Er is niets te doen wat mij interesseert. Dichtsbijzijnde plek waar je geacht wordt heen te gaan is Dordt en daar is ook niks te doen. Ik was altijd meer Rotterdam-minded en dan is uitgaan weer lastig, want OV daarheen is op tijden dat je uit wilt gaan niet beschikbaar.quote:Op zondag 26 november 2006 17:18 schreef staticdata het volgende:
[..]
waarom was zwijndrecht dan een hell voor je?
nou wat in het algmeen is met de verbinding op zaterdag is dat de laatste stoptrein al om 1 uur gaat. maar daar hebben b'drecht en dord ook last van, dat ben ik met je eens.quote:Op zondag 26 november 2006 17:22 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Er is niets te doen wat mij interesseert. Dichtsbijzijnde plek waar je geacht wordt heen te gaan is Dordt en daar is ook niks te doen. Ik was altijd meer Rotterdam-minded en dan is uitgaan weer lastig, want OV daarheen is op tijden dat je uit wilt gaan niet beschikbaar.
Er gaat 1 keer in het half uur een boemel, bussen rijden amper en al helemaal niet naar plekken waar ik heen wil op tijden dat ik daar wil zijn.
Zwijndrecht is een slaapstad. En nog een lelijke ook.
En de eerste op zondag gaat pas om 7 uur. Dus als ik om 3 uur moe en verzuurd ben en naar huis wil heb ik een groot probleem...quote:Op zondag 26 november 2006 17:29 schreef staticdata het volgende:
[..]
nou wat in het algmeen is met de verbinding op zaterdag is dat de laatste stoptrein al om 1 uur gaat. maar daar hebben b'drecht en dord ook last van, dat ben ik met je eens.
Binnen nu en een half jaartje moet wel lukkenquote:Op zondag 26 november 2006 17:12 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het kan zomaar ineens gebeuren. Net als bij mij
Ik hoop voor jou dat dat niet tot je 30e gaat duren
Dat was eerst wel zoquote:Op zondag 26 november 2006 18:02 schreef renz0r het volgende:
OV is idd zéér slecht in Zwijndrecht, i agree.
Dat bij Zwijndrecht geen sneltreinen stoppen vind ik ook zéér jammer.
En wat moet je nou in vredesnaam met een nachtnet naar Dordt of Breda??? Ik wil naar Rotterdam!!quote:Op zondag 26 november 2006 19:51 schreef Caesu het volgende:
wie zijn 'ons'?
wat een onzin die licentie.
er moeten gewoon sneltreinen stoppen op Zwijndrecht omdat hier veel meer reizigers in en uitstappen als je het station vergelijkt met Barendrecht of Rotterdam-Zuid.
en het station is er niet alleen voor Zwijndrecht maar ook voor H.I.Ambacht waar De Volgerlanden nog is bijgekomen.
verwacht eigenlijk wel dat sneltreinen er weer gaan stoppen over een paar jaar.
over de Konginneweg gaat ook busbaan worden aangelegd van het station zo naar H.I.Ambacht.
dat heeft te maken met meer reizigers natuurlijk van/naar het station.
over een paar jaar wordt trouwens het nachtnet uitgebreid naar Dordrecht en misschien Breda.
Read my profilequote:Op zondag 26 november 2006 19:51 schreef Caesu het volgende:
wie zijn 'ons'?
wat een onzin die licentie.
het al bestaande nachtnet wordt uitgebreid.quote:Op zondag 26 november 2006 20:11 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En wat moet je nou in vredesnaam met een nachtnet naar Dordt of Breda??? Ik wil naar Rotterdam!!
gaat om treinen hè dat nachtnet.quote:Op zondag 26 november 2006 22:11 schreef renz0r het volgende:
Dat nachtnetwerk komt wel, alleen de vraag is wanneer. Alleen heb je wel het nadeel dat de bus bij 1 bepaalde plek stopt en ophaald. Naja het is iig een stap vooruit al heb ik liever een trein wat 1x in het uur blijft rijden.
wat wel vaag was dat een deel van de snelweg niet verlicht was. echter waren de tankstations wel weer verlichtquote:Op maandag 27 november 2006 21:39 schreef Ashavan het volgende:
Wie heeft hier nog meer een stroomstoring gehad. Zat rond 6 uur zonder stroom. Om half 8 maar besloten te gaan slapen omdat je niet fatsoenlijk een boek kunt lezen en me nintendo DSLite was op een gegeven moment ook leeg. Nu maar lekker tot een uur of 12 wakker blijven voor ik weer ga slapen
De hele straat zat zonder stroomquote:Op maandag 27 november 2006 21:42 schreef geelkuikentje het volgende:
Stroomstoring? Niks van gemerkt hier eigenlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |