Op zich is het ook weer niet erg waarschijnlijk dat ie met zo'n kop erg lang los blijft lopen...quote:Op donderdag 16 november 2006 14:52 schreef Syrena het volgende:
Foto van meneer:
[afbeelding]
Ook lekker dat je weet dat ie ergens in de buurt rondloopt zeg, jasses.
Hoho, je wil natuurlijk niet dat de beeldvorming wordt dat we in NL gevaarlijke maniakken op verlof sturen.quote:Op donderdag 16 november 2006 15:26 schreef Mwanatabu het volgende:
Schofterig idd. Hem afschilderen als een "vermogensdelinquent" en ondertussen de politie in Duitsland inlichten dat het een ziekeling is.
Of ze bedoelen vermogens als in "geestelijke vermogens" en dat ie die niet heeft ofzo.quote:Op donderdag 16 november 2006 15:26 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Schofterig idd. Hem afschilderen als een "vermogensdelinquent" en ondertussen de politie in Duitsland inlichten dat het een ziekeling is. Foto gezien? Als die malloot al tot 10 kan tellen is het zeker geen "vermogensdelinquent", tenzij een bejaarde in elkaar stampen voor haar handtasje met WAO tegenwoordig ook als zodanig telt...
Hendrik is gewoon een doopnaam denk ik, roepnaam zal wel Henk zijn.quote:Op donderdag 16 november 2006 15:32 schreef Syrena het volgende:
Ik dacht eerst ook dat hij veel ouder was ("Hendrik") maar hij is dus even oud als iken loopt los rond op 2 km van m'n woonplaats
![]()
Als je daar de tijd voor krijgt. Hij ziet er echt niet fris uitquote:Op donderdag 16 november 2006 15:31 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Op zich is het ook weer niet erg waarschijnlijk dat ie met zo'n kop erg lang los blijft lopen...
Als ik zo iemand voor mijn deur aantrof zou ik ook zonder achtergrondkennis de pliesie bellen (kortzichtig he?)
M'n vader heet Henkquote:Op donderdag 16 november 2006 15:33 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Hendrik is gewoon een doopnaam denk ik, roepnaam zal wel Henk zijn.
Zuiden des lands toch? Ik gok op Hennyquote:Op donderdag 16 november 2006 15:33 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Hendrik is gewoon een doopnaam denk ik, roepnaam zal wel Henk zijn.
Ik zou de psychiaters niet als schuldige aan willen wijzen van deze kwestie. Die beoordelen meestal aan de hand van een aantal vastgestelde criteria of iemand ver genoeg behandeld is om op proefverlof te gaan. Deze zorgt dus voor de medische input bij de beslissing van Justitie om met proefverlof te beginnen. En Justitie moet in zijn afweging ook de vluchtgevaarlijkheid meenemen. En daar blijkt men nog wel eens de plank mis te slaan.quote:Op donderdag 16 november 2006 15:33 schreef A_L_N_F het volgende:
kan iemand mij uitleggen wie de grotere misdadiger is?
de TBS-er die ontsnapt of justitie en psychiaters die de TBS-ers steeds weer loslaten in de maatschappij?
Nee nog beter! "Hen"quote:Op donderdag 16 november 2006 15:38 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Zuiden des lands toch? Ik gok op Henny
Op het politiebericht zag ik net dat ie 1,78 m is, niet zo groot dus.quote:Op donderdag 16 november 2006 15:40 schreef Syrena het volgende:
Hoe groot zou ie zijn trouwens? Als ik zo naar die foto kijk zie ik echt een ENORME vent voor me.
Als we even doorfilosoferen op dat vraagstuk kun je niet anders dan tot de conclusie komen dat staten gewoon grotere vissen zijn wat dit betreft idd.quote:Op donderdag 16 november 2006 15:33 schreef A_L_N_F het volgende:
kan iemand mij uitleggen wie de grotere misdadiger is?
de TBS-er die ontsnapt of justitie en psychiaters die de TBS-ers steeds weer loslaten in de maatschappij?
volgens teletekst 1.78mquote:Op donderdag 16 november 2006 15:40 schreef Syrena het volgende:
[..]
Nee nog beter! "Hen"Of "Mul" voor vrienden. Of Gekke Henkie
![]()
Hoe groot zou ie zijn trouwens? Als ik zo naar die foto kijk zie ik echt een ENORME vent voor me.
Ja ik las hetquote:Op donderdag 16 november 2006 15:41 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Op het politiebericht zag ik net dat ie 1,78 m is, niet zo groot dus.
Hej de zo overbekende kop in zand steek methode.quote:Op donderdag 16 november 2006 16:04 schreef Klonk het volgende:
Het kan trouwens nog veel erger, er was vorige week op BBC1 een documantaire over hoe dit soort gevallen in Engeland worden aangepakt, als ze braaf zijn geweest gaan ze daar naar zgn hostels midden in woonwijken, en dan maakt het weinig uit wat je hebt uitgevreten, of je nu een moordenaar of een pedofiel, alles kan.
En het personeel in dat soort hostels staat machteloos ze mogen de bewoners of hun kamers niet onderzoeken, en die gasten die doen gewoon waar ze zin in hebben, een of andere zware jongen dreef vanuit zijn kamer in zo'n hostel zijn zaken, drugshandel en om wat bij te verdienen was hij ook nog pooier van een aantal vrouwelijke medebewoners.
En een veroordeelde pedofiel die daar alleen mocht zitten als hij in de gaten zou worden gehouden, kon ook doen en laten waar hij zin in had, hing de hele dag bij kinderen rond, maakte foto's van ze, en op het moment dat undercover reporter zich melde had de politie het te druk met andere dingen, pas toen hij zich zelf te kennen gaf als een bbc reporter gebeurde er iets....
Dus het kan nog veel erger....
ik heb me net helemaal de pleuris gezocht, maar ik kan niets meer vinden, ik begin ook te twijfelen of wel in Horizon was, ik ga verder zoeken.quote:Op donderdag 16 november 2006 17:47 schreef A_L_N_F het volgende:
heb je een linkje naar die docu klonk?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |