Hey, ik kom ook van GoT af hoor.quote:Op donderdag 16 november 2006 00:54 schreef Mark_V het volgende:
ik ben hier toch de grootste nerd (afkomstig van tweakers.net in 1999)
Ik zat al op Fok! in september 1999 toen er nog niks opstond, alleen maar: "nu al online, big brother onthullingen"quote:
Ja, kan ik me ook nog wel herinneren, kwam mijn ma helemaal schuimbekkend met de telefoonrekening naar mij toenquote:Op donderdag 16 november 2006 00:59 schreef Bolkesteijn het volgende:
Volgens mij hadden wij toen nog geen vast internet thuis dus toen zat ik bijna nooit op internet.
Een yuri vraag?quote:Op donderdag 16 november 2006 00:59 schreef Mark_V het volgende:
naja, nu we het onderwerp: "mijn pikkie is langer dan de jouwe" hebben gehad, gaan we maar weer door met serieuze vragen....
Hey, jij moet een vraag stellen hoor.quote:Op donderdag 16 november 2006 00:59 schreef Mark_V het volgende:
naja, nu we het onderwerp: "mijn pikkie is langer dan de jouwe" hebben gehad, gaan we maar weer door met serieuze vragen....
quote:Op donderdag 16 november 2006 01:00 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Hey, jij moet een vraag stellen hoor.
Het gebruikelijke onderwerpquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie begint er hier met pochenquote:Op donderdag 16 november 2006 00:58 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Ik zat al op Fok! in september 1999 toen er nog niks opstond, alleen maar: "nu al online, big brother onthullingen"![]()
en toen er nog een subforum "scouting" was
Ik zat toen lekker nog niet op fokquote:Op donderdag 16 november 2006 01:01 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wie begint er hier met pochenIk ben ook voor Big Brother naar fok gekomen
Internet hebben we geloof ik sinds 1994, maar ik kan er een jaartje naastzitten
Damn, dan was je vast de eerste in Nederlandquote:Op donderdag 16 november 2006 01:01 schreef MaJo het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 16 november 2006 01:01 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nog voordat Danny wist dat hij Fok! op ging richten.quote:Op donderdag 16 november 2006 01:03 schreef erkel het volgende:
[..]
Damn, dan was je vast de eerste in Nederland![]()
Wees blij, jij bent ook nog niet zo'n bejaard lijk als wijquote:Op donderdag 16 november 2006 01:02 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ik zat toen lekker nog niet op fok![]()
Ik doelde dus op het internet hequote:Op donderdag 16 november 2006 01:04 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Nog voordat Danny wist dat hij Fok! op ging richten.
Jeequote:Op donderdag 16 november 2006 01:04 schreef Mark_V het volgende:
[..]
jij wint Majo, wij pas in 1995. Mag ik je voeten kussen?
![]()
![]()
Ok, een Yurivraag dus....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |