quote:Op woensdag 15 november 2006 21:22 schreef Memento-Mori het volgende:
Hoogstwaarschijnlijk: Memento-Mori
sorry, ik ben zo brak...ik werk met lijstjes en nog vergeet ik iemandquote:Op donderdag 16 november 2006 21:42 schreef Pingwingei het volgende:
Zet mij nou ook eens in dat lijstje neer
We kennen dan ook elkaar gaan knuffelenquote:Op zondag 19 november 2006 06:07 schreef Djep het volgende:
[..]
2 december heb ik ook nog vrij in mijn agenda![]()
* djep knuffelt dan maar even virtueelquote:Op zondag 19 november 2006 06:11 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb nu wel een knuffel nodigHet leek me net zo leuk.
djep knuffelt Frumzel,Paddokingnr1 en Isabeauquote:
Koopzondag, goed idee, alleen valt dat in elke plaats anders uit he.quote:Op maandag 20 november 2006 17:06 schreef Schlumberger het volgende:
Hoe kan het eigenlijk dat het nu gepland staat op de 16e, terwijl de meesten voor 23-12 gestemd hebben?
(Enne, ik geloof dat we ook een beetje vergeten dat de (koop!)zondagen ook mogelijkheden bieden...)
Hij wordt onder andere 1? Wat wordt 'ie nog meer dan... astronaut?quote:Op vrijdag 24 november 2006 18:38 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik meld me af. sorry. Mn neefje wordt dan onder andere 1 wil daar wel graag naar toe dan
nee ik heb dus ook weer tentamenweek daarna *jeej* dus ook vandaar dak niet komquote:Op vrijdag 24 november 2006 19:53 schreef Christine het volgende:
[..]
Hij wordt onder andere 1? Wat wordt 'ie nog meer dan... astronaut?.
OT:
Het lijkt me wel leuk om mee te doen, maar ik weet niet of ik durf.
Als je twijfelt of je het wel zou durven, dan moet je eigenlijk de verslagen even lezen. Ze beginnen ongeveer vanaf hier .quote:Op vrijdag 24 november 2006 19:53 schreef Christine het volgende:
[..]
Hij wordt onder andere 1? Wat wordt 'ie nog meer dan... astronaut?.
OT:
Het lijkt me wel leuk om mee te doen, maar ik weet niet of ik durf.
Tja, het idee van aanmeldtopic is allang verloren. Een mod is er ook niet. Maak er maar SC van!quote:Op zaterdag 25 november 2006 03:05 schreef Schlumberger het volgende:
(Sorry Djep, als jij in dit topic gaat kletsen, dan doe ik het lekker ook)
Christine, toen ik eraan begon, dacht ik gewoon: als het niet leuk blijkt te zijn, ga ik gewoon weg. Het is nameijk niet zo dat als je je aanmeldt, je meteen de hele dag verplicht knuffels moet uitdelen, ook al beleef je er geen lol aan. Je zult echter zien dat het echt supergaaf is, en dat je na de eerste knuffel door wilt gaan
Dus komop, meld je aan!
Des te beter dat jij Den Haag kent en Den Haag jou.... Ik zie nieuwe wegen zich openen!!!quote:Op zaterdag 25 november 2006 14:06 schreef Christine het volgende:
Ja maar in Den Haag ken ik mensen.
Edit: ik ga dit gewoon onthouden, beloof niks, en laat het even afhangen van mijn gezondheid of ik kom.
Want? Gaan er geen andere Hagenezen mee?quote:Op zaterdag 25 november 2006 14:17 schreef Djep het volgende:
[..]
Des te beter dat jij Den Haag kent en Den Haag jou.... Ik zie nieuwe wegen zich openen!!!
Ik meen dat purplerose uit den Haag komt. En ik kom langs Utrecht en een lift is altijd mogelijk!quote:Op zaterdag 25 november 2006 14:19 schreef Christine het volgende:
[..]
Want? Gaan er geen andere Hagenezen mee?
En ik kan al mijn vriendinnen uitnodigen om langs te komen.
Zou ik trouwens bij eventuele aanmelding een lift kunnen krijgen vanuit Utrecht?.
Dit is even een misverstandje, ik kom zelf niet uit denhaag (woon in een gat genaamd maassluis) maar ken denhaag aardig en heb er vrienden en zelfs een exvriend wonen!quote:Op zaterdag 25 november 2006 14:26 schreef Djep het volgende:
[..]
Ik meen dat purplerose uit den Haag komt. En ik kom langs Utrecht en een lift is altijd mogelijk!
En graaaaaaaaaag nodig al je vriendinnen, buren weet ik veel wie uit! We moeten het druk hebben!!!
Daarom zei ik ook: "ik meen" Want ik had je het nooit zo horen zeggen, maar je was blij toen de keuze op Den Haag was gevallen...Vandaar...quote:Op zaterdag 25 november 2006 14:43 schreef purplerose het volgende:
[..]
Dit is even een misverstandje, ik kom zelf niet uit denhaag (woon in een gat genaamd maassluis) maar ken denhaag aardig en heb er vrienden en zelfs een exvriend wonen!(hopelijk kom ik die niet tegen dan
)
Dat is idd waar, ben erg blij dat de keuze op denhaag gevallen isquote:Op zaterdag 25 november 2006 14:47 schreef Djep het volgende:
[..]
Daarom zei ik ook: "ik meen" Want ik had je het nooit zo horen zeggen, maar je was blij toen de keuze op Den Haag was gevallen...Vandaar...
Pussydeluxequote:Op zaterdag 25 november 2006 15:07 schreef purplerose het volgende:WOEHAAAAAAAAA
heb iig al pussydeluxe overgehaald om te komen, en zal ff kijken wie ik nog meer kan opscharrelen. Zal me ex maar niet vragen om mee te doen
Ja, ze heeft zich al aangemeld enzo dus ze kan op de lijst!quote:Op zaterdag 25 november 2006 15:48 schreef Djep het volgende:
[..]
Pussydeluxe![]()
Gaat t alweer beter met haar??
Kan ik pussydeluxe al op de lijst zetten???Dat staat zo...lekker knuffelig!
Nee ik laat mijn ex-man ook niet meedoen hoor. Ik heb al tijden niks van m gehoord, komt ie gister op msn, stuurt me een link met een heleboel virussen en vraagt of ik dat ben...En daarna niks meer van m vernomen...Nu weet ik nog niks![]()
quote:Op vrijdag 24 november 2006 23:39 schreef Djep het volgende:
De aanmeldingen:Frumzel(camera en knuffelen) FamFarmerFan(knuffelen)===>evt met vrienden Schlumberger(knuffelen) Panthera1984(knuffelen) Mystikvm(camera) purplerose(knuffelen) pussydeluxe(knuffelen) Master_X(knuffelen) Djep(knuffelen) RUBI(knuffelen!!!)
Misschien:Filay Perriwinkle===>meld je je nog even aan? ]
Staand van links naar rechts: Jercan - "M" - moelanOe - "De bloemenman" FamFarmerFan - Cameraman Frumzel - Moemoe - Schlumberger - Ik [Fotogeniekheid ]
Onder zittend: Sheriam - Djep, de organistatie - Rubi, hondje van Djep [Wát een knuffelbeest zeg!!]
[..]
het zijn er nog niet meer dan de vorige keer. maar ja, je weet niet wat FFF voor een leger aan vrienden meeneemt!quote:Op zaterdag 25 november 2006 17:26 schreef Frumzel het volgende:
Ik denk dat ik vooral zal gaan filmen, vooral gezien het grote aantal huggers wat zich al aangemeld heeft. Dat wil niet zeggen dat ik niet geknuffeld wil worden.
![]()
![]()
![]()
Das ook zoquote:Op zaterdag 25 november 2006 17:28 schreef Djep het volgende:
[..]
het zijn er nog niet meer dan de vorige keer. maar ja, je weet niet wat FFF voor een leger aan vrienden meeneemt!![]()
en maandag ga ik s bellen naar Engeland![]()
Het komt niet helemaal zo goed uit.quote:Op zaterdag 25 november 2006 17:29 schreef Frumzel het volgende:
[..]
Das ook zo
Maar enig idee waarom moemoe zich niet heeft aangemeld?
(dat is toch écht een knuffelaar?)
Huh? Hoe dat dan zo? Wat is er nou leuker/belangrijker dan knuffelenquote:Op zaterdag 25 november 2006 17:32 schreef Djep het volgende:
[..]
Het komt niet helemaal zo goed uit.![]()
Tja, dat is ook zo. Maar ik dacht, je bent toch online en misschien wilde je het wel vertellen hierquote:
doe het! En zeg dat ik ook graag wil dat ze komt!!!quote:Op zaterdag 25 november 2006 18:49 schreef Frumzel het volgende:
[..]
Tja, dat is ook zo. Maar ik dacht, je bent toch online en misschien wilde je het wel vertellen hier
(Ik zal 'r wel ff PM-en (en alsnog overhalen))
Wat bedoel je? Het is in Den Haag en het is op 16 december. Als je mij even mailt via djeppert@hotmail.com dan wordt je op de hoogte gehouden!quote:Op zaterdag 25 november 2006 20:34 schreef seekfaM het volgende:
Ik meld mij ook wel, *100% zeker weet ik niet, ivm school*
alleen is het waar en wanneer ong.
het is de mogelijkheid dat ik voor camera-man kan/wil spelen.
Knuffelen zou ik ook wel willen zie maar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |