abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48455724
Volgens mij is het heel lang geleden dat het EK in een niet-EU land wordt gehouden...

-edit-

Zwitserland 2008
Zweden 1992
Joegoslavie 1976
Spanje 1964...

...waren ook buiten de EU. Het is echter wel de eerste keer sinds het afschaffen van de grenscontroles (1993) dat bezoekers van het Europees Kampioenschap hun paspoort moeten tonen.

[ Bericht 64% gewijzigd door Harmen1984 op 18-04-2007 12:25:59 ]
Xbox Live Gamertag: Harmen84
pi_48455941
Oh ja, een groot voordeel is dat ze in Polen en in Oekraine hele lekkere bieren hebben en mooie vrouwen (vooral Oekraine).

Jaja. Bier, voetbal en vrouwen. Wat wil een man nog meer?
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
  woensdag 18 april 2007 @ 12:25:10 #28
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_48456032
quote:
Op woensdag 18 april 2007 12:04 schreef BliksemSchigt het volgende:
Jezuschristus . Wat een drama.
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
  woensdag 18 april 2007 @ 12:25:46 #29
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_48456060
Jeetje
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_48456180
Sintelbanen

While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  woensdag 18 april 2007 @ 12:28:34 #31
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_48456191
quote:
Op woensdag 18 april 2007 12:15 schreef dndiek het volgende:

[..]

Een website is natuurlijk wel een van de laatste dingen om naar te kijken. Zoiets kan binnen korte tijd gemaakt worden.
Zeker, maar het kan een symptoom van slechte voorbereiding en onderschatting zijn.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
pi_48456222
quote:
Op woensdag 18 april 2007 12:17 schreef Harmen1984 het volgende:
Het is echter wel de eerste keer sinds het afschaffen van de grenscontroles (1993) dat bezoekers van het Europees Kampioenschap hun paspoort moeten tonen.
Mwoh, geen problemen mee. Ben allang blij dat ze geen visumplicht meer hebben voor Oekraine.
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
  woensdag 18 april 2007 @ 12:31:32 #33
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_48456328
quote:
Op woensdag 18 april 2007 12:29 schreef Aanvoerder het volgende:

[..]

Mwoh, geen problemen mee. Ben allang blij dat ze geen visumplicht meer hebben voor Oekraine.
Een paar jaar geleden was die er nog wel.
pi_48456333
Nadeel voor veel supporters zullen trouwens wel de talen zijn.
pi_48456342
Zullen wel wat oliedollars vanuit Oekranie bij de UEFA terecht komen.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_48456367
quote:
Op woensdag 18 april 2007 12:31 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Een paar jaar geleden was die er nog wel.
Yup. Afgeschaft na de Oranje-revolutie.
pi_48456411
quote:
Op woensdag 18 april 2007 12:31 schreef Pritt het volgende:
Zullen wel wat oliedollars vanuit Oekranie bij de UEFA terecht komen.
Je verwart Oekraine met Rusland. Oekraine is meer de doorvoer voor de olie/ gas van Rusland naar Europa. Oekraine is juist de graanschuur van Rusland weer.
  woensdag 18 april 2007 @ 12:33:33 #38
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_48456413
quote:
Op woensdag 18 april 2007 12:32 schreef Aanvoerder het volgende:

[..]

Yup. Afgeschaft na de Oranje-revolutie.
Het is afwachten hoe die revolutie zich verder ontwikkeld, in het kader van Euro2012 is dat van groot belang.
pi_48456471
quote:
Op woensdag 18 april 2007 12:33 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Het is afwachten hoe die revolutie zich verder ontwikkeld, in het kader van Euro2012 is dat van groot belang.
Die revolutie is al voorbij, maar er is een duidelijke scheiding tussen Oost- en West-Oekraine. Dat zou nog wel eens mis kunnen gaan. Hopelijk houden ze zich nog wel rustig als ik in het land ben. Geen zin om midden in een revolutie terecht te komen.
pi_48456497
quote:
This bid is hampered by numerous infrastructural deficiencies, however. Apart from Warsaw, Kyiv, and Krakow, none of the proposed host cities has experience accommodating large numbers of visitors for extended stays. Distances are long and the transportation infrastructure is often poor, which is likely to create difficulties for fans following their national side between venues. For instance, the 2000-km road from Gdańsk to Donetsk features only 23 km of four-lane expressway as of April 2007
Wiki (is er weer snel bij)
Xbox Live Gamertag: Harmen84
pi_48456587
quote:
Op woensdag 18 april 2007 12:35 schreef Harmen1984 het volgende:

[..]

Wiki (is er weer snel bij)
Ja, ik raad je dan ook echt aan om te gaan vliegen. Heb al een paar keer 1.000 km met de bus door Rusland gereisd en dat is ook zeker geen pretje. 2.000 km zou ik echt niet aan beginnen.
pi_48456719
quote:
In favor of this bid are the following considerations: the building of the new Shakhtar Stadium in Donetsk fits the 5-star UEFA criteria; the almost finished new 30,000-seat Dnipro Stadium in Dnepropetrovsk; the fast infrastrucuture improvement process and the considerable economic development of both countries in recent years.
Vooral dat laatste had ik al verwacht als redenen voor de keuze.
pi_48456861
Wat gaat dat een enorme teringzooi worden in alle opzichten .
Secrets never die. Only people.
pi_48456881
Volgens die site is er geen finale...
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_48456970
quote:
Op woensdag 18 april 2007 12:44 schreef PizzaSalami het volgende:
Wat gaat dat een enorme teringzooi worden in alle opzichten .
Als ik Oekraine vergelijk met Rusland, dan is alles wat ze nu nieuw bouwen, 10 keer mooier/ imposanter dan wat ik in West-Europa zie. Ik heb er wel vertrouwen in. Qua afstand tussen de speelsteden is het niet veel anders dan Japan/ Zuid-Korea.
pi_48456991
quote:
Op woensdag 18 april 2007 12:44 schreef Da_Sandman het volgende:
Volgens die site is er geen finale...
.
Secrets never die. Only people.
pi_48457017
quote:
Dat zijn tenminste niet die minimale cpaciteiten die ze in Oostenrijk en Zwitersland hebben.

Heel verrassend. Kijk nu al meer hier naa ruit dat naar 2008.
pi_48457098
quote:
Op woensdag 18 april 2007 12:06 schreef Aanvoerder het volgende:

[..]

Ik hoop dat je de uiterste grenzen van elkaar bedoelt, want Polen en Oekraine grenzen aan elkaar en het westen van Oekraine is ooit een deel geweest van Polen. Een politieke situatie in 2012 is niets over te zeggen nu. Als het in '78 in Argentinie kon, dan kan het ook wel in Oekraine in 2012.
Mijn topografie van Oost-Europa is niet zo goed. Ik denk altijd dat er nog 20 Bulgarije's tussenliggen enzo.

Magoed, ik ben benieuwd. Zal vast lachen worden.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_48457240
quote:
Op woensdag 18 april 2007 12:49 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Mijn topografie van Oost-Europa is niet zo goed. Ik denk altijd dat er nog 20 Bulgarije's tussenliggen enzo.
Het zij je vergeven. Het is dat ik die regio nogal goed ken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')