Dit is het verhaal van een vakkenvuller die zijn baas nooit meer wil zien...Het was een normale dag, overdag naar school, rustig thuis eten en 's avonds wat bij verdienen in een al dan niet te noemen supermarkt. Hele avond verloopt rustig, relaxed, relaxted dan normaal...
Tot nu toe alles nog mooi en aardig. Vraagt mijn leidingevende op dat moment 10 minuten voor sluitingstijd: "Martijn, kun jij de Beaujolais (rode wijn) nog even boven die Doritos op de display zetten?"
Ik, als trouwe werknemer, doe dat natuurlijk met plezier. Ik dus ruimte maken voor die wijn, plankje dr neerhangen, checken of die goed vastzit en vullen met wijn.
Na zo'n 10 minuten staat de display er mooi strak bij met de wijn erboven.
![]()
Tevreden loop ik richting magazijn om mijn rommel op te ruimen. Nog geen 5 meter verwijderd van de display hoor ik ineens achter mij een geluid zo verschrikkend dat zelfs de meest trotse superheld er nog voor weg zou deinsen...
Ik draai me rustig om en zie dat zo'n 20 m
2 winkelvloer bordeaux-rood is gekleurd met een royale lading glas. Ik trek lijkbleek weg en sta even zo'n 10 á 20 sec. verstijfd van de schrik. Oorzaak: plank zat niet goed vast.
Naja, dus zo'n 45 min. bezig geweest met schoonmaken met mijn collega nadat ik van de schrik was bekomen.
![]()
Nu zal ik dus ooit mijn baas nog moeten confronteren over de 160 euro schade die ik heb gemaakt.
![]()
Mag ik dood? :'(