abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43632373
PvdA heeft hier de meeste zetels, daarna CDA
pi_43645629
Hebben jullie als Zwijndrechter nou het gevoel dat er rivaliteit is met dorpen om ons heen als ambacht, dordrecht of heerjansdam? Dit is naar aanleiding van het stedelijk rivalentopic in dit subforum.

Ik heb het gevoel dat dat er eigenlijk helemaal niet is.
  zaterdag 18 november 2006 @ 07:47:41 #28
158096 Ashavan
Ordo Discipli ars Vitae
pi_43650022
Is er voor mijn gevoel ook niet. Als dat er is dan is dat er hoogstwaarschijnlijk tussen een stel pubertjes die onderling iets tegen elkaar hebben.
Nietzsche: 'Because I am wise there are many things that I do not wish to know'
Mijn muziek lijstje - Wishlist
pi_43657462
Zo, de post is weer bezorgd
pi_43663252
zooo dagje werken zit er weer op... sinterklaas heeft vandaag bij ons geluncht en het was druk in de supermakt.... poeh poeh
And It Hurts With Every HeartBeat
pi_43664151
Welke super werk je?
pi_43671940
quote:
Man (20) overlijdt door brand in woning

Uitgegeven: 18 november 2006 22:20
Laatst gewijzigd: 18 november 2006 22:21

AMSTERDAM - Een 20-jarige man uit het Zuid-Hollandse Zwijndrecht is zaterdagavond overleden aan de verwondingen die hij opliep bij een brand in zijn woning. Zijn hond en kat zijn ook overleden, meldt de politie.

De man kwam rond 18.30 uur met een vriend thuis en constateerde brand in zijn huis aan de Lindtsedijk. Hij vermoedde dat zijn moeder binnen zat en is de woning binnengegaan. Vervolgens kwam hij niet meer naar buiten

Het ambulancepersoneel heeft hem daar vervolgens gevonden. Zijn moeder was niet in de woning aanwezig. De man is een paar uur later in het ziekenhuis overleden. Zondag zal onderzocht worden hoe de brand is ontstaan. De politie meldt niet meer dan veel rookontwikkeling.
http://www.nu.nl/news/890(...)brand_in_woning.html

weet iemand welk huis dit was toevallig ?
namaste
pi_43672152
quote:
Op zaterdag 18 november 2006 22:56 schreef Dulk het volgende:

[..]

http://www.nu.nl/news/890(...)brand_in_woning.html

weet iemand welk huis dit was toevallig ?
Lindtsedijk 249
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
  zaterdag 18 november 2006 @ 23:03:12 #34
93082 Beaver
He! Ik ben je bitch niet!
pi_43672153
Ja, ik las het net, wat erg zeg... vraag me ook af welk huis het is...
pi_43688450
Las het vannacht op teletekst. Erg dramatisch en triest

R.I.P.

[ Bericht 3% gewijzigd door renz0r op 19-11-2006 18:01:47 ]
pi_43690895
quote:
Op zaterdag 18 november 2006 15:13 schreef renz0r het volgende:
Zo, de post is weer bezorgd
Ik hoor alleen maar negatieve verhalen van Maarten en Laurens over dat ze nog steeds aan t kutten zijn, de leiding dan voornamelijk, dat ze alleen maar bullshit verspreiden en dat steeds meer mensen zich tegen hun keren... Maarten was ook pas om 6 uur klaar vandaag zei ie
† The 3 Kings †
pi_43691042
quote:
Op zondag 19 november 2006 17:58 schreef TheSorrow het volgende:

[..]

Ik hoor alleen maar negatieve verhalen van Maarten en Laurens over dat ze nog steeds aan t kutten zijn, de leiding dan voornamelijk, dat ze alleen maar bullshit verspreiden en dat steeds meer mensen zich tegen hun keren... Maarten was ook pas om 6 uur klaar vandaag zei ie
Geen idee eigenlijk, ik merk er niks van.
Ik kom binnen, pak mn wijk en bezorg hem. Ik kom weer terug, pak mn 2de wijk en klaar.
Meer zie of merk ik niet.

Enige was dat ik mn 2de wijk moest ingooien, omdat diegene die hem normaal zet vrij had. Vergeten in te delen wie hem dan wel in moest gooien. Klein wijkje met weinig post dus was zo gepiept. Ton zei nog dat ik gewoon mn eindtijd op moest schrijven mocht ik er overheen gaan. Zoiets als dit gebeurt echt zelden tot nooit.
pi_43729000
Mensen nog wat bijzonders gedaan dit weekend?

Ikzelf 2 verjaardagen en naar Lekker Belangrijk in Dordt geweest. Bomvol en bier één euro
  maandag 20 november 2006 @ 21:14:11 #39
158096 Ashavan
Ordo Discipli ars Vitae
pi_43729379
Wezen shoppen voor interieur toekomstig huisje
Zondag naar de moeder van me vriendin geweest.

Dus niet echt veel gedaan.
pi_43731146
Je gaat nu toch in de zonnebloemstraat wonen?
  dinsdag 21 november 2006 @ 15:51:15 #41
158096 Ashavan
Ordo Discipli ars Vitae
pi_43750616
Morgen kan er gestemd worden. Maar waar gebeurd dat in het zwijnendorp? Bij het gemeentehuis toch?

http://www.zwijndrecht.nl/content.jsp?objectid=14458
http://www.zwijndrecht.nl/content.jsp?objectid=14503

Eerste stem in Zwijndrecht
Om 5.30 uur eerste stem in Zwijndrecht

In het stemlokaal in het NS-station van Zwijndrecht kunnen inwoners van de gemeente al om 5.30 uur hun stem uitbrengen voor de verkiezingen van de Tweede Kamer op 22 november 2006.

Dat betekent dat de eerste stem in Nederland wordt uitgebracht in Zwijndrecht.

Zwijndrecht doet mee aan het experiment 'stemmen in een willekeurig stemlokaal' van het ministerie van Binnenlandse Zaken. Inwoners kunnen binnen de gemeente hun stem uitbrengen in elk stemlokaal.

Zo zijn er extra stemlokalen ingericht op plaatsen waar veel mensen komen: het Albert Schweitzer ziekenhuis, winkelcentrum Walburg en het NS-station.

Het stemlokaal in het ziekenhuis is gewoon open van 7.30 tot 21.00 uur.

In het winkelcentrum houden we de openingstijden van de winkels aan, van 9.30 tot 17.30 uur.

Het stemlokaal in het station begint al om 5.30 en sluit om 21.00 uur.

Tijdens de gemeenteraadsverkiezingen op 7 maart 2006 had Zwijndrecht ook een stem­lokaal in het NS-station. Vóór het stemmen om 7.30 uur startte kregen we veel opmerkingen van vroege reizigers die het jammer vonden dat ze niet konden stemmen vóór ze met de trein mee gingen.

Nu komen we onze inwoners wat dat betreft tegemoet. We hebben toestemming gevraagd en gekregen van Binnenlandse Zaken om het stemlokaal om 5.30 uur te openen.

Volgens Binnenlandse Zaken zijn we de enige gemeente die dat doet. Dat betekent dat de eerste stem in Nederland wordt uitgebracht in Zwijndrecht.

In de week vóór de verkiezingen hebben we huis aan huis een kaart verspreid om extra aandacht te geven aan de mogelijkheid om al zo vroeg te stemmen op het station. We hopen dat veel reizigers hun stempas meenemen als ze op weg gaan naar hun vroege trein.

In Zwijndrecht wonen ongeveer 45.000 mensen. Er zijn ongeveer 34.000 kiesgerechtigden. Zwijndrecht is een echte forensengemeente; ongeveer eenderde van de werkende beroepsbevolking vertrekt 's morgens vroeg met de trein naar haar of zijn werk.

[ Bericht 36% gewijzigd door Ashavan op 21-11-2006 15:57:13 ]
pi_43752289
Netjes!

Als ik vroeg naar school had gemoeten had ik zeker op het station gestemd!
Ik stem bij School de Tandem

Wat gaan jullie stemmen? Ik CDA.
  dinsdag 21 november 2006 @ 16:49:39 #43
158096 Ashavan
Ordo Discipli ars Vitae
pi_43752752
http://www.libdem.nl/index.php
http://www.sp.nl/
http://www.groepwilders.nl/

Ik kan niet kiezen

Zal waarschijnlijk bij de Devel of op Kort-Ambacht gaan stemmen.
pi_43752977
Doe dan maar Wilders.
  dinsdag 21 november 2006 @ 16:59:36 #45
158096 Ashavan
Ordo Discipli ars Vitae
pi_43753109
Zal het over een jaar laten weten als het land nog verder naar de vernietiging geholpen is. Dan zeg ik dat ik op een ander gestemd heb die in dat lijstje staat
pi_43755371
Wilders dus
pi_43756200
Staat lekker vast richting rijksweg en dordse brug... schijnt wat gebeurt te zijn op de Moerdijkbrug, en bij de Dordse kant stond ook al een auto in t midden van de berm toen ik langsreed... Ging om 17.45 mn mams wegbrengen naar de Molenvliet, en we wonen zelf vlakbij het gemeentehuis, Emmastraat... ben nu net pas thuis
† The 3 Kings †
pi_43757136
Als ik nu uit mn raam kijk heb ik zo uitzicht op de dijk, allemaal mooie rode achterlichten
† The 3 Kings †
pi_43758945
moest vanuit r'dam komen en het stond helemaal vast idd. 2 rijstroken dicht totaal 25 km file. ik ben er bij feyenoord afgegaan en helemaal binnendoor via ijsselmonde, barendrecht naar zwijndrecht gereden
pi_43759246
Was dat dan niet druk?
Die sluiproute is ondertussen bij andere ook bekent.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')