Wiet?quote:Op woensdag 15 november 2006 22:05 schreef pikskee het volgende:
ach is niks
bij ons ooit op t werk een hele rij van 50 meter deraf gereden met heftruck haha
stonden 44 bakken met ongeveer 800 plantjes per bak![]()
quote:Op woensdag 15 november 2006 23:01 schreef koningin-winvis het volgende:
ooooo00000Martijnnnnnnn00000ooooo
(Dhr. Kelder zelf weet wat ik hiermee bedoel)
quote:Op woensdag 15 november 2006 22:16 schreef Koenz0r het volgende:
Whehe, zo heb ik eens 70 euro aan taarten verneukt. Wilde het magazijn in rijden alleen bleven de wielen hangen. Zag in slomotion de kratten met taarten omvallen om met een luide knal naar het hiernamaals te gaan.
Heb tegen mijn baas gezegt dat de mensen die de vracht moeten splitsen te ruig met de taarten zijn omgegaan
Whehe wij hebben de zelfde kijk op de wereld!quote:Op woensdag 15 november 2006 22:30 schreef renz0r het volgende:
Ach ik heb 2 rolcontainers helemaal gevuld met goederen wel eens omgeglikkerd...Werkte in een distributie centrum met een karretje met 2 van die rolcontainers erachter.
Nam de bocht iets te scherp met tevens teveel snelheid.
In slowmotion zag ik die 2 wagens omgaan..BAF!
Van wijn tot koffiemelk, van melkpoeder tot chicken tonight...Heel veel verrot...En alles laten opruimen door de schoonmakers
ik had de plank dus toch schijnbaar niet zo goed vastgemaakt.quote:Op woensdag 15 november 2006 23:22 schreef Koewam het volgende:
is toch niet jouw schuld?
Wie zegt dat.quote:Op woensdag 15 november 2006 23:32 schreef mrkanarie het volgende:
[..]
ik had de plank dus toch schijnbaar niet zo goed vastgemaakt.![]()
quote:
quote:Op woensdag 15 november 2006 22:18 schreef mrkanarie het volgende:
khad hele andere reacties verwacht.Gemiddelde FOK!-user reageert toch ongeveer zo van: "Aah l0ser nu wordt je ontslagen" oid
Oh,quote:
Sinds wanneer ben jij een "gemiddelde fokuser"?quote:Op woensdag 15 november 2006 23:43 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oh,
overnieuw
Loserrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!!! Je wordt ontslagen
Niet?quote:Op donderdag 16 november 2006 00:03 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij een "gemiddelde fokuser"?
quote:
Dat is waarschijnlijk wel jouw maandloon.quote:Op donderdag 16 november 2006 08:58 schreef mrkanarie het volgende:
ach, 160 euro is een schijntje, maar de vernedering bij mn baas.
Zo ongeveer, maar goed, tis natuurlijk geen faillisement voor mn baas.quote:Op vrijdag 17 november 2006 10:45 schreef honderd het volgende:
[..]
Dat is waarschijnlijk wel jouw maandloon.
Oh, ik dacht dat je dat zelf moest gaan betalen.quote:Op vrijdag 17 november 2006 10:51 schreef mrkanarie het volgende:
[..]
Zo ongeveer, maar goed, tis natuurlijk geen faillisement voor mn baas.
Ga dr vanmiddag langs.
Ik liet vandaag 1fles vallen á 150 eur. Faler dat je bentquote:Op woensdag 15 november 2006 21:32 schreef mrkanarie het volgende:
Dit is het verhaal van een vakkenvuller die zijn baas nooit meer wil zien...
Het was een normale dag, overdag naar school, rustig thuis eten en \'s avonds wat bij verdienen in een al dan niet te noemen supermarkt. Hele avond verloopt rustig, relaxed, relaxted dan normaal...![]()
Tot nu toe alles nog mooi en aardig. Vraagt mijn leidingevende op dat moment 10 minuten voor sluitingstijd: \"Martijn, kun jij de Beaujolais (rode wijn) nog even boven die Doritos op de display zetten?\"
Ik, als trouwe werknemer, doe dat natuurlijk met plezier. Ik dus ruimte maken voor die wijn, plankje dr neerhangen, checken of die goed vastzit en vullen met wijn.
Na zo\'n 10 minuten staat de display er mooi strak bij met de wijn erboven.Tevreden loop ik richting magazijn om mijn rommel op te ruimen. Nog geen 5 meter verwijderd van de display hoor ik ineens achter mij een geluid zo verschrikkend dat zelfs de meest trotse superheld er nog voor weg zou deinsen...
Ik draai me rustig om en zie dat zo\'n 20 m2 winkelvloer bordeaux-rood is gekleurd met een royale lading glas. Ik trek lijkbleek weg en sta even zo\'n 10 á 20 sec. verstijfd van de schrik. Oorzaak: plank zat niet goed vast.![]()
Naja, dus zo\'n 45 min. bezig geweest met schoonmaken met mijn collega nadat ik van de schrik was bekomen.Nu zal ik dus ooit mijn baas nog moeten confronteren over de 160 euro schade die ik heb gemaakt.
Mag ik dood? :\'(
Natuurlijk geeft hij aan hoeveel schade je hebt gemaakt. Dat houd nog niet in dat je het moet betalen.quote:
hihi, je reageert op iemand uit 2006quote:Op donderdag 24 december 2009 14:56 schreef tennisracket het volgende:
[..]
Natuurlijk geeft hij aan hoeveel schade je hebt gemaakt. Dat houd nog niet in dat je het moet betalen.
Dan let je de volgende keer wel 2 keer op voordat je het vak te vol propt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |