abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 18 november 2006 @ 13:29:59 #101
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_43655239
quote:
Op zaterdag 18 november 2006 13:14 schreef dazzle123 het volgende:
Linkse partijen staan voor gelijke rechten voor iedereen. Net als de VVD trouwens. Dus of christelijke scholen en dan ook islamitische of alleen maar openbare.

Dus feitelijk moet je het CDA afzeiken. Het CDA is verantwoordelijk voor het bijzonder onderwijs.
Nee hoor, het gaat niet alleen over onderwijs. het gaat over boerka's, gescheiden zwemmen, handen schudden, migratiepolitiek, antisemitisme, omgaan met bv. de Armeense genocide en nog veel meer van dat soort dingen. Er is een cultuurclash in NL en GL en PvdA kiezien de kant van de moslims.
quote:
En verder moet je eens oprotten met achterlijke racistische gezeik van je over islamieten. Het lijkt wel alsof je ooit eens flink anaal bent genomen door een grote turk of zo. Frusti
Ik moet helemaal niks, ik bepaal zelf waar ik het over heb. En de islam is geen ras, zie het verschil tussen Perzen en Arabieren. Bovendien komt die laatste persoonlijke verwensing wel heel gefrustreerd over.
What are you going to do to me? You go fuck yourself - I say what I want.
- Oriana Fallaci 1929-2006
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 19 november 2006 @ 12:44:10 #102
862 Arcee
Look closer
pi_43681106
quote:
Op donderdag 16 november 2006 13:16 schreef SeLang het volgende:
Zelf zit ik gelukkig veilig en voor mij is het natuurlijk alleen maar gunstig als de huizenprijzen in NL instorten (handig voor als ik ooit terug zou willen komen - niet dat ik dat van plan was overigens). Maar ik heb best medelijden met de rest van NL als die peilingen uit gaan komen
Jouw topics/posts gaan wel altijd over hoe blij jij met jezelf bent en dat je uit Nederland weg bent, hè?
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_43681525
Ik juig woensdag als de linkse partijen niet het leeuwendeel van de zetels hebben
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')