quote:Op donderdag 16 november 2006 11:51 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Hooray, dike kans dat ik degradeer ik degradeer niet
Iedereen zowiezo motsen, tenzij je een p/d-duel moet spelen!quote:Op donderdag 16 november 2006 15:50 schreef Tazmaniac het volgende:
ik ga vol op de SOS MOTS zondag.. als de #1 verliest of gelijk speelt ben ik (bij winst) kampioen!!
Die winst moet wel lukken aangezien ik tegen de #8 speel!!
Ik heb een seizoenskaart, dus ik zit iig op de tribune!quote:Op donderdag 16 november 2006 18:36 schreef Grumpey het volgende:
bij mij zondag de nummer 1 tegen 2, om een plek in de IIIe! Komt allen zien!
Ik speel geen P/D-duel en toch PIC ik.quote:Op donderdag 16 november 2006 18:35 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Iedereen zowiezo motsen, tenzij je een p/d-duel moet spelen!
Joh, je doet maar..quote:Op donderdag 16 november 2006 18:42 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Ik speel geen P/D-duel en toch PIC ik.
Heb WOquote:
ik ga waarschijnlijk een te hoog middenveld halen wanneer ik MOTSquote:Op donderdag 16 november 2006 18:35 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Iedereen zowiezo motsen, tenzij je een p/d-duel moet spelen!
ik hoop volgend seizoen ook te promoveren, maar veel hangt af van de degradanten (dat ze niet weer zo ziekelijk sterk zijn als dit seizoen). en de factor 'geluk' speelt ook zwaar mee. ik ben dit seizoen al zo vaak genaaid door de matchenginequote:Op donderdag 16 november 2006 19:04 schreef twisteddlogic het volgende:
Zeker 5e, volgend seizoen ga ik weer promoveren
Ik zit te twijfelen. Tegenstander is beter dan dat ik ben, ik heb echter al directe promotie binnen. Vorig seizoen deed ik MOTS de laatste wedstrijd en verloor ik thuis (geheel onterecht, maar dat is een andere discussie) met 0-5. Gevolg: veel supporters weggelopen. Ik kan nergens in de regels de invloed van MOTS en PIC op de supportermood terugvinden (uberhaupt niets over MOTS en PIC), maar als het dan toch niets uitmaakt op de supportermood of je dik verliest met MOTS of PIC ga ik liever strijdend ten onder.quote:Op donderdag 16 november 2006 18:42 schreef -J-D- het volgende:
Ik speel geen P/D-duel en toch PIC ik.
Jij hebt echt pech.. Jouw competitie is nog zwaarder dan een groot deel van de 6e.quote:Op donderdag 16 november 2006 19:12 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
ik hoop volgend seizoen ook te promoveren, maar veel hangt af van de degradanten (dat ze niet weer zo ziekelijk sterk zijn als dit seizoen). en de factor 'geluk' speelt ook zwaar mee. ik ben dit seizoen al zo vaak genaaid door de matchengine
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |