waarom niet 16 november?quote:Op woensdag 15 november 2006 21:43 schreef JDude het volgende:
4 oktober. Nationale Bierendag.
Even better!quote:
Tsss, halfslachtige maatregelen. Gewoon deporteren!quote:Op woensdag 15 november 2006 21:49 schreef Memento-Mori het volgende:
-mensen die geen bier lusten moeten een straatverbod krijgen
mits bierquote:Op woensdag 15 november 2006 21:49 schreef hermandeperman het volgende:
Ik mis het punt dat wildplassen ook weer moet mogen.
Dat is een hele goedequote:Op woensdag 15 november 2006 21:49 schreef hermandeperman het volgende:
Ik mis het punt dat wildplassen ook weer moet mogen.
jupsquote:Op woensdag 15 november 2006 21:50 schreef SilverBullet het volgende:
Ieder huis moet een extra kraan krijgen waar bier uitkomt.
quote:Op woensdag 15 november 2006 21:49 schreef Memento-Mori het volgende:
-mensen die geen bier lusten moeten een straatverbod krijgen.
Vond ik ook wel een goede.
Ik lust het écht niet, ik heb het zo vaak gedronken, maar wennen wil échniequote:
Of gestenigd worden.quote:Op woensdag 15 november 2006 21:49 schreef Memento-Mori het volgende:
-mensen die geen bier lusten moeten een straatverbod krijgen.
Vond ik ook wel een goede.
Wil je tot de nek of tot je borst?quote:Op woensdag 15 november 2006 21:57 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik lust het écht niet, ik heb het zo vaak gedronken, maar wennen wil échnie
TUIG!quote:Op woensdag 15 november 2006 21:57 schreef Renesite het volgende:
[..]
Personen die geen bier drinken, worden beschouwd als illegalen en worden het land uitgezetquote:Op woensdag 15 november 2006 21:57 schreef Renesite het volgende:
[..]
Homo.quote:Op woensdag 15 november 2006 21:57 schreef Renesite het volgende:
[..]
Helemaal graag. dankje.quote:Op woensdag 15 november 2006 21:58 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Wil je tot de nek of tot je borst?![]()
Dan kun je ook gewoon SP stemmen.quote:Op woensdag 15 november 2006 21:57 schreef PeZu het volgende:
ooh ja
2 dagen werken en 5 dagen weeknd moet ook een progammapunt worden
Haha, jij choochemerd, ik heb jou wel door hoor !quote:
Dan hou je weinig vrouwvolk over, en als ik moet geloven wat ik heb gehoord, stinkt het resterende deel vanonder.quote:Op woensdag 15 november 2006 21:59 schreef Frumzel het volgende:
Personen die geen bier drinken, worden beschouwd als illegalen en worden het land uitgezet
plus meer vakantiedagenquote:Op woensdag 15 november 2006 21:57 schreef PeZu het volgende:
ooh ja
2 dagen werken en 5 dagen weeknd moet ook een progammapunt worden
Door Rita Verdronk.quote:Op woensdag 15 november 2006 21:59 schreef Frumzel het volgende:
Personen die geen bier drinken, worden beschouwd als illegalen en worden het land uitgezet
Ohw, dus als het stinkt moet er gelijk maar geen partij meer voor worden opgericht? Je hebt toch ook een partij voor de Christenen? Zo.quote:Op woensdag 15 november 2006 22:00 schreef -Trinity- het volgende:
Ik dacht dat de afkorting stond voor partij van de blijheid. Had ik toch een beter initiatief gevonden. Niet dat ik het niet drink, maar iedereen gaat zo stinken, en niet alleen uit je mond.
Ik denk dat ik het op straat niet ruik als een Christen voorbijloopt. Wel als er iemand voorbijloopt die 24/7 bier drinkt. Daarnaast zal een Christen mij niet snel schuren uit geloof. Een dronkelap echter wel. Als 'ie dan ook nog eens naar bier stinktquote:Op woensdag 15 november 2006 22:02 schreef Haushofer het volgende:
Ohw, dus als het stinkt moet er gelijk maar geen partij meer voor worden opgericht? Je hebt toch ook een partij voor de Christenen? Zo.
Als je dronken bent merk je dat toch niet!quote:Op woensdag 15 november 2006 22:00 schreef -Trinity- het volgende:
Ik dacht dat de afkorting stond voor partij van de blijheid. Had ik toch een beter initiatief gevonden. Niet dat ik het niet drink, maar iedereen gaat zo stinken, en niet alleen uit je mond.
Bij ieder biertje 1.quote:Op woensdag 15 november 2006 22:03 schreef OriginalPrankster het volgende:
[..]
Als je dronken bent merk je dat toch niet!
Wat zijn de standpunten over sigaretten als ik vragen mag?
Je raadt het nooit: ze stinkenquote:Op woensdag 15 november 2006 22:03 schreef OriginalPrankster het volgende:
wat doe jij hier?quote:Op woensdag 15 november 2006 22:01 schreef GasTurbine het volgende:
Bier is bah
Sigarettenquote:Op woensdag 15 november 2006 22:03 schreef OriginalPrankster het volgende:
[..]
augustus dus niet?quote:Op woensdag 15 november 2006 22:05 schreef murp het volgende:
overal waar de letters b.i.e.r in staan is het biermaand. dwz extra bier de hele dag door..
lijkt me ook wat problematischquote:
Bierquote:
Ja, op de Albertuswijze: dan moet je 6 liter water attenquote:Op woensdag 15 november 2006 22:02 schreef Minkeltje het volgende:
Vind het voorzetten van dood bier ook een doodzonde
Kun je trouwens op het afwijzen van bier (dwz iemand bier geven en dat hij het afwijst) en/of het tot duivelse drank bestempelen van Bier bestraffen met den Doodstraf
En nu opeens weer levendquote:
ZONDAAR!!!! JUDAS!!! BRAND IN DE HEL, GIJ DEMOON!!111quote:Op woensdag 15 november 2006 21:57 schreef Renesite het volgende:
[..]
5 Oktober, Roflpantoffeldag.quote:Op woensdag 15 november 2006 21:43 schreef JDude het volgende:
4 oktober. Nationale Bierendag.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |