zet het op de FP...quote:
Je kunt veel over haar zeggen maar ze heeft geen zure pruimquote:
Pas je op dat je je geen gekneusde rib lacht?quote:Op donderdag 16 november 2006 14:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja ik vond m ook wel briljant eigenlijk
Het komt omdat ik net een paar van die matige grap- topics heb zitten bekijken. Daar word je zo godsallemachtig melig vanquote:Op donderdag 16 november 2006 14:11 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Pas je op dat je je geen gekneusde rib lacht?![]()
Gelukkig ben je dat van jezelf al nooitquote:Op donderdag 16 november 2006 14:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Het komt omdat ik net een paar van die matige grap- topics heb zitten bekijken. Daar word je zo godsallemachtig melig van
Nauwelijksquote:Op donderdag 16 november 2006 14:14 schreef r8ality het volgende:
[..]
Gelukkig ben je dat van jezelf al nooit.
Een nieuwe Porsche?quote:Op donderdag 16 november 2006 12:19 schreef FlowDesign het volgende:
Wat kun je je ouders als cadeau geven samen met je zussen en broer voor hun 40-jarig huwelijk?
Ja, geef ff geldquote:
Ik zag het pas toen je het zei.quote:Op donderdag 16 november 2006 14:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja ik vond m ook wel briljant eigenlijk
Ze hebben een contest opgezet om te stimuleren dat we zuiniger en veiliger rijdenquote:Op donderdag 16 november 2006 14:08 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Hoe bedoel je afgevallen? Krijgen ze nou geen leasebak meer?
Een aparte auto mee naar huis, dat kan helemaal niet want je kan er maar eentje tegelijk betsurenquote:Op donderdag 16 november 2006 14:27 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ze hebben een contest opgezet om te stimuleren dat we zuiniger en veiliger rijden.
Diegene die in een kwartaal schadevrij zonder asoboetes het zuinigste heeft gereden krijgt een bonus van 500 euro en een weekend een aparte auto mee naar huis (wat ze een aparte auto noemen weet ik ook niet overigens).
Het is toch niet zo moeilijk om een kwartaal schadevrij en zonder boetes te rijden?quote:Op donderdag 16 november 2006 14:27 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ze hebben een contest opgezet om te stimuleren dat we zuiniger en veiliger rijden.
Diegene die in een kwartaal schadevrij zonder asoboetes het zuinigste heeft gereden krijgt een bonus van 500 euro en een weekend een aparte auto mee naar huis (wat ze een aparte auto noemen weet ik ook niet overigens).
Naja, er zijn al 150 van de 500 man afgevallenquote:Op donderdag 16 november 2006 14:28 schreef gurlie het volgende:
[..]
Het is toch niet zo moeilijk om een kwartaal schadevrij en zonder boetes te rijden?
kwestie van een keertje tanken zonder de bon in te leveren..quote:Op donderdag 16 november 2006 14:29 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Naja, er zijn al 150 van de 500 man afgevallen.
Overigens gaat het tussen de rest die wel schadevrij zonder boetes kon rijden om die ene die het meest zuinig gereden heeft hé.
Whehe. Dalijk is het die sinaasappel die ik 2 weken terug heb bestuurd. Dan sta je voor lulquote:Op donderdag 16 november 2006 14:27 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Neen.quote:Op donderdag 16 november 2006 14:29 schreef Ingridh007 het volgende:
Jullie ook zoveel probs met hotmail?
Bespraar me je gmail (oid) propaganda
Jup... Werkt alleen niet als je niet de enige bent die dat doetquote:Op donderdag 16 november 2006 14:30 schreef FUFR het volgende:
[..]
kwestie van een keertje tanken zonder de bon in te leveren..
Die sinaasappel?quote:Op donderdag 16 november 2006 14:32 schreef r8ality het volgende:
[..]
Whehe. Dalijk is het die sinaasappel die ik 2 weken terug heb bestuurd. Dan sta je voor lul.
Vrouwen die uberhaupt complimentjes WILLEN. Ze worden gemaakt of niet.quote:Op donderdag 16 november 2006 14:31 schreef Stormqueen het volgende:
Vrouwen die constant complimentjes uit proberen te lokken en dan gaan mauwen als ze ze niet krijgen
quote:
Oh het viel op?quote:Op donderdag 16 november 2006 14:31 schreef Stormqueen het volgende:
Vrouwen die constant complimentjes uit proberen te lokken en dan gaan mauwen als ze ze niet krijgen
Je maakt wel vaak dezelfde grapjes danquote:Op donderdag 16 november 2006 14:34 schreef gurlie het volgende:
[..]
Oh het viel op?
Was maar een grapje hoor, ik doe gewoon niet aan PI's.
Of je leasebak thuis laten staan en in je oude Volvo op gas rijdenquote:Op donderdag 16 november 2006 14:30 schreef FUFR het volgende:
[..]
kwestie van een keertje tanken zonder de bon in te leveren..
Dan maak je ook geen km's. Hoe kun je dan zuinig rijden?quote:Op donderdag 16 november 2006 14:35 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Of je leasebak thuis laten staan en in je oude Volvo op gas rijden![]()
Gelukkig herken ik haar sarcasme welquote:Op donderdag 16 november 2006 14:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Je maakt wel vaak dezelfde grapjes dan
Je bent zwangerquote:Op donderdag 16 november 2006 14:35 schreef gurlie het volgende:
Ik heb vreetbuien en zin om te winkelen.
HELP! Volgensmij word ik een vrouw!
Of zwangerquote:Op donderdag 16 november 2006 14:35 schreef gurlie het volgende:
Ik vis toch niet naar complimentjes?quote:Op donderdag 16 november 2006 14:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Je maakt wel vaak dezelfde grapjes dan
quote:Op donderdag 16 november 2006 14:35 schreef gurlie het volgende:
Gelukkig maken die PI's echt geen zak uit al zet je ze er opzettelijk neerquote:Op donderdag 16 november 2006 14:36 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Gelukkig herken ik haar sarcasme wel![]()
quote:
Neen.quote:
0 liter op 0 km is toch hartstikke zuinig?quote:Op donderdag 16 november 2006 14:35 schreef r8ality het volgende:
[..]
Dan maak je ook geen km's. Hoe kun je dan zuinig rijden?.
oh my goth,quote:
Ik snap 'm niet. GG?quote:Op donderdag 16 november 2006 14:37 schreef gurlie het volgende:
[..]
[..]
Neen.
Zie je het al voor je: 'Floris, ik ben zwanger'. *spinnend petje en rookwolkjes.
©GG
Ik zit jou toch ook alleen maar te plagen, mutsquote:Op donderdag 16 november 2006 14:36 schreef gurlie het volgende:
[..]
Ik vis toch niet naar complimentjes?Ik plaag Floris, maar dat doe ik altijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |