abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43909369
quote:
Op zondag 26 november 2006 17:18 schreef staticdata het volgende:

[..]

waarom was zwijndrecht dan een hell voor je?
Er is niets te doen wat mij interesseert. Dichtsbijzijnde plek waar je geacht wordt heen te gaan is Dordt en daar is ook niks te doen. Ik was altijd meer Rotterdam-minded en dan is uitgaan weer lastig, want OV daarheen is op tijden dat je uit wilt gaan niet beschikbaar.
Er gaat 1 keer in het half uur een boemel, bussen rijden amper en al helemaal niet naar plekken waar ik heen wil op tijden dat ik daar wil zijn.
Zwijndrecht is een slaapstad. En nog een lelijke ook.
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
pi_43909532
Owh ja, er was 1 voordeel: ik woonde dicht bij de snelweg dus ik was in 2 minuten van de snelweg af bij m'n huis en er naartoe was 3 minuten
Dat mis ik wel
50.000 O+
pi_43909588
quote:
Op zondag 26 november 2006 17:22 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Er is niets te doen wat mij interesseert. Dichtsbijzijnde plek waar je geacht wordt heen te gaan is Dordt en daar is ook niks te doen. Ik was altijd meer Rotterdam-minded en dan is uitgaan weer lastig, want OV daarheen is op tijden dat je uit wilt gaan niet beschikbaar.
Er gaat 1 keer in het half uur een boemel, bussen rijden amper en al helemaal niet naar plekken waar ik heen wil op tijden dat ik daar wil zijn.
Zwijndrecht is een slaapstad. En nog een lelijke ook.
nou wat in het algmeen is met de verbinding op zaterdag is dat de laatste stoptrein al om 1 uur gaat. maar daar hebben b'drecht en dord ook last van, dat ben ik met je eens.
pi_43909688
quote:
Op zondag 26 november 2006 17:29 schreef staticdata het volgende:

[..]

nou wat in het algmeen is met de verbinding op zaterdag is dat de laatste stoptrein al om 1 uur gaat. maar daar hebben b'drecht en dord ook last van, dat ben ik met je eens.
En de eerste op zondag gaat pas om 7 uur. Dus als ik om 3 uur moe en verzuurd ben en naar huis wil heb ik een groot probleem...
Zwijndrecht, Barendrecht, Dordt is wat mij betreft allemaal hetzelfde. Ik zou er iig voor geen goud meer willen wonen.
Ik geniet echt van Den Haag. Ik heb een tijdje m'n oog op Rotterdam gehad, maar ik ben blij dat ik dat uiteindelijk niet heb gedaan.
50.000 O+
pi_43910107
ieder zijn ding
ik verhuis over een half jaar naar b'drecht. vind het wel relaxed om net buiten de stad te wonen. en de auto brengt me er wel
pi_43910439
OV is idd zéér slecht in Zwijndrecht, i agree.

Geen nachttrein, geen nachtbussen, helemaal niks voor als je na het stappen in Rotterdam naar huis wilt. Alle dorpen om rotterdam hebben zowat een nachttraject op Zwijndrecht na. Erg jammer.
Je moet altijd Bobben of de eerste terug nemen.
Dat bij Zwijndrecht geen sneltreinen stoppen vind ik ook zéér jammer. Zwijndrecht is qua percentage één van de grootste forenzensteden. Meer dan 30% van de inwoners werkt elders in de grotere steden! Daarom ook dat stembureau zo vroeg op het station, zodat zij konden stemmen. Gaan ze een aantal jaren geleden die sneltrein verbinding eruithalen! Te idioot voor worden!

Dat is idd een groot nadeel aan Zwijndrecht, hopelijk snel verandering
  zondag 26 november 2006 @ 18:35:25 #107
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_43911371
quote:
Op zondag 26 november 2006 17:12 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Het kan zomaar ineens gebeuren. Net als bij mij
Ik hoop voor jou dat dat niet tot je 30e gaat duren
Binnen nu en een half jaartje moet wel lukken
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  zondag 26 november 2006 @ 18:38:08 #108
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_43911447
quote:
Op zondag 26 november 2006 18:02 schreef renz0r het volgende:
OV is idd zéér slecht in Zwijndrecht, i agree.

Dat bij Zwijndrecht geen sneltreinen stoppen vind ik ook zéér jammer.
Dat was eerst wel zo

De bussen in Zwijndrecht zijn trouwens ook drama, als ik naar huis wil van het station kan ik soms 3 kwartier wachten tot er een bus gaat Overdag! 's Avonds is helemaal niet te doen
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  zondag 26 november 2006 @ 19:42:06 #109
158096 Ashavan
Ordo Discipli ars Vitae
pi_43913368
Dat er op Zwijndrecht geen Sneltrein meer stopt heeft meer met financiele zaken te maken. De gemeente betaald ons niet om de licentie voor erkenning van een groot gehucht te krijgen om daar dan een sneltrein te laten stoppen.
Nietzsche: 'Because I am wise there are many things that I do not wish to know'
Mijn muziek lijstje - Wishlist
pi_43913608
wie zijn 'ons'?
wat een onzin die licentie.

er moeten gewoon sneltreinen stoppen op Zwijndrecht omdat hier veel meer reizigers in en uitstappen als je het station vergelijkt met Barendrecht of Rotterdam-Zuid.
en het station is er niet alleen voor Zwijndrecht maar ook voor H.I.Ambacht waar De Volgerlanden nog is bijgekomen.

verwacht eigenlijk wel dat sneltreinen er weer gaan stoppen over een paar jaar.
over de Konginneweg gaat ook busbaan worden aangelegd van het station zo naar H.I.Ambacht.
dat heeft te maken met meer reizigers natuurlijk van/naar het station.

over een paar jaar wordt trouwens het nachtnet uitgebreid naar Dordrecht en misschien Breda.
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
pi_43914182
quote:
Op zondag 26 november 2006 19:51 schreef Caesu het volgende:
wie zijn 'ons'?

er moeten gewoon sneltreinen stoppen op Zwijndrecht omdat hier veel meer reizigers in en uitstappen als je het station vergelijkt met Barendrecht of Rotterdam-Zuid.
en het station is er niet alleen voor Zwijndrecht maar ook voor H.I.Ambacht waar De Volgerlanden nog is bijgekomen.

verwacht eigenlijk wel dat sneltreinen er weer gaan stoppen over een paar jaar.
over de Konginneweg gaat ook busbaan worden aangelegd van het station zo naar H.I.Ambacht.
dat heeft te maken met meer reizigers natuurlijk van/naar het station.

over een paar jaar wordt trouwens het nachtnet uitgebreid naar Dordrecht en misschien Breda.
En wat moet je nou in vredesnaam met een nachtnet naar Dordt of Breda??? Ik wil naar Rotterdam!!

Nah ja, ik hou op met zeuren. heb voor de rigoreuze oplossing gekozen: gewoon vertrekken. Het wanbeleid van de gemeente Zwijndrecht heeft daar mede aan bijgedragen. En dan snappen ze nog niet waarom er meer mensen vetrekken dan er zich vestigen

Het richten op iets als de Drechtsteden is wat mij betreft het domste wat ze hebben kunnen doen. Meer richten op een stad als Rotterdam ipv een achterwijk als Dordt en een paar suffe randgemeenten had denk ik een hoop verbeterd.
50.000 O+
  zondag 26 november 2006 @ 20:12:12 #112
158096 Ashavan
Ordo Discipli ars Vitae
pi_43914203
quote:
Op zondag 26 november 2006 19:51 schreef Caesu het volgende:
wie zijn 'ons'?
Read my profile
Zwijndrecht wilt geen Sneltrein dus leveren we het niet ook en staat het gewoon geregistreerd als een dorpje waar stoptreintjes langs rijden.

Zelf vind ik het geen probleem om een fiets bij Dord neer te zetten en naar huis te fietsen of iemand te charteren als taxi of een taxi regelen.

Wat me wel irriteert is als je op tijd bij de bushalte in Dord komt. De bus komt en rijd door zonder te stoppen voor je zodat je mee kan.
pi_43914729
quote:
Op zondag 26 november 2006 20:11 schreef MissMSX het volgende:

[..]

En wat moet je nou in vredesnaam met een nachtnet naar Dordt of Breda??? Ik wil naar Rotterdam!!
het al bestaande nachtnet wordt uitgebreid.
dus kan je van Dordt naar Rotterdam. moet de trein wel stoppen in Zwijndrecht natuurlijk.
die provincie moet er wel aan meebetalen, als ze dat niet willen gaat het niet door.
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
pi_43916057
Dat nachtnetwerk komt wel, alleen de vraag is wanneer. Alleen heb je wel het nadeel dat de bus bij 1 bepaalde plek stopt en ophaald. Naja het is iig een stap vooruit al heb ik liever een trein wat 1x in het uur blijft rijden.
pi_43916269
quote:
Op zondag 26 november 2006 22:11 schreef renz0r het volgende:
Dat nachtnetwerk komt wel, alleen de vraag is wanneer. Alleen heb je wel het nadeel dat de bus bij 1 bepaalde plek stopt en ophaald. Naja het is iig een stap vooruit al heb ik liever een trein wat 1x in het uur blijft rijden.
gaat om treinen hè dat nachtnet.
treinen vanuit Utrecht en Rotterdam naar Brabant.
logisch dat ze dan ook in Dordrecht stoppen natuurlijk en hopelijk ook in Zwijndrecht.

http://www.nachtnetbrabantstad.nl/index.php
pi_43916471
Bussen gaan dat ook doen! Las ik pas ergens.
pi_43926709
Nieuwe werkweek voor de Zwijndrechters begonnen
pi_43935277
Mag ik hier nu nog wel posten als export-Zwijndrechtenaar?
50.000 O+
pi_43936973
Liever niet
† The 3 Kings †
  maandag 27 november 2006 @ 21:39:19 #120
158096 Ashavan
Ordo Discipli ars Vitae
pi_43944079
Wie heeft hier nog meer een stroomstoring gehad. Zat rond 6 uur zonder stroom. Om half 8 maar besloten te gaan slapen omdat je niet fatsoenlijk een boek kunt lezen en me nintendo DSLite was op een gegeven moment ook leeg. Nu maar lekker tot een uur of 12 wakker blijven voor ik weer ga slapen
pi_43944230
Stroomstoring? Niks van gemerkt hier eigenlijk.
pi_43944403
quote:
Op maandag 27 november 2006 21:39 schreef Ashavan het volgende:
Wie heeft hier nog meer een stroomstoring gehad. Zat rond 6 uur zonder stroom. Om half 8 maar besloten te gaan slapen omdat je niet fatsoenlijk een boek kunt lezen en me nintendo DSLite was op een gegeven moment ook leeg. Nu maar lekker tot een uur of 12 wakker blijven voor ik weer ga slapen
wat wel vaag was dat een deel van de snelweg niet verlicht was. echter waren de tankstations wel weer verlicht
  maandag 27 november 2006 @ 21:51:32 #123
158096 Ashavan
Ordo Discipli ars Vitae
pi_43944724
quote:
Op maandag 27 november 2006 21:42 schreef geelkuikentje het volgende:
Stroomstoring? Niks van gemerkt hier eigenlijk.
De hele straat zat zonder stroom
pi_43946664
Zwijndrechtenaar meldt!

het schijnt idd nogal lastig te zijn om in oudeland de stroomvoorziening draaiende te houden, echt al de 80e keer dat t gebeurt.

Over die nachtbus trouwens, Arriva gaat dat inderdaad doen vanaf 1 januari volgend jaar. Wel mooi initiatief, toch wel relax als je om een uur of 3 al richting huis kan. Vertrekt elk heel uur een bus van R'dam CS.

Toch zou ik liever een kamer in R'dam hebben
pi_43950705
Ik hoorde van een vriend dat een gedeelte van Zwijndrecht boven de Devel zonder stroom zat. Naja ik woon in het Noordpark en heb er niks van gemerkt...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')