abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50010401
quote:
Op maandag 28 mei 2007 01:19 schreef vererita het volgende:
Sommige menen schijnen het verschil tussen echt gemeen en zelfs crimineel niet te kunnen onderscheiden van leuk gemeen, maar afin een bijdrage uit mjn leven....
Ik snap je eerste zin niet zo goed. Je reageert het af op de hond, terwijl je weet dat dat beestje op zijn flikker krijgt.
Tamelijk ziek
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  dinsdag 5 juni 2007 @ 11:02:58 #52
161413 xswords
Professionele Kaas Schaaf
pi_50120714
Tvp
Only facts matter...
  Moderator / Redactie FP vrijdag 15 juni 2007 @ 22:08:31 #53
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_50502591
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 17:58 schreef oldenzaaltjuh het volgende:
Een collega vond het nogal leuk om mensen, onder wie ik, op het werk te laten schrikken met astronauten. Ok is leuk....maar je krijgt dan natuurlijk ook iets terug

Ik heb dus ff zijn auto ingepakt met folie en dat geeft het volgende resultaat:

[afbeelding]
Die is dan ook echt masterlijk te noemen (jah zie em nu pas)
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zaterdag 16 juni 2007 @ 00:25:52 #54
183106 ZsaZsa
Het is zoals het gaat
pi_50507462
Lekker flauw maar toch erg grappig:

- schraap het kruit van een aantal luciferkopjes
- trek een sigaret voor de helft leeg met een pincet
- kruit erin
- tabak weer terug proppen
- wachten op de eerste beste sigarettenbietser
(zorg wel dattie de goeie pakt/krijgt)
- half sigaretje geduld
- gezichtsuitdrukking is goud waard....
  zaterdag 16 juni 2007 @ 00:36:36 #55
80382 manny
30 is best veel
pi_50507796
Dit werkt het beste voor de Fokkers die wat meer afgelegen wonen, maar je kunt ook gewoon naar een industrieterein rijden.

Pak de auto. Rijd 's nachts naar een afgelegen weg, met op zijn minst aan 1 kant groen (weide /hei / struiken maakt niet uit)

Stil gaan staan voor een lang recht stuk weg. Motor stationair laten draaien. Groot licht aan.

10 minuten wachten.

Plankgas wegrijden !

Gemiddeld pak je een konijn of 4, maar soms ook een kat, hazen, of met heel veel geluk een hertje ofzo. Als die domme beesten komen op het licht af, en tegen de tijd dat jij al 80 rijdt hebben ze nog niets door, verblind dat ze zijn...

hehe
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_50510154
quote:
Op zaterdag 16 juni 2007 00:36 schreef manny het volgende:
Dit werkt het beste voor de Fokkers die wat meer afgelegen wonen, maar je kunt ook gewoon naar een industrieterein rijden.

Pak de auto. Rijd 's nachts naar een afgelegen weg, met op zijn minst aan 1 kant groen (weide /hei / struiken maakt niet uit)

Stil gaan staan voor een lang recht stuk weg. Motor stationair laten draaien. Groot licht aan.

10 minuten wachten.

Plankgas wegrijden !

Gemiddeld pak je een konijn of 4, maar soms ook een kat, hazen, of met heel veel geluk een hertje ofzo. Als die domme beesten komen op het licht af, en tegen de tijd dat jij al 80 rijdt hebben ze nog niets door, verblind dat ze zijn...

hehe
Jij zal wel de enige zijn die het grappig vind...
pi_50520086
quote:

10 minuten wachten.

Plankgas wegrijden !

hehe
HAHAHAHA!

Oh, dat is niet grappig
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
pi_50536421
een plan van mij wat nog steeds uitgevoerd moet worden.

Verstuiver kopen waar je parfum in kan doen...
en daar de inhoud van zon ziekelijk ranzige stink "vial" in doen.

Als iemand om n luchtje vraagt (gebeurd nogal vaak) m die verstuiver geven
  woensdag 20 juni 2007 @ 22:08:47 #59
174209 waslap
Allememagisch Adriaantjuh!
pi_50671513
ik heb een keer met vrienden als eindexamen grap barts W.K.I.J.S.V.W.M. (Waar Kan Ik Je 'S Nachts Voor Wakker Maken) gedaan bij een aantal leraren..
best ludieke grap, maar pakte niet altijd even goed uit,
misschien ook een beetje omdat we een megafoon bij ons hadden, voor wanneer we geen gehoor kregen

(oja met die megafoon hebben we die nacht ook drie keer door dezelfde wijk gereden met de mededeling: 'de chemokar rijdt nu bij u in de straat')

Volgende dag weliswaar wel politie voor de deur

P.S. realiseer me nu wel dat dit een typisch 'had je bij moeten zijn' post is
En wat er toen gebeurde zal ik jullie vertellen in het volgende liedje!
pi_50701296
Jaja, en alles opnemen op video, en dan op de laatste schooldag laten zien hoe de natuurkundeleraar reageert als die midden in de nacht uit z'n bed wordt gebeld voor een lekkere hollandse nieuwe.
pi_50711172
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 22:08 schreef waslap het volgende:
ik heb een keer met vrienden als eindexamen grap barts W.K.I.J.S.V.W.M. (Waar Kan Ik Je 'S Nachts Voor Wakker Maken) gedaan bij een aantal leraren..
best ludieke grap, maar pakte niet altijd even goed uit,
misschien ook een beetje omdat we een megafoon bij ons hadden, voor wanneer we geen gehoor kregen

(oja met die megafoon hebben we die nacht ook drie keer door dezelfde wijk gereden met de mededeling: 'de chemokar rijdt nu bij u in de straat')

Volgende dag weliswaar wel politie voor de deur

P.S. realiseer me nu wel dat dit een typisch 'had je bij moeten zijn' post is
Nee hoort, klinkt erg leuk.
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
  vrijdag 22 juni 2007 @ 11:42:43 #62
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_50722869
quote:

10 minuten wachten.

Plankgas wegrijden !

hehe

nou nou wat lollig
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
  vrijdag 22 juni 2007 @ 17:36:29 #63
174209 waslap
Allememagisch Adriaantjuh!
pi_50735377
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 19:31 schreef Igen het volgende:
Jaja, en alles opnemen op video, en dan op de laatste schooldag laten zien hoe de natuurkundeleraar reageert als die midden in de nacht uit z'n bed wordt gebeld voor een lekkere hollandse nieuwe.
precies, alleen wij mochten de bende niet uitzenden op last van uitsluiting van examen

trouwens 1 lerares wilde wakker gemaakt worden voor 'goede seks'. stond maat van mij van ons om half 5 in zn onderbroek en met strikje om voor de deur, deed haar vriend open
En wat er toen gebeurde zal ik jullie vertellen in het volgende liedje!
pi_50790973
mijn gemeenste geintje

2 jaar geleden liep ik nog kranten , smorgens vroeg 2x 30 meter touw mee
en aan elke deurklink in de straat achter ons het touw vastgemaakt , en dat aan beide kanten

smorgens ff gewacht op een afstandje en kijken hoe de mensen hun voordeur niet los krijgen omdat alle deuren naar binnen opengingen

god wat was dat een humor on 6 uur smorgens
  Moderator / Redactie FP maandag 25 juni 2007 @ 15:48:04 #65
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_50823471
quote:
Op zondag 24 juni 2007 16:55 schreef Revenge2005 het volgende:
mijn gemeenste geintje

2 jaar geleden liep ik nog kranten , smorgens vroeg 2x 30 meter touw mee
en aan elke deurklink in de straat achter ons het touw vastgemaakt , en dat aan beide kanten

smorgens ff gewacht op een afstandje en kijken hoe de mensen hun voordeur niet los krijgen omdat alle deuren naar binnen opengingen

god wat was dat een humor on 6 uur smorgens
Whehehehe
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_51391266
Hoe verzin je het
You cannot discover new oceans unless
you have the courage to lose sight of
the shore
  dinsdag 24 juli 2007 @ 22:29:17 #67
90563 luciferist
proud owner of a penis
pi_51799944
tvp
  donderdag 26 juli 2007 @ 14:56:16 #68
56819 Kimske
Juf in wording
pi_51855051
De ' geintjes' waarbij dieren omkomen zijn dus gewoon echt niet grappig.. zowel herten omver rijden als een eend tegen de muur aan smakken. Zal jullie eens aanrijden/ tegen de muur aan gooien, kijken of t dan ook nog humor is. En een hond laxeermiddel geven? Realiseer je je dat t beest nu of dood is of in het asiel zit dankzij jou?
Stem:
http://www.businesschallenge.nl/261-dhr_l_tome.html
en maak kans op een notebook!
pi_51933316
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 14:56 schreef Kimske het volgende:
De ' geintjes' waarbij dieren omkomen zijn dus gewoon echt niet grappig.. zowel herten omver rijden als een eend tegen de muur aan smakken. Zal jullie eens aanrijden/ tegen de muur aan gooien, kijken of t dan ook nog humor is. En een hond laxeermiddel geven? Realiseer je je dat t beest nu of dood is of in het asiel zit dankzij jou?
Like dude, lezen is ook een kunst DIe eend was geeneens echt..Dat andere is inderdaad gewoon grof en doen alleen achterlijke mensen.

[ Bericht 5% gewijzigd door ImTheBase op 29-07-2007 14:30:52 ]
  woensdag 1 augustus 2007 @ 10:06:57 #70
126305 ThinkTank
account opgedoekt
pi_52011219
Knip glaswol fijn (tot stukjes van 2 - 10 mm ) en strooi het in iemands kledij.
Te veel onzin gepost. Tijd voor een schone lei.
pi_52226034
quote:

10 minuten wachten.

Plankgas wegrijden !

hehe
Heb me rotgelachen hierom.
Niet dat je zoiets echt doet maar hoe kan je zoiets hier nu opschrijven.... blijf erom lachen
  zaterdag 11 augustus 2007 @ 08:38:11 #72
73107 Sjabba
Cinderella man
pi_52277761
tvp
Fuck catching lightning, he struck it
screamed shut up at thunder, then flipped the world upside down
and made it rain upward
pi_52497097
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 08:38 schreef Sjabba het volgende:
tvp
pi_53150677
teejveejpeej
pi_53188648
Ik geloof er geen reet van met die hond.
Ik zwaai naar dieren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')