die film is relaxed, alleen jammer dat die kabouter daar in meespeeld, die past gewoon niet in die film.quote:Op donderdag 16 november 2006 16:37 schreef Mark_V het volgende:
Hooligans schijnt nogal een bekende film vannem te zijn, nooit gezien... is het wat?
patrickquote:Op donderdag 16 november 2006 16:37 schreef Mark_V het volgende:
Hooligans schijnt nogal een bekende film vannem te zijn, nooit gezien... is het wat?
En JA, Simon moet je gaan zien, beste film die ik het afgelopen jaar heb gezien, met AFSTAND
Upd: hij schijnt ook in Eternal sunshine te spelen, wat speelde hij daar dan? Kan me er niks meer van herinneren....
Ook een aanrader voor Homdeckquote:Op donderdag 16 november 2006 16:37 schreef Mark_V het volgende:
En JA, Simon moet je gaan zien, beste film die ik het afgelopen jaar heb gezien, met AFSTAND
Roof +2quote:Op donderdag 16 november 2006 16:46 schreef RoofingBurner het volgende:
Daniel Boussevain
quote:Op donderdag 16 november 2006 16:46 schreef WooZ het volgende:
hermand brood
-edit-
mmmmja die speelt natuurlijk niet zelf
Je hebt het juiste gedeelte te pakken, dit zijn bijna allemaal feiten, op één na. Er is iets wat niet klopt.quote:Op donderdag 16 november 2006 16:51 schreef Mark_V het volgende:
* Hij is niet op 4 april in de ochtend doodgegaan?
* Hij is niet in Memphis doodgegaan?
Heppem helemaal in mijn hoofd lopen opzingen, maar verder niks incorrects kunnen ontdekken
Nee, in zekere zin klopt je eerste antwoord, er staat alleen te veel. Je moet een keuze maken.quote:
tsjekquote:Op donderdag 16 november 2006 16:55 schreef Mark_V het volgende:
ok, het was 's middags....
quote:Early evening, April 4, a shot rings out in a Memphis sky...
Correctemundo!quote:Op donderdag 16 november 2006 17:04 schreef tummeke het volgende:
Iemand die het niet meer ziet zitten na... het overlijden van een vriend/broeder?
Naja de lyrics zijn:quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |