quote:Op maandag 20 november 2006 19:55 schreef komrad het volgende:
[..]
ik vind het wel zwak dat je gestopt bent, en dat allemaal voor een vrouw![]()
quote:is het trouwens?
doet deze post-reeks je ergens aan denken?quote:Op maandag 20 november 2006 19:57 schreef The_Hives het volgende:
[..]. Dat is niet de reden
. Al met al vind ik het gewoon niet meer de moeite om er tijd voor te nemen. En die tijd moet je er voor nemen wil je je team kunnen laten draaien.
[..]
![]()
quote:Op maandag 20 november 2006 20:01 schreef komrad het volgende:
[..]
ik denk dat ik mogelijk na het komende seizoen ook ga stoppen trouwens![]()
ach ik zal af en toe nog wel eens voor je langskomenquote:Op maandag 20 november 2006 20:01 schreef komrad het volgende:
[..]
doet deze post-reeks je ergens aan denken?
quote:ik denk dat ik mogelijk na het komende seizoen ook ga stoppen trouwens![]()
Mag ik je team dan overnemenquote:Op maandag 20 november 2006 20:06 schreef komrad het volgende:
MOGELIJK; als in misschien, ik overweeg het
komrad, ik vind wel dat je één keer op een Fok!Hattrick Meet moet zijn geweest, voor je stoptquote:Op maandag 20 november 2006 20:01 schreef komrad het volgende:
[..]
doet deze post-reeks je ergens aan denken?
ik denk dat ik mogelijk na het komende seizoen ook ga stoppen trouwens![]()
he Hives, waailapquote:Op maandag 20 november 2006 20:04 schreef The_Hives het volgende:
[..]
ach ik zal af en toe nog wel eens voor je langskomen
[..]
![]()
pekel, dat is lang geleden! Volgens mij ben je ondertussen gewoon al 18 waarschijnlijkquote:Op maandag 20 november 2006 23:58 schreef pekel het volgende:
Volgend seizoen in VI.274 vechten tegen degradatie.
quote:Op dinsdag 21 november 2006 00:07 schreef Grumpey het volgende:
[..]
pekel, dat is lang geleden! Volgens mij ben je ondertussen gewoon al 18 waarschijnlijk![]()
![]()
Same here..quote:Op maandag 20 november 2006 23:58 schreef pekel het volgende:
Volgend seizoen in VI.x vechten tegen degradatie.
Scoren, vleugelspel en passen staat er niet bijquote:Op maandag 20 november 2006 20:18 schreef Tazmaniac het volgende:
ik wist niet precies had dat met een poll zat dus ik heb er ff ene gemaakt in een aprat topic
[Hattrick Poll] Wat gaan jullie vanaf nu trainen?
quote:Thierry Heltzel:
Hij kon het op de training niet meer bijbenen. Tot voor kort was hij zwak in scoren, nu is dat afgezakt naar slecht.
Gait-Jan ter Berg:
Zijn prestaties op het gebied van conditie zijn niet meer wat ze geweest zijn. Ze daalden van zwak naar slecht.
Das mooi, vanaf vrijdag toch weer conditie trainen...quote:Martin Salaun:
Ondanks zijn harde labeur op training, daalde zijn vaardigheid in conditie van uitstekend naar goed.
Evert van Dal:
Zijn vaardigheden in conditie zijn niet meer wat ze ooit geweest zijn, want ze daalden van slecht naar waardeloos.
James Klompe:
Jammer genoeg daalde zijn vaardigheid in conditie van slecht naar waardeloos.
Vrijdag al? Volgende week toch pas hoop ik...quote:Op dinsdag 21 november 2006 09:35 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Das mooi, vanaf vrijdag toch weer conditie trainen...
Da's toch hetzelfdequote:Op dinsdag 21 november 2006 09:36 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Vrijdag al? Volgende week toch pas hoop ik...
vrijdag is toch de laatste update? daarna kan ik gewoon lekker conditie trainen (lees: vrijdag middag)quote:Op dinsdag 21 november 2006 09:36 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Vrijdag al? Volgende week toch pas hoop ik...
Alle spelers zullen conditie trainen (staat ook in de help van hattrick).quote:Op dinsdag 21 november 2006 09:53 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
vrijdag is toch de laatste update? daarna kan ik gewoon lekker conditie trainen (lees: vrijdag middag)
Hoe gaat dat eindelijk, traint iedereen automatisch mee, of alleen de spelers die op woensdag spelen?
ben luiquote:Op dinsdag 21 november 2006 09:56 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Alle spelers zullen conditie trainen (staat ook in de help van hattrick).
omdat je deze week nog zondag en woensdag kunt spelen en dus 100% training hebt. VOlgende 2 weken speel je alleen op woensdag en heb je maar 50% training. Daarom kiezen de managers die conditietraining nodig achtten er voor om dit in deze 2 weken te doenquote:Op dinsdag 21 november 2006 10:49 schreef TheVulture het volgende:
Heb mijn training gisteren al aangepast naar conditie, heb geen officiele wedstrijden meer... waarom zou ik dan tot na vrijdag moeten wachten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |