een speler kan na één training 2 niveau's stijgen, maar kan ook na 2 weken training niet zijn gestegenquote:Op maandag 20 november 2006 16:43 schreef TheVulture het volgende:
Levert het conditietrainen gegarandeerd een stijging op eigenlijk al na slechts 1 of twee weken training
tuurlijk doen ze het niet zo.quote:Op maandag 20 november 2006 16:43 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Dat zou een naaistreek zijn, omdat een hele hoop mensen net geld hebben uitgegeven!
Zo zal die bonus ook echt niet werken, het zal wel per divisie gaan.quote:Op maandag 20 november 2006 16:43 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Dat zou een naaistreek zijn, omdat een hele hoop mensen net geld hebben uitgegeven!
Ik zou al dolblij zijn met 50kquote:Op maandag 20 november 2006 17:13 schreef Daemon19 het volgende:
Ik hoop dat die bonus wel iets van formaat is.
Niet 50k ofzo..
Dat is een druppel op een gloeiend hete plaat..quote:Op maandag 20 november 2006 17:15 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik zou al dolblij zijn met 50k
werden die niet ook aangepast of was dat een gerucht?quote:Op maandag 20 november 2006 17:17 schreef ScudRaket het volgende:
2e plaats in VI is iets van 80k.. Je wordt er iig niet rijk van.
ik verwacht minimaal een miljoen ofzoquote:Op maandag 20 november 2006 17:13 schreef Daemon19 het volgende:
Ik hoop dat die bonus wel iets van formaat is.
Niet 50k ofzo..
Ik krijg met m'n 1e plaats in de VII + promotie 60k +40k = 100k.quote:Op maandag 20 november 2006 17:17 schreef ScudRaket het volgende:
2e plaats in VI is iets van 80k.. Je wordt er iig niet rijk van.
EDIT: 60k
http://www.databased.at/h(...)sp?starter=bonuscalc
Iets meer dan 115k...quote:Op maandag 20 november 2006 17:49 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Ik krijg met m'n 1e plaats in de VII + promotie 60k +40k = 100k.
Heb iets meer dan 1600 supporters dus die bonus is 48k ongeveer.
Maarja wat is 148k tegenwoordig..
Goede vraag.quote:Op maandag 20 november 2006 17:50 schreef TheVulture het volgende:
krijgen we die eenmalige bonus ook al komend weekend eigenlijk![]()
Hmm, ik zal dus wel hetzelfde krijgen als kampioen in de 7e, mijn eerste kampioenschap in 11 hattrick seizoenen.... en weer terug in de 6e!quote:Op maandag 20 november 2006 17:49 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Ik krijg met m'n 1e plaats in de VII + promotie 60k +40k = 100k.
Heb iets meer dan 1600 supporters dus die bonus is 48k ongeveer.
Maarja wat is 148k tegenwoordig..
niet slecht, en nu? ga je toch nog een jaartje door??quote:Op maandag 20 november 2006 19:20 schreef The_Hives het volgende:
2e geeindigd toch niet verkeerd na een inactief seizoen in een sterke VI
ga je je team dan aanhouden???quote:Op maandag 20 november 2006 19:33 schreef The_Hives het volgende:
nope. Straks als iedereen geld heeft mn spelers verkopen en rentenieren
maar ik ben officieel gestoptquote:Thomas Alexandersson (45893953)
23 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die gebalanceerd en oneerlijk is.
Zijn ervaring is matig en zijn leiderschap zwak.
Nationaliteit: flag Sverige
Total Skill Index (TSI): 195 510
Loon: 103 608 ¤/week inclusief 20% bonus
Eigenaar: Dapp're Strijders
Waarschuwingen: (Geschorst)
Gezondheid: in orde
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Spelmaken: magisch Passen: matig
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: slecht
Scoren: matig Spelhervatting: redelijk
Doelpunten in carrière: 21
Hattricks in carrière: 1
Competitiedoelpunten dit seizoen: 2
Bekerdoelpunten dit seizoen: 0
wordt dan eigenlijk bovenstaande speler die rood kreeg ook meegeteld? Ik speelde natuurlijk wel motsquote:Dapp're Strijders
Spelersrapport en teamopstelling
Type wedstrijd: match van het seizoen
Tactiek: normaal
Tactische vaardigheid: (geen tactiek)
Middenveld: uitmuntend (laag)
Rechterverdediging: goed (hoog)
Centrale verdediging: goed (hoog)
Linkerverdediging: goed (heel laag)
ik vind het wel zwak dat je gestopt bent, en dat allemaal voor een vrouwquote:Op maandag 20 november 2006 19:46 schreef The_Hives het volgende:
eh, mss 11 prutsers kopen en af en toe kijken
Ik zit er eigenlijk aan te denken om 10 prutsers te kopen en deze tot goddelijk te trainen
[..]
maar ik ben officieel gestopt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |