quote:
Zeker, maar het kan een symptoom van slechte voorbereiding en onderschatting zijn.quote:Op woensdag 18 april 2007 12:15 schreef dndiek het volgende:
[..]
Een website is natuurlijk wel een van de laatste dingen om naar te kijken. Zoiets kan binnen korte tijd gemaakt worden.
Mwoh, geen problemen mee. Ben allang blij dat ze geen visumplicht meer hebben voor Oekraine.quote:Op woensdag 18 april 2007 12:17 schreef Harmen1984 het volgende:
Het is echter wel de eerste keer sinds het afschaffen van de grenscontroles (1993) dat bezoekers van het Europees Kampioenschap hun paspoort moeten tonen.
Een paar jaar geleden was die er nog wel.quote:Op woensdag 18 april 2007 12:29 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Mwoh, geen problemen mee. Ben allang blij dat ze geen visumplicht meer hebben voor Oekraine.
Yup. Afgeschaft na de Oranje-revolutie.quote:Op woensdag 18 april 2007 12:31 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Een paar jaar geleden was die er nog wel.![]()
Je verwart Oekraine met Rusland. Oekraine is meer de doorvoer voor de olie/ gas van Rusland naar Europa. Oekraine is juist de graanschuur van Rusland weer.quote:Op woensdag 18 april 2007 12:31 schreef Pritt het volgende:
Zullen wel wat oliedollars vanuit Oekranie bij de UEFA terecht komen.
Het is afwachten hoe die revolutie zich verder ontwikkeld, in het kader van Euro2012 is dat van groot belang.quote:Op woensdag 18 april 2007 12:32 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Yup. Afgeschaft na de Oranje-revolutie.
Die revolutie is al voorbij, maar er is een duidelijke scheiding tussen Oost- en West-Oekraine. Dat zou nog wel eens mis kunnen gaan. Hopelijk houden ze zich nog wel rustig als ik in het land ben. Geen zin om midden in een revolutie terecht te komen.quote:Op woensdag 18 april 2007 12:33 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Het is afwachten hoe die revolutie zich verder ontwikkeld, in het kader van Euro2012 is dat van groot belang.
Wiki (is er weer snel bij)quote:This bid is hampered by numerous infrastructural deficiencies, however. Apart from Warsaw, Kyiv, and Krakow, none of the proposed host cities has experience accommodating large numbers of visitors for extended stays. Distances are long and the transportation infrastructure is often poor, which is likely to create difficulties for fans following their national side between venues. For instance, the 2000-km road from Gdańsk to Donetsk features only 23 km of four-lane expressway as of April 2007
Ja, ik raad je dan ook echt aan om te gaan vliegen. Heb al een paar keer 1.000 km met de bus door Rusland gereisd en dat is ook zeker geen pretje. 2.000 km zou ik echt niet aan beginnen.quote:
Vooral dat laatste had ik al verwacht als redenen voor de keuze.quote:In favor of this bid are the following considerations: the building of the new Shakhtar Stadium in Donetsk fits the 5-star UEFA criteria; the almost finished new 30,000-seat Dnipro Stadium in Dnepropetrovsk; the fast infrastrucuture improvement process and the considerable economic development of both countries in recent years.
Als ik Oekraine vergelijk met Rusland, dan is alles wat ze nu nieuw bouwen, 10 keer mooier/ imposanter dan wat ik in West-Europa zie. Ik heb er wel vertrouwen in. Qua afstand tussen de speelsteden is het niet veel anders dan Japan/ Zuid-Korea.quote:Op woensdag 18 april 2007 12:44 schreef PizzaSalami het volgende:
Wat gaat dat een enorme teringzooi worden in alle opzichten.
quote:Op woensdag 18 april 2007 12:44 schreef Da_Sandman het volgende:
Volgens die site is er geen finale...
Dat zijn tenminste niet die minimale cpaciteiten die ze in Oostenrijk en Zwitersland hebben.quote:
Mijn topografie van Oost-Europa is niet zo goed. Ik denk altijd dat er nog 20 Bulgarije's tussenliggen enzo.quote:Op woensdag 18 april 2007 12:06 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Ik hoop dat je de uiterste grenzen van elkaar bedoelt, want Polen en Oekraine grenzen aan elkaar en het westen van Oekraine is ooit een deel geweest van Polen. Een politieke situatie in 2012 is niets over te zeggen nu. Als het in '78 in Argentinie kon, dan kan het ook wel in Oekraine in 2012.
Het zij je vergeven. Het is dat ik die regio nogal goed ken.quote:Op woensdag 18 april 2007 12:49 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Mijn topografie van Oost-Europa is niet zo goed. Ik denk altijd dat er nog 20 Bulgarije's tussenliggen enzo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |