Stuk rammelend plastic.quote:Op woensdag 15 november 2006 22:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee hoor.
* Pocket Rocket pakt![]()
Zeikwijfquote:Op woensdag 15 november 2006 22:32 schreef gurlie het volgende:
[..]
Stuk rammelend plastic.
Ja want dat is leuk.
Ach steek hem toch ergens waar geen zonlicht komt!quote:Op woensdag 15 november 2006 22:36 schreef Stormqueen het volgende:
Ow, en ook nog eens stoer doen. Opdondertje
Wat, mijn linker of mijn rechterpink?quote:Op woensdag 15 november 2006 22:37 schreef gurlie het volgende:
[..]
Ach steek hem toch ergens waar geen zonlicht komt!
Nee, je PR.quote:Op woensdag 15 november 2006 22:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Wat, mijn linker of mijn rechterpink?
Neppikkenquote:Op woensdag 15 november 2006 22:38 schreef gurlie het volgende:
Mr. Big Penissleeve, die is pas lekker!
Heeft flow die nodig danquote:Op woensdag 15 november 2006 22:38 schreef gurlie het volgende:
Mr. Big Penissleeve, die is pas lekker!
quote:MR. BIG PENISSLEEVE Ein super dehnbarer Penisbezug aus weichem Jelly, der die Eichel sofort um 3 cm länger macht und Ihren Penis merkbar verdickt! Das Verlängerungsstück erregt die Eichel bei jedem Stoß und auch Ihre Partnerin fühlt Sie bis in die Tiefe ihrer Vagina. Verwenden Sie Wet-Gleitmittel, Best.-Nr.: 791.215.36 à 7.50, um endlos lang durchhalten zu können. Noch nie war Ihr Sexerlebnis so intensiv!
Weet ik wellll.. maar in de context enzo. Ach laat ook maar!quote:Op woensdag 15 november 2006 22:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Die steek je als het goed is nergens IN
Dit moet je even toelichten.quote:Op woensdag 15 november 2006 22:41 schreef gurlie het volgende:
[..]
Mijn cola vindt het ontzettend tof zo dicht bij jullie te zijn.
Dat kan Mr. Big Penissleeve ook!quote:Op woensdag 15 november 2006 22:42 schreef Stormqueen het volgende:![]()
rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
RRRRrrrrrrrRRRRRRRrrrrrrrRRRRR lijkt me nou niks. Zo variabel.quote:Op woensdag 15 november 2006 22:44 schreef Stormqueen het volgende:
Bij een vriendin laatst:
"wil je mijn vibrator zien die ik van mijn vriend heb gekregen? "
Die had meerdere standjes, namelijk rrrrrrrrrrrrrrrrrr, RRRRRRRRRRRRRRRR en RRRRrrrrRRRRrrrrRRRRrrrrRRRRrrrrRRRR
Dat ego van jouw vent kan wel wat hebben hoorquote:Op woensdag 15 november 2006 22:45 schreef gurlie het volgende:
Toen voelde ik pas écht voor het eerst hoe het was om met Flow het bed te delen.
Of heb ik nou ruzie?
die is juist het geilstquote:Op woensdag 15 november 2006 22:46 schreef gurlie het volgende:
[..]
RRRRrrrrrrrRRRRRRRrrrrrrrRRRRR lijkt me nou niks. Zo variabel.
Mannen en maten.quote:Op woensdag 15 november 2006 22:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat ego van jouw vent kan wel wat hebben hoor
Ja logischquote:Op woensdag 15 november 2006 22:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
die is juist het geilst
Maar als je bijna klaarkomt moet je m op RRRRRRRRRRRRRRRRRRRR zetten
Inderdaad, en voor rustige beginnersquote:Op woensdag 15 november 2006 22:48 schreef gurlie het volgende:
[..]
Ja logisch
Maar waarvoor is de rrrrrrrr stand dan? Mietjes?
Leer jij nou eerst maar eens mij te deepthroatenquote:Op woensdag 15 november 2006 22:52 schreef gurlie het volgende:
Bij deze wil ik graag even een rectificatie plaatsen:
Mijn wederhelft heeft ab-so-luut geen kleine penis. En Mr. Big Penissleeve ligt dan ook weer in de kast, hij paste hem niet. Oh en voor de duidelijkheid, zijn penis is zó groot dat bij penetratie mijn huig gekieteld wordt.
Einde mededeling.
Censuur zeg ik je!
Vaginále penetratie, muts!quote:Op woensdag 15 november 2006 22:55 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Leer jij nou eerst maar eens mij te deepthroaten
Jij gilt al als ik die Sonicare in je buurt houdquote:Op woensdag 15 november 2006 22:55 schreef gurlie het volgende:
[..]
Vaginále penetratie, muts!
En leer jij je tandenborstel maar eens tegen je amandelen aan te duwen zonder over je nek te gaan.
Maar ik kan tenminste mijn tong poetsen!quote:Op woensdag 15 november 2006 22:57 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Jij gilt al als ik die Sonicare in je buurt houd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |