Bij de meeste sigarenboeren wel, en bij Texaco dacht ik...quote:Op woensdag 15 november 2006 21:38 schreef Jim.Beam het volgende:
Kan je die nu gewoon elk moment in de winkel of pomp halen?
ik dacht dat jij dood wasquote:Op woensdag 15 november 2006 21:45 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Bij de meeste sigarenboeren wel, en bij Texaco dacht ik...
esso ja dat is het!quote:Op woensdag 15 november 2006 22:05 schreef zandschep het volgende:
Ik weet niet of ze overal al liggen, maar wij verkopen ze al een paar weken (bij mijn zaterdag bijbaantje) op esso tankstation. Maar wij zijn eigen station, en mogen dus zelf assortiment bepalen, dus dit hoeft niet voor elke esso te gelden!
Als malboro, maar dan een stuk korter en veel dikker (zit meer tabak in dan in een gewone sigaret, als je het reclameboekje mag geloven)quote:Op woensdag 15 november 2006 22:35 schreef gebruikersnaam het volgende:
wat is er zo speciaal aan marlboro wides dan? ik ken die dingen niet
Ik vind ze niet anders smaken dan anders.quote:Op woensdag 15 november 2006 21:55 schreef G.Fawkes het volgende:
Nee, je kan ze nog lang niet overal halen. Maar ik rook alleen nog maar wides. Heerlijk om rustig te roken. Ik vind de smaak ook lekkerder dan de normale Malboro
ATTENTION: BREAKING NEWS!!!!!quote:
Where do you get them?quote:Op vrijdag 17 november 2006 22:00 schreef dontf0kwithme het volgende:
Marlboro Wides vies. rook nu een tijdje Barclay Rood en af en toe Black Devil
Zwarte sigaretten zijn dat met vanille-smaak, moet je een keer proberen
AH had ze een tijdje terug, als je Black Devils bedoelt. Zullen ze nu ook nog wel hebben. Maar dit is echt geen merk sigaretten wat je vast kan roken, af en toe is het lekker maar na een stuk of 3 kan je wel kotsen van die smaak, ik in ieder geval wel.quote:
Maar wel gewoon blijven kopen die zooi.quote:Op zaterdag 18 november 2006 12:44 schreef C10H14N2 het volgende:
[..]
AH had ze een tijdje terug, als je Black Devils bedoelt. Zullen ze nu ook nog wel hebben. Maar dit is echt geen merk sigaretten wat je vast kan roken, af en toe is het lekker maar na een stuk of 3 kan je wel kotsen van die smaak, ik in ieder geval wel.
Ik heb er ook nog nooit van gehoord....quote:Op woensdag 15 november 2006 22:35 schreef gebruikersnaam het volgende:
wat is er zo speciaal aan marlboro wides dan? ik ken die dingen niet
Geloof het wel, 3,80quote:Op zaterdag 18 november 2006 15:25 schreef Robzilla het volgende:
Zijn die dingen even duur als een normaal pakje?
Wat is er dan bijzonder/anders aan (verschil met het roken van normale sigaretten dus)?quote:Op zaterdag 18 november 2006 22:43 schreef Damzkieee het volgende:
Zijn korter en dikker dan normale Marlboro's
3.85 om precies te zijn.quote:
Met jou kan k praten, maar barclay is nu kentquote:Op vrijdag 17 november 2006 22:00 schreef dontf0kwithme het volgende:
Marlboro Wides vies. rook nu een tijdje Barclay Rood en af en toe Black Devil
Zwarte sigaretten zijn dat met vanille-smaak, moet je een keer proberen
Nee, dat vroeg me ik dus eerder in dit topic ook eigenlijk al af. Zelfde soort pakje maar iets breder, andere sigaretten. Die eerder dit jaar waren gewoon de introductie van het pakketje kennelijk, maar dan met gewone Marlboro Red erin.quote:Op dinsdag 21 november 2006 23:27 schreef JediMindTricks het volgende:
Hmmz die zilveren pakjes die zeg maar "in de breedte" opengaan, heb ik dit jaar met carnaval al gehad.
Dat zullen toch niet die wides geweest zijn ?
en je hebt minder sigaret voor je geld met die mini dingenquote:Op donderdag 16 november 2006 00:18 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik vind ze niet anders smaken dan anders.
Beide net zo goor![]()
.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |