Ik snap je eerste zin niet zo goed.quote:Op maandag 28 mei 2007 01:19 schreef vererita het volgende:
Sommige menen schijnen het verschil tussen echt gemeen en zelfs crimineel niet te kunnen onderscheiden van leuk gemeen, maar afin een bijdrage uit mjn leven....
Die is dan ook echt masterlijk te noemen (jah zie em nu pas)quote:Op woensdag 28 februari 2007 17:58 schreef oldenzaaltjuh het volgende:
Een collega vond het nogal leuk om mensen, onder wie ik, op het werk te laten schrikken met astronauten. Ok is leuk....maar je krijgt dan natuurlijk ook iets terug
Ik heb dus ff zijn auto ingepakt met folie en dat geeft het volgende resultaat:
[afbeelding]
Jij zal wel de enige zijn die het grappig vind...quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:36 schreef manny het volgende:
Dit werkt het beste voor de Fokkers die wat meer afgelegen wonen, maar je kunt ook gewoon naar een industrieterein rijden.
Pak de auto. Rijd 's nachts naar een afgelegen weg, met op zijn minst aan 1 kant groen (weide /hei / struiken maakt niet uit)
Stil gaan staan voor een lang recht stuk weg. Motor stationair laten draaien. Groot licht aan.
10 minuten wachten.
Plankgas wegrijden !
Gemiddeld pak je een konijn of 4, maar soms ook een kat, hazen, of met heel veel geluk een hertje ofzo. Als die domme beesten komen op het licht af, en tegen de tijd dat jij al 80 rijdt hebben ze nog niets door, verblind dat ze zijn...
hehe
HAHAHAHA!quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:36 schreef manny het volgende:
Dit werkt het beste voor de Fokkers die wat meer afgelegen wonen, maar je kunt ook gewoon naar een industrieterein rijden.
Pak de auto. Rijd 's nachts naar een afgelegen weg, met op zijn minst aan 1 kant groen (weide /hei / struiken maakt niet uit)
Stil gaan staan voor een lang recht stuk weg. Motor stationair laten draaien. Groot licht aan.
10 minuten wachten.
Plankgas wegrijden !
Gemiddeld pak je een konijn of 4, maar soms ook een kat, hazen, of met heel veel geluk een hertje ofzo. Als die domme beesten komen op het licht af, en tegen de tijd dat jij al 80 rijdt hebben ze nog niets door, verblind dat ze zijn...
hehe
Nee hoort, klinkt erg leuk.quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:08 schreef waslap het volgende:
ik heb een keer met vrienden als eindexamen grap barts W.K.I.J.S.V.W.M. (Waar Kan Ik Je 'S Nachts Voor Wakker Maken) gedaan bij een aantal leraren..
best ludieke grap, maar pakte niet altijd even goed uit,
misschien ook een beetje omdat we een megafoon bij ons hadden, voor wanneer we geen gehoor kregen![]()
(oja met die megafoon hebben we die nacht ook drie keer door dezelfde wijk gereden met de mededeling: 'de chemokar rijdt nu bij u in de straat')
Volgende dag weliswaar wel politie voor de deur
P.S. realiseer me nu wel dat dit een typisch 'had je bij moeten zijn' post is![]()
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:36 schreef manny het volgende:
10 minuten wachten.
Plankgas wegrijden !
hehe
precies, alleen wij mochten de bende niet uitzenden op last van uitsluiting van examenquote:Op donderdag 21 juni 2007 19:31 schreef Igen het volgende:
Jaja, en alles opnemen op video, en dan op de laatste schooldag laten zien hoe de natuurkundeleraar reageert als die midden in de nacht uit z'n bed wordt gebeld voor een lekkere hollandse nieuwe.
Whehehehequote:Op zondag 24 juni 2007 16:55 schreef Revenge2005 het volgende:
mijn gemeenste geintje
2 jaar geleden liep ik nog kranten , smorgens vroeg 2x 30 meter touw mee
en aan elke deurklink in de straat achter ons het touw vastgemaakt , en dat aan beide kanten
smorgens ff gewacht op een afstandje en kijken hoe de mensen hun voordeur niet los krijgenomdat alle deuren naar binnen opengingen
god wat was dat een humor on 6 uur smorgens
Like dude, lezen is ook een kunstquote:Op donderdag 26 juli 2007 14:56 schreef Kimske het volgende:
De ' geintjes' waarbij dieren omkomen zijn dus gewoon echt niet grappig.. zowel herten omver rijden als een eend tegen de muur aan smakken. Zal jullie eens aanrijden/ tegen de muur aan gooien, kijken of t dan ook nog humor is. En een hond laxeermiddel geven? Realiseer je je dat t beest nu of dood is of in het asiel zit dankzij jou?
Heb me rotgelachen hierom.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:36 schreef manny het volgende:
10 minuten wachten.
Plankgas wegrijden !
hehe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |