Wat is het toch ook een kansloze kutkrantquote:Op donderdag 16 november 2006 15:09 schreef Solid_Snake het volgende:
[..]
[afbeelding]
Dit bericht duidt toch heel egens anders op.
Bos doet net alsof hij met Marijnissen en Halsema een biertje heeft gedronken. Dat blijkt nu helemaal niet waar te zijn.
Ik zag vandaag weer een column van Bos erin staan, en dat is al de vierde keer. Volgens mij krijgt hij bij de Volkskrant nog niet eens zo'n podium.quote:Op donderdag 16 november 2006 16:19 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
Wat is het toch ook een kansloze kutkrant![]()
Op die redactie werken volgens mij alleen maar Albert Verlinde-achtige relnichten uit de VVD-achterban.
Ze proberen 'm kapot te maken!!1!11!!11!quote:Op donderdag 16 november 2006 16:24 schreef Haaibaaike het volgende:
Wat hebben ze allemaal op Wouter Bos !!
Wat is er mis met die foto, ik zie gewoon Bos zoals hij is.quote:Op donderdag 16 november 2006 16:29 schreef Genverbrander het volgende:
[afbeelding]
Die foto ook echt.![]()
Ik moet de Telegraaf wel complimenteren met hun creativiteit om kutfoto's van Wouter Bos bij artikeltjes te zetten.
Femke kijkt ook niet echt blij.quote:Op donderdag 16 november 2006 16:29 schreef Genverbrander het volgende:
[afbeelding]
Die foto ook echt.![]()
Ik moet de Telegraaf wel complimenteren met hun creativiteit om kutfoto's van Wouter Bos bij artikeltjes te zetten.
Bos scoort twee maal bij een debat beter dan Balkenende, en toch wordt het zo negatief gebracht.quote:Debat
Ook in het debat woensdagavond moest Bos het afleggen tegen Marijnissen. Kijkers wezen de SP-leider aan als winnaar. Bij het vorige debat, waaraan alleen CDA-leider Jan Peter Balkenende en Wouter Bos deelnamen, won Bos wel. Hij wist dit toen niet om te zetten in zetelwinst.
Juist die zullen dat ook gekeken hebben naar Netwerk.quote:Op donderdag 16 november 2006 16:26 schreef Genverbrander het volgende:
Hier kun je terugzien wat Wouter precies heeft gezegd.
En daar weet de hele rechtse media incl. Telegraaf en Elsevier weer een mooi verhaaltje van te maken.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |