Neuh..die niet... Die ken ik niet eens.quote:Op donderdag 16 november 2006 11:49 schreef Yurithemaster het volgende:
Hess?
Nee, da's geen Nederlander, degene die ik zoek is een rasechte Nederlander.quote:Op donderdag 16 november 2006 11:52 schreef Peterselieman het volgende:
wiesenthal?
Dan weet ik het nietquote:Op donderdag 16 november 2006 11:54 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Nee, da's geen Nederlander, degene die ik zoek is een rasechte Nederlander.
Peterselieman +1 Carmiggelt dus.quote:Op donderdag 16 november 2006 11:59 schreef Peterselieman het volgende:
simon carmigelt?
of hoe je het ook maar schrijft
Neequote:Op donderdag 16 november 2006 12:05 schreef Yurithemaster het volgende:
Haarlem?
Yurithemaster +1quote:Op donderdag 16 november 2006 12:05 schreef Yurithemaster het volgende:
Leiden?
Jeejquote:
Waarquote:Op donderdag 16 november 2006 12:10 schreef Peterselieman het volgende:
Wat een typo zeg.
quote:Op donderdag 16 november 2006 12:10 schreef Peterselieman het volgende:
Rome zelf
Yuri is een spelfoutenkampioen, maar wel onze spelfoutenkampioen!quote:Op donderdag 16 november 2006 12:10 schreef Peterselieman het volgende:
Wat een typo zeg.
quote:Op donderdag 16 november 2006 12:17 schreef macondo het volgende:
[..]
Yuri is een spelfoutenkampioen, maar wel onze spelfoutenkampioen!![]()
Tuurlijk zo moet hetquote:Op donderdag 16 november 2006 12:20 schreef macondo het volgende:
Wilhelm?
Lienekien +1quote:Op donderdag 16 november 2006 12:21 schreef Lienekien het volgende:
Wilhelm II
Nee, maar hij kapte wel een bos kaal. Leuk museum geworden trouwens.quote:Op donderdag 16 november 2006 12:27 schreef Peterselieman het volgende:
Plukte hij daar niet een welgestelde familie kaal, omdat hij van wilhelmina op hun kosten moest leven?
dood gaan op je fiets lijkt me aardig concreet....quote:Op donderdag 16 november 2006 12:37 schreef macondo het volgende:
Overleden zijn ze zeker, en misschien ook wel op de fiets. Maar ik zoek iets concreters.
ja, dat was het!quote:Op donderdag 16 november 2006 12:37 schreef WooZ het volgende:
ze hebben allebei een 'e' in hun voornaam
ChopperMick +1quote:Op donderdag 16 november 2006 12:43 schreef ChopperMick het volgende:
maar goed, op dezelfde dag overleden?
quote:Op donderdag 16 november 2006 12:48 schreef ChopperMick het volgende:
2 keer wordt wat lastig als ik ook nog drie winnaars wil weten. Wil trouwens wel Nederlandse winnaars weten..
winnaars goed, aantal keer te laagquote:Op donderdag 16 november 2006 12:48 schreef Peterselieman het volgende:
5 keer
Hennie Kuiper, Steven Rooks, Zoetemelk
Ja, je kan wel achter mekaar blijven raden, maar eigenlijk moet je eerst afwachten of je vorige antwoord goed is.quote:Op donderdag 16 november 2006 12:52 schreef boem-dikkie het volgende:
10 keer ?
owja sorryquote:Op donderdag 16 november 2006 12:53 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, je kan wel achter mekaar blijven raden, maar eigenlijk moet je eerst afwachten of je vorige antwoord goed is.
Zijn eerste gok 6 keer was komen te vervallen, ik had die al. Dus hij gokte maar een keer..quote:Op donderdag 16 november 2006 12:53 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, je kan wel achter mekaar blijven raden, maar eigenlijk moet je eerst afwachten of je vorige antwoord goed is.
Peterselieman+ 1quote:Op donderdag 16 november 2006 12:49 schreef Peterselieman het volgende:
8 keer
en dat kun je voorkomen door alles in 1 post te vragenquote:Op donderdag 16 november 2006 13:06 schreef Lienekien het volgende:
Op deze manier komt het erop neer dat als je het aantal maar goed raadt, je het punt krijgt. De rest van de vraag is dan al niet meer van belang (in dit geval de drie winnaars noemen).
Dat heb ik nou tegen op dit type vragen. Ik neem me dan ook nu voor om zelf dit soort vragen voortaan niet meer te stellen.
Nee, want dan kopieer je gewoon de goede antwoorden van een voorganger en ga je door met raden. Probleem blijft hetzelfde.quote:Op donderdag 16 november 2006 13:07 schreef Etcetera het volgende:
[..]
en dat kun je voorkomen door alles in 1 post te vragen
[...]
das een binnenhuisarchitectquote:Op donderdag 16 november 2006 13:10 schreef boem-dikkie het volgende:
ik ken alleen jeanne de bouvrie ofzo![]()
hmmm goed puntquote:Op donderdag 16 november 2006 13:10 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nee, want dan kopieer je gewoon de goede antwoorden van een voorganger en ga je door met raden. Probleem blijft hetzelfde.
ook niet goedquote:Op donderdag 16 november 2006 13:11 schreef Lienekien het volgende:
Alberts
Jup maar dat is met heel veel lijstjes vragen zo.quote:Op donderdag 16 november 2006 13:10 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nee, want dan kopieer je gewoon de goede antwoorden van een voorganger en ga je door met raden. Probleem blijft hetzelfde.
Dat vind ik dan ook óók kutvragen.quote:Op donderdag 16 november 2006 13:13 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Jup maar dat is met heel veel lijstjes vragen zo.
Ook die vragen met Cup-a-Soup en Abba vanochtend.
Dan moet je de 15é smaak geven van Cup-a-Soup , geef ik er 12 en die daarop geeft er nog 3 heeft die daarop het punt.. maarja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |