Mark_V +1quote:Op donderdag 16 november 2006 13:41 schreef Mark_V het volgende:
co stompe
Nope, dat is iceman, non flying dutchman en god.....quote:Op donderdag 16 november 2006 13:46 schreef macondo het volgende:
Dennis Bergkamp
Correct Etc +1quote:Op donderdag 16 november 2006 13:46 schreef Etcetera het volgende:
edwin van der sar meen ik?
ik volg wel 's voetbalquote:Op donderdag 16 november 2006 13:48 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Correct Etc +1
En nog wel door een meisje ook
Dan moet je de mijne eens bekijkenquote:Op donderdag 16 november 2006 13:49 schreef boem-dikkie het volgende:
ik val trouwens wel een beetje buiten het rijtje hier, jullie hebben allemaal van die intelligent uitstralende AT's![]()
ATs? Ik ken dat alleen als hele oude computers....quote:Op donderdag 16 november 2006 13:49 schreef boem-dikkie het volgende:
ik val trouwens wel een beetje buiten het rijtje hier, jullie hebben allemaal van die intelligent uitstralende AT's![]()
ik bedoelde post geschiedenisquote:Op donderdag 16 november 2006 13:50 schreef Mark_V het volgende:
[..]
ATs? Ik ken dat alleen als hele oude computers....
Da's de leeftijd...quote:Op donderdag 16 november 2006 13:50 schreef Mark_V het volgende:
[..]
ATs? Ik ken dat alleen als hele oude computers....
De optiehandel is afwisselend erg rustig en (heel) erg druk. Mijn quotes staan in de markt hoor..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |