Heeft iemand de punten al geteld?
Jayhawk +2quote:
Zo vreemd is het niet. Gert en Hermien Timmerman of Richard en Karen Carpenterquote:Op donderdag 16 november 2006 17:36 schreef Peterselieman het volgende:
beetje vreemd antwoord van mij geloof ik
Jayhawk +2quote:Op donderdag 16 november 2006 17:44 schreef Jayhawk het volgende:
Anorexia
je moet in de muziekhoek zoekenquote:Op donderdag 16 november 2006 17:48 schreef Jojoortje het volgende:
Geen idee, iemand van LOTR?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |