moemoeknuffel!quote:Op vrijdag 24 november 2006 17:47 schreef moemoe het volgende:
TVP.
quote:Op woensdag 29 november 2006 11:06 schreef Oversight het volgende:
moet er niet gratis knuffel op de borden?
...wie is die Hugs en waarvoor zit ie gevangen?
Wil je niet met mij knuffellen JAMmeke?quote:Op woensdag 29 november 2006 19:06 schreef JAM het volgende:
JAM en zijn loden pijp.; Kankerhippies meppen..
God, ga jij dat ook al doen?quote:Op woensdag 29 november 2006 21:39 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Wil je niet met mij knuffellen JAMmeke?
quote:Op woensdag 29 november 2006 02:25 schreef OFfSprngr het volgende:
Kom trouwens wel ff langs denk ik, wel grappige ludieke zooi dit.
(en als moemoe komt zeker!)
quote:Conor says:
Dude, ken jij dat Free Hugs gedoe?
Bart says:
wat? van die gore hippies?
Conor says:
Wel grappig dat je dat zegt, want ik ga volgende keer meedoen!![]()
Bart says:
for fucks sake, WHY?
Hoezo zinloos? Knuffels verspreiden zorgt voor blije gezichten, blije mensen geven deze vrolijkheid door waardoor uiteindelijk de dag van velen goed zal zijnquote:Op dinsdag 12 december 2006 02:42 schreef bruine_beer het volgende:
Leuk initiatief... vrij zinloos overigens.
sorry, voor het laten reageren, maar bij deze, ik meld bij voor zaterdagquote:Op dinsdag 12 december 2006 21:28 schreef Djep het volgende:
Als ik stoned ben....Ja dan is er iemand van 28 met spleetogen. Maar ja, ik val toch niet meer onder de meisjes.
Leuk, ik kijk naar je uit!quote:Op dinsdag 12 december 2006 21:34 schreef seekfaM het volgende:
[..]
sorry, voor het laten reageren, maar bij deze, ik meld bij voor zaterdag
Oequote:Op dinsdag 12 december 2006 21:41 schreef Djep het volgende:
[..]
Leuk, ik kijk naar je uit!![]()
Maak je ook borden?
Tja, dan hoop ik dat anderen dat gaan doen, want ik heb problemen met mijn arm en die moet ik sparen voor zaterdag.quote:Op dinsdag 12 december 2006 21:51 schreef seekfaM het volgende:
[..]
Oeivm met thuis situatie gaat dat momenteel lastig
sorry
![]()
Moooi filmpjequote:Op donderdag 14 december 2006 14:23 schreef Djep het volgende:
Nog ff borden maken, hè mensen.
En t filmpje is online: http://www.youtube.com/watch?v=zOyi-AYb18Q#GU5U2spHI_4
quote:Op donderdag 14 december 2006 15:14 schreef seekfaM het volgende:
[..]
Moooi filmpje![]()
btw, die weg werkers jas heb ik ook
zal ik doe ook maar meenemen?
om optevallen
![]()
![]()
Ja hoor, men mailt maar en ik houd je op de hoogte!!quote:Op donderdag 14 december 2006 16:31 schreef FamFarmerFan het volgende:
Als het aan mij ligt, naast jou
We spreken om 12.00 af in Den Haag maar anders moet je even contact opnemen met Djep ofzo en anders mobiele nr's uitwisselen. Dan kunnen we je op de hoogte houden.
Ok, dank voor je bericht.quote:Op vrijdag 15 december 2006 18:33 schreef Panthera1984 het volgende:
Hallo jongens, ik gebruik dit aanmeldtopic maar even als afmeldingstopic.
Helaas gaat het hier thuis niet helemaal lukken. Daarmee vallen zowel ik als Mystikvm dus af. Ik geloof wel dat er nog steeds genoeg Free Huggers zijn, dus maak er iets moois van, ook namens ons!![]()
Djep heeft al een officieel afmeldingsmailtje ontvangen, maar wilde het de rest ook even laten weten.
En borden, mensen. Borden. Ik heb er niet meer.quote:Op vrijdag 15 december 2006 19:26 schreef Djep het volgende:
[..]
Ok, dank voor je bericht.
CecilBdementede heeft ook afgezegd.
Het is mij niet geheel duidelijk wie er komen. Een aantal wel, zoals FFF, oversight, Frumzel en nog een paar die expliciet hebben laten weten te komen. Verder is het mij onduidelijk. Meldt je dus alsnog even, of morgen per mobiel. Anders weet ik niet op wie ik moet wachten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |