abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43610875
Lees de kranten maar goed

Ik zeg niet dat het een consperacy is, dat is ook weer een beetje overdreven. Maar de media heeft minder gelden om elk artikel door een goede journalist te laten maken. Teveel berichten worden bijna letterlijk overgenomen van verschillende persbureaus zonder te controleren of de feiten wel kloppen / goed geinterpreteerd worden. Als het maar een beetje interessant klinkt wordt het gepubliceerd. Kijk maar naar dit bericht over linkse coalitie. Het zijn allemaal losstaande feitjes die bij elkaar zijn gegrabbeld en in dit geval wekt het de verkeerde gedachtes op.

Dat is wat ik bedoel met neutraal en objectief. De kranten zijn te afhankelijk geworden en zijn daarom vatbaarder voor propaganda.
pi_43611888
quote:
Op donderdag 16 november 2006 15:09 schreef Solid_Snake het volgende:

[..]

[afbeelding]

Dit bericht duidt toch heel egens anders op.

Bos doet net alsof hij met Marijnissen en Halsema een biertje heeft gedronken. Dat blijkt nu helemaal niet waar te zijn.
Wat is het toch ook een kansloze kutkrant

Op die redactie werken volgens mij alleen maar Albert Verlinde-achtige relnichten uit de VVD-achterban.
pi_43611977
quote:
Op donderdag 16 november 2006 16:19 schreef Genverbrander het volgende:

[..]

Wat is het toch ook een kansloze kutkrant

Op die redactie werken volgens mij alleen maar Albert Verlinde-achtige relnichten uit de VVD-achterban.
Ik zag vandaag weer een column van Bos erin staan, en dat is al de vierde keer. Volgens mij krijgt hij bij de Volkskrant nog niet eens zo'n podium.
  donderdag 16 november 2006 @ 16:24:48 #29
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_43612157
quote:
Op donderdag 16 november 2006 16:24 schreef Haaibaaike het volgende:
Wat hebben ze allemaal op Wouter Bos !!
Ze proberen 'm kapot te maken!!1!11!!11!
pi_43612181
Hier kun je terugzien wat Wouter precies heeft gezegd.

En daar weet de hele rechtse media incl. Telegraaf en Elsevier weer een mooi verhaaltje van te maken.
pi_43612330

Die foto ook echt.

Ik moet de Telegraaf wel complimenteren met hun creativiteit om kutfoto's van Wouter Bos bij artikeltjes te zetten.
pi_43612347
Groot nieuws op TELETEKST (ook Nos)

Femke gaat samen een hapje eten met Jan en Wouter.

Morgen op teletekst: de brunchplannen van Rutte.
pi_43612466
quote:
Op donderdag 16 november 2006 16:29 schreef Genverbrander het volgende:
[afbeelding]

Die foto ook echt.

Ik moet de Telegraaf wel complimenteren met hun creativiteit om kutfoto's van Wouter Bos bij artikeltjes te zetten.
Wat is er mis met die foto, ik zie gewoon Bos zoals hij is.
pi_43612475

Whahah
pi_43612521
quote:
Op donderdag 16 november 2006 16:29 schreef Genverbrander het volgende:
[afbeelding]

Die foto ook echt.

Femke kijkt ook niet echt blij.
pi_43612541
Elsevier begint steeds meer naar het Telegraaf-niveau te zakken.

Dit is ook wel een grappig stukje van de Elsevier:
quote:
Debat
Ook in het debat woensdagavond moest Bos het afleggen tegen Marijnissen. Kijkers wezen de SP-leider aan als winnaar. Bij het vorige debat, waaraan alleen CDA-leider Jan Peter Balkenende en Wouter Bos deelnamen, won Bos wel. Hij wist dit toen niet om te zetten in zetelwinst.
Bos scoort twee maal bij een debat beter dan Balkenende, en toch wordt het zo negatief gebracht.
  donderdag 16 november 2006 @ 16:41:14 #38
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_43612791
quote:
Op donderdag 16 november 2006 16:26 schreef Genverbrander het volgende:
Hier kun je terugzien wat Wouter precies heeft gezegd.

En daar weet de hele rechtse media incl. Telegraaf en Elsevier weer een mooi verhaaltje van te maken.
Juist die zullen dat ook gekeken hebben naar Netwerk.
En een sappige verhaal van gemaakt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')